Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..

Data: 2018-08-03 15:37:33
Autor: z
Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
W dniu 2018-08-03 o 15:31, wiatrak pisze:
W banku, z którego chcę uzyskać kartę kredytową powiedzieli mi: niech pan dostarczy wyciągi z dochodami za ostatnie 3 miesiące:
CHWILA. To w XXI wieku są banki w których sobie nie można wydrukować (na już) historii transakcji czy stanu konta?
Co to jest ten WYCIĄG? coś lepsze ważniejszego niż zwykły wydruk?

Data: 2018-08-07 12:00:05
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5b645a9e$0$685$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2018-08-03 o 15:31, wiatrak pisze:
[...]

Citi takiego zwyklego wydruku/eksportu nie akceptowal, i slusznie.
Musial byc np pdf wygenerowany przez bank.

J.

Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..