Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..

Data: 2018-08-03 15:31:46
Autor: wiatrak
Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
W banku, z którego chcę uzyskać kartę kredytową powiedzieli mi: niech pan dostarczy wyciągi z dochodami za ostatnie 3 miesiące: lipiec, czerwiec, maj. Dochody z zatrudnienia wpływają  u mnie do Credit Agricole.
Ja im mówię, że bank CA nie chce mi udostępnić wyciągu za lipiec. A oni mi na to: to my panu nie chcemy wydać karty kredytowej. Podobno wyciągi za lipiec w CA będą dopiero dostępne po 25-tym sierpnia, albo jeszcze później (informacja na infolinii) Czyżby ten od wyciągów poszedł na urlop ? Dziadostwo, a nie bank. Czy słyszeliście w ogóle o banku, który nie udostępnia klientowi wyciągów bankowych? Czy tak w ogóle wolno? Co na to prawo bankowe?

Data: 2018-08-03 10:31:33
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 3 sierpnia 2018 15:31:57 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:
W banku, z którego chcę uzyskać kartę kredytową powiedzieli mi: niech pan dostarczy wyciągi z dochodami za ostatnie 3 miesiące: lipiec, czerwiec, maj. Dochody z zatrudnienia wpływają  u mnie do Credit Agricole.

A jaki to ten buracki bank od tej nowej KK?
Przynajmniej z promocją?
Zatkaj im gębę zaświadczeniem o dochodach, o ile nie jest to w Twoim zakładzie pracy droga przez mękę.
Napisałbym więcej o durnych wymaganiach do KK, ale nie chce mi się na tablecie. Zwykle jednak zaświadczenie o dochodach załatwia sprawę ostatecznie, choć tu np. ing czy pekao też potrafią macić i chcieć na własnym formularzu koniecznie.

Data: 2018-08-03 20:30:34
Autor: wiatrak
[...]

U mnie niestety duży koncern. Ja pracuję w Krakowie, dyrekcja w innym mieście. Sprawy płacowe i kadrowe obsługuje zewnętrzna spółka. Zaświadczenie o zarobkach? A ze dwa tygodnie i to na żadnych obcych drukach.
  Po mękach i telefonach do centrali przeszła zwykła historia rachunku, (nie wyciąg). Ale logowałem się do Krokodyla w placówce i pani własnoręcznie robiła wydruki. Nie wiem dlaczego? Mogłem historię ściągnąć wybiórczo? Ale przecież chodziło tylko o moje dochody.

Data: 2018-08-03 23:51:10
Autor: Dawid Rutkowski
Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
2 tygodnie to też "duży koncern" czyli warszawska oświata.
Ja mam panią księgową w pokoju obok - ale i tak załatwienie KK w ing przed urlopem uniemożliwiła mi władzuchna, zmieniając nazwę ulucy - i do zeszłego piątku nie dojechały nowe pieczątki. Ale te 400zł dostanę ;>
Zresztą to oświatowe zaświadczenie i tak nie było potrzebne, w citku wystarczą potwierdzenia przelewu 3 ostatnich pensji. Tak samo było w eurobanku.
A całą historię z 3 miesięcy chciały żaba i ing.
Z żabą negocjowałem, bo nie z nami te numery. Przy wydawaniu karty stanęło na tym, że wydrukuję potwierdzenia wpływu pensji w oddziale, bo i tak bez wizyty w oddziale się nie obejdzie - ale w końcu przyniosłem zaświadczenie.
I dobrze zrobiłem, bo tak samo miało być przy podnoszeniu limitu - a tu zonk, db nie ma na liście banków, do których logowanie umożliwia komputer "dla klientów" w żabowym oddziale - wbrew twierdzeniom infolinki.
Dobrze, że pan był rozsądny i że miałem ze sobą tablet - ostatecznie wystarczyły potwierdzenia pensji wysłane mailem.
Więc z ing już nawet nie negocjowałem, zaniosłem pani księgowej ich krzyżówkę. Ale wyszedł problem z pieczątką oczywiście.
Żaba i ing mają to też do siebie, że użytkownika karty dodatkowej trzeba przyprowadzić osobiście do oddziału - nie da się nawet tak, że się przyjdzie osobno. Citek - załatwiasz wszystko formularzem netowym.

A do tego krokodyla logowałeś się w placówce CA czy też tego tajemniczego banku od nowej KK?
Ja bym całej historii nie dał - ze względów "religijnych";>
Cholera wie, na co im to, wytłumaczyć nie potrafią. Dochody na pewno, może też chcą zweryfikować, czy nie kłamało się w oświadczeniach o wydatkach.
Można przygotować taką historię - wpływy pensji i od razu całe wypływy do innego banku ;P Przy okazji jakiejś dobrej promo z wymaganiem przelewu pensji jak znalazł ;>

Data: 2018-08-04 10:19:24
Autor: wiatrak
Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..

A do tego krokodyla logowałeś się w placówce CA czy też tego tajemniczego banku od nowej KK?

Do CA logowałem się w ING. Chodzi oczywiście o ich 2 X 200.

  > Ja bym całej historii nie dał - ze względów "religijnych";>

Ja pod tym względem nie jestem taki ortodoksyjny.

Data: 2018-08-06 00:06:36
Autor: Arek

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak13@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:pk3nim$941$1node1.news.atman.pl...

A do tego krokodyla logowałeś się w placówce CA czy też tego tajemniczego banku od nowej KK?

Do CA logowałem się w ING. Chodzi oczywiście o ich 2 X 200.

Po co w placówce? Brak zaufania do klienta?

 > Ja bym całej historii nie dał - ze względów "religijnych";>

Ja pod tym względem nie jestem taki ortodoksyjny.

CA ma chyba jako jeden z ostatnich w miarę "normalny" i dość lekki interfejs.
Historię za zadany okres da się wydrukować (ja mogłem nawet za kilka lat wstecz)
i jest ona dość zwarta. Nie tak jak w niektórych bankach zbiorcza historia to...
połączone do jednego .pdf-a potwierdzenia poszczególnych transakcji, każda na
innej stronie (kartce). Chyba, że pani w ING właśnie to chciała...
Niestety, zdaje się, wciąż skanują dowody.

Arek

Data: 2018-08-06 00:07:21
Autor: Arek

Data: 2018-08-03 15:37:33
Autor: z
W dniu 2018-08-03 o 15:31, wiatrak pisze:
W banku, z którego chcę uzyskać kartę kredytową powiedzieli mi: niech pan dostarczy wyciągi z dochodami za ostatnie 3 miesiące:
CHWILA. To w XXI wieku są banki w których sobie nie można wydrukować (na już) historii transakcji czy stanu konta?
Co to jest ten WYCIĄG? coś lepsze ważniejszego niż zwykły wydruk?

Data: 2018-08-07 12:00:05
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5b645a9e$0$685$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2018-08-03 o 15:31, wiatrak pisze:
[...]

Citi takiego zwyklego wydruku/eksportu nie akceptowal, i slusznie.
Musial byc np pdf wygenerowany przez bank.

J.

Data: 2018-08-03 15:58:01
Autor: Robert Tomasik
W dniu 03-08-18 o 15:31, wiatrak pisze:
[...]

Po pierwsze nie słyszałem o banku, w którym nie widać tego on line.
Bywa, ze księgowania są 1~2 dni później (Alior przykładowo), ale nie 25
dni. To co piszesz wydaje mi się nieprawdopodobne, ale jesli faktycznie
tak jest, to ze względów bezpieczeństwa zalecił ym natychmiastową zmianę
banku.

Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..