Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..

Data: 2018-08-03 15:58:01
Autor: Robert Tomasik
Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..
W dniu 03-08-18 o 15:31, wiatrak pisze:
W banku, z którego chcę uzyskać kartę kredytową powiedzieli mi: niech
pan dostarczy wyciągi z dochodami za ostatnie 3 miesiące: lipiec,
czerwiec, maj. Dochody z zatrudnienia wpływają  u mnie do Credit Agricole.
Ja im mówię, że bank CA nie chce mi udostępnić wyciągu za lipiec. A oni
mi na to: to my panu nie chcemy wydać karty kredytowej. Podobno wyciągi
za lipiec w CA będą dopiero dostępne po 25-tym sierpnia, albo jeszcze
później (informacja na infolinii) Czyżby ten od wyciągów poszedł na
urlop ? Dziadostwo, a nie bank. Czy słyszeliście w ogóle o banku, który
nie udostępnia klientowi wyciągów bankowych? Czy tak w ogóle wolno? Co
na to prawo bankowe?

Po pierwsze nie słyszałem o banku, w którym nie widać tego on line.
Bywa, ze księgowania są 1~2 dni później (Alior przykładowo), ale nie 25
dni. To co piszesz wydaje mi się nieprawdopodobne, ale jesli faktycznie
tak jest, to ze względów bezpieczeństwa zalecił ym natychmiastową zmianę
banku.

Nie mamy pańskiego wyciągu i co nam Pan zrobi..