Data: 2012-08-31 18:44:20 | |
Autor: <120831 | |
Nie mamy pańskiego płaszcza... | |
W lewej ręce trzymam polisę z dnia 2012.07.21 nr BBBBBBB, okres ubezpieczenia od 2012.08.06 00:00 do 2013.08.05 24:00 -- kontynuacja polisy nr AAAAAAA ważnej do 2012.08.05 24:00 (OC+AC) -- za pojazd X, opłacona przelewem 2012.07.23
W prawej ręce trzymam wyjętą dzisiaj ze skrzynki polisę nr CCCCCCC, kontynuacja umowy potwierdzonej polisą nr AAAAAAA -- za ten sam pojazd X, z tymi samymi od-do, z dołączonym słowem wstępnym datowanym na 2012.08.23: "[...] dobiegło końca Pana ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu [...] Miło mi powiadomić, że umowa ta zostaje automatycznie wznowiona" <https://zapytania.oi.ufg.pl/SASStoredProcess/guest?with=zpp1> zwraca numer CCCCCCC. Pierwszy telefon na infolinię zakończony wnioskiem jak w temacie... Aha, w pakiecie OC wyszło 363PLN, w tym "automatycznie wznowionym" 443PLN W sumie po drugim telefonie na infolinię wyszło mi, że może już dość dzwonienia, i jeśli nie będzie zdarzenia z AC, to za rok poproszę o zwrot odpowiedniej kwoty ;-) Siarczysty $a dla TU -- za rok na pewno się pożegnamy. CROSS: pl.pregierz,pl.misc.samochody FUT: pl.misc.samochody -- 'Tom N' |
|
Data: 2012-09-20 19:37:50 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Nie mamy pańskiego płaszcza... | |
W dniu 2012-08-31 18:44, 120831@184420.invalid pisze:
W lewej ręce trzymam polisę z dnia 2012.07.21 nr BBBBBBB, okres Taki lajf - ciesz się, że w UFG masz potwierdzenie zawarcia umowy :) Zdaje się, że mało kto to sprawdza, a później się okazuje, że w UFG danych nie ma... Pierwszy telefon na infolinię zakończony wnioskiem jak w temacie... Promocja :) W sumie po drugim telefonie na infolinię wyszło mi, że może już dość Ja to zrobiłem po wielu latach w zeszłym roku i na początku bieżącego. Zdaje się, że mbankowy assistance jest nie gorszy niż pakiet platynowy w ... :) |
|
Data: 2012-09-20 19:57:00 | |
Autor: Tom N | |
Nie mamy pańskiego płaszcza... | |
Artur Maśląg w <news:505b5474$0$1229$65785112news.neostrada.pl>:
W dniu 2012-08-31 18:44, 120831@184420.invalid pisze: Taki lajf - ciesz się, że w UFG masz potwierdzenie zawarcia umowy :) Teraz mam dwie. <http://i45.tinypic.com/fejx54.jpg> Jak ewentualny poszkodowany źle numerek wybierze... :D -- 'Tom N' |
|
Data: 2012-09-20 20:28:03 | |
Autor: gobo | |
Nie mamy pańskiego płaszcza... | |
Ja też mam dwie w systemie - obie polisy z Liberty Direct, obie mają różne numery. Jutro zadzwonię, by dowiedzieć się o co chodzi. Twój post był inspiracją do sprawdzenia swoich danych.
Piotr |
|
Data: 2012-09-20 20:35:25 | |
Autor: gobo | |
Nie mamy pańskiego płaszcza... | |
Data: 2012-09-20 22:25:58 | |
Autor: J.F | |
Nie mamy pańskiego płaszcza... | |
Użytkownik "gobo" napisał w wiadomości grup
Zrobiłem zrzut: Prowizja od zawarcia polisy ? U mnie bylo podobnie "platnosc za pana polise sie nie udala, zalozylismy druga, prosze zaplacic". Platnosc sie jednak udala, i musieli zwracac .. J. |
|
Data: 2012-09-20 20:41:16 | |
Autor: Tom N | |
Nie mamy pańskiego płaszcza... | |
gobo w <news:505b6030$0$1222$65785112news.neostrada.pl>:
Ja też mam dwie w systemie - obie polisy z Liberty Direct, obie mają różne numery. Jutro zadzwonię, by dowiedzieć się o co chodzi. Twój post był inspiracją do sprawdzenia swoich danych. Dzwoń do TU, bo UFG prezentuje to co mu TU podeślą, chociaż właśnie sprawdziłem na ekoncie i teraz jest już jedna widoczna, ta na która mam kwit (tydzień temu były obie, obie ze statusem opłacone, w tym jedna z gwarancją na 0PLN :D ). A konsultanty z Sopockiej się nie odezwały -- numerek zgłoszenia znajdę to jeszcze zadzwonię... -- 'Tom N' |
|
Data: 2012-09-20 20:53:56 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Nie mamy pańskiego płaszcza... | |
W dniu 2012-09-20 19:57, (Tom N) pisze:
Artur Maśląg w(...) Taki lajf - ciesz się, że w UFG masz potwierdzenie zawarcia umowy :) To ciesz się, że tak jest - Hestia sprawnie i szybko dane przesyła do UFG. Jak ewentualny poszkodowany źle numerek wybierze... :D Źle nie będzie - ani dla niego, ani dla Ciebie. |