Nie marnujcie głosów na duże formacje

Data: 2011-10-02 22:18:56
Autor: boukun
Nie marnujcie głosów na duże formacje
Jak wiadomo, duże formacje są stworzone przez służby specjalne, przez SB, SB w ABW i SB w UOP. Duże partie tworzył Kiszczak i jego służby, wielkie siły i wielkimi nakładami. Nie marnujcie głosów na duże partie, bo to oznacza zniewolenie na wieki i to co już było. Głosujcie na wszystkich innych jeśli już tak bardzo chcecie, tylko nie na PO i PiS...

POPiS to jest najgorsze, co mogło Polaków spotkać...
Kaczyński znów mąci za okrągłostołowym układem, jak wówczas w Fundacji Batorego...

boukun

Data: 2011-10-02 22:31:40
Autor: Fresh
Nie marnujcie głosów na duże formacje
POPiS to jest najgorsze, co mogło Polaków spotkać...

Z perspektywy czasu uwazam ze najgorsze
co spotkalo Polakow to rzady AWS i UW.

Data: 2011-10-02 22:32:13
Autor: boukun

Użytkownik "Fresh" <fresh@fresh.pl> napisał w wiadomości news:4e88ca34$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
POPiS to jest najgorsze, co mogło Polaków spotkać...

Z perspektywy czasu uwazam ze najgorsze
co spotkalo Polakow to rzady AWS i UW.

I tu trafiłeś w 10-kę. UW to całe PO, a AWS to PiS...
A pamiętasz co się stało, jak Buzek przegrał z kretesem i nie uzyskał w narodowych wyborach nawet 3%? Polacy ponoć wybrali go do EU-parlamentu, potem okrzynięto go autorytetem...

boukun

Data: 2011-10-02 22:40:50
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-02 22:31, Fresh pisze:
POPiS to jest najgorsze, co mogło Polaków spotkać...

Z perspektywy czasu uwazam ze najgorsze
co spotkalo Polakow to rzady AWS i UW.

Najgorsze, bo odważyli się na przeprowadzenie reform... czy były trafione? Można było je lepiej wykonać, ale to wiemy *my* z perspektywy czasu jesteśmy mądrzejsi.

Data: 2011-10-02 22:41:04
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j6ai8i$a8h$3news.onet.pl...
[...]

Reforma 1989 - rozkradamy Polskę... Można to było lepiej wykonać...

Buzek praktycznie pod koniec nie rządził, rządziła UW (udecja). Tak samo było z SLD i ... Belką... i tak samo jest dzisiaj...

boukun

Data: 2011-10-02 15:00:27
Autor: Antenka
On 2 Paź, 22:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisa w wiadomo cinews:j6ai8i$a8h$3news.onet.pl...

> Najgorsze, bo odwa yli si na przeprowadzenie reform... czy by y trafione?
> Mo na by o je lepiej wykona , ale to wiemy *my* z perspektywy czasu jeste my
> m drzejsi.

Reforma 1989 - rozkradamy Polsk ... Mo na to by o lepiej wykona  <...

Transformacja, panie boukun, transformacja to się nazywa, a na
polskie:  grabież mienia w biały dzień i w świetle "prawa"!

Buzek praktycznie pod koniec nie rz dzi , rz dzi a UW (udecja). Tak samo by o zSLD i ... Belk ... i tak samo jest dzisiaj...<

Buzek wziął się znikąd - to kukułcze jajo podrzucił "piękny"
Marian :- /

Antenka

Data: 2011-10-02 22:52:28
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-02 22:41, boukun pisze:

[...]

Zostawić twój zakładzik byś dalej mógł wynosić :>

Buzek praktycznie pod koniec nie rządził, rządziła UW (udecja). Tak samo
było z SLD i ... Belką... i tak samo jest dzisiaj...

Udecja? :> Pewnie... utrzymujmy dalej takie toś jak ty... Stocznia była idealnym przykładem. Więcej dotacji niż wypracowanych zysków,.

Data: 2011-10-02 22:55:42
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j6aiud$f8k$1news.onet.pl...
[...]

Co ja takiego wynosiłem? Zrabowaliście całe OPPMS Wrocław elana...

[...]

A kto zarządzał stocznią? Co się stało z tymi, co doprowadzili do upadku? Czy któremuś z niszczycielki włos z głowy spadł? Jak to jest w dzisiejszej komunie? Dlaczego dotacje z Unii dostają rolnicy? Dlaczego ich nie dostają śusarze? Dlaczego Polacy nie mogą łowić dorsza? I jeszcze jedno, do kogo teraz Tusk dzwoni po porady od śmierci Geremka?

boukun

Data: 2011-10-02 23:10:36
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-02 22:55, boukun pisze:

[...]

Łoł... Masz wybiórczą pamięć :> Pewnie tez trawę na zielono malowałeś , tylko już ci się zapomniało hehe

[...]

Hehe jeszcze napisz coś o dekarzach :> Ten moloch kilka lat po zmianie ustroju stał się skansenem dofinansowywanym z budżetu, a został zamknięty dlatego, że pomimo dopłat był nierentowny... Unijna pomoc do tego skansenu byłaby zmarnowana. ;-)

Data: 2011-10-02 23:17:19
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j6ak0e$kc1$1news.onet.pl...
[...]

Ależ oczywiście, kliku żydków trzeba było nakarmić i obłowić... Co stało się z zarządem, z dyrekcją? To samo co z Tadeuszem Moszem? Co stało się z załogą? Czy ludzie nie są warci godnej pracy? Czy lepiej ich wysłać do pośredniaka na półroczną jałmużnę, a potem przekwalifikować na podcieraczy tyłków starcom na zachodzie?

boukun

Data: 2011-10-02 23:18:43
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-02 23:17, boukun pisze:

[...]

Napisz o swoich doświadczeniach :> Byłeś na kursie... Laskę obracałeś, było fajnie? :>

Data: 2011-10-02 23:22:28
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j6akfk$lg9$2news.onet.pl...
[...]

Przyślij do mnie Tuska z busem, to się mu wypłaczę...

boukun

Data: 2011-10-02 23:32:50
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-02 23:22, boukun pisze:

[...]

Lepiej nie proś, bo chłopinę przygotuje na spotkanie z nierobkiem :>

Data: 2011-10-03 00:01:52
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j6ala2$q20$2news.onet.pl...
[...]

Ooo, to ty jakiś większy mason jesteś elana?

boukun

Data: 2011-10-03 00:09:18
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-03 00:01, boukun pisze:

[...]

Jestem realistą, opisuje to co widzę, a widzę łajzę szydzącą z polskiej flagi i polskości.

Data: 2011-10-03 00:16:46
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j6anef$3p6$1news.onet.pl...
[...]

Polską flagą szafujecie na pokaz, żeby zatuszować, że jesteście sprzedajnymi sługusami obcych, Chcecie wziąć naród jeszcze na puste hasełka o polskości, gdy tymczasem z tej polskości zrobiliście degradację i naród tułaczy. Polaką flaga talmudyści wycieracie sobie pysk na każdym kroku i przy każdej okazji, zrobiliście z niej nic nie znaczącą szmatę...

Ty elana jestes przesiąknięta nienawiścią do polskiej klasy robotniczej... i to jest ten cały twój realizm i to widać...

boukun

Data: 2011-10-03 00:24:27
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-03 00:16, boukun pisze:

[...]

Nie tłumacz swojej pogardy wobec polskiej flagi nierobku...

Ty elana jestes przesiąknięta nienawiścią do polskiej klasy
robotniczej... i to jest ten cały twój realizm i to widać...

Oo rotfl... Sam daję pracę, ale daję ja ludziom odpowiedzialnym, którzy są jak moja rodzina, bo to dzięki nim ja i oni mają za co żyć... Jakbym miał ciebie nierobku zatrudnić to tylko w ramach kary jaką powinieneś dostać za swoją antypolskość. :>

Data: 2011-10-03 00:28:11
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j6aoas$8cm$1news.onet.pl...
[...]

Jak można do kawałka szmaty czuć pogardę? Nie wycieraj sobie pyska flagą elana... Pewno w ukryciu czujesz do niej faktycznie pogardę...

[...]

Dalej, dalej, żebyśmy mogli coś z tego zrozumieć...elana... Antypolskość to PO, nie zapędzaj się...

boukun

Data: 2011-10-03 00:29:37
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-03 00:28, boukun pisze:

Dalej, dalej, żebyśmy mogli coś z tego zrozumieć

Czyli kto? Ty i ta twoja wyimaginowana rzesza? :>

Data: 2011-10-02 22:35:22
Autor: prorok
W dniu 2011-10-02 22:18, boukun pisze:
Jak wiadomo, duże formacje są stworzone przez służby specjalne, przez
SB, SB w ABW i SB w UOP. Duże partie tworzył Kiszczak i jego służby,

Nie zmieni się dopóki będziemy mieli ordynację z progami; gdyby przynajmniej ludzie chcieli głosować na małe partie nie patrząc że ich głos się "zmarnuje" to po policzeniu tych głosów widać by było jak wiele osób nie ma swoich reprezentantów w parlamencie.

Data: 2011-10-02 22:58:19
Autor: matusm

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Nie marnujcie głosów na duże formacje