Nie matura lecz chęć szczera ...

Data: 2011-08-26 16:43:01
Autor: stevep
Nie matura lecz chęć szczera ...
# Ciekawa jestem ilu z was tak naprawdę interesuję te nadchodzące wybory?  Mnie absolutnie wcale. Wiem już dzisiaj , że wybory wygra PO, drugie  miejsce zajmie PiS, potem będzie SLD i być może PSL. Inne ugrupowania mają  nikłe szanse, dlaczego, ano dlatego, że bogobojna prawica bez rozumu ,  idei , kłaniająca się klerowi ma swoich wyznawców. Żaden racjonalnie  myślący humanista nie zagłosuje na tych cieciów . Ja , jeżeli w ogóle  pofatyguję się aby oddać swój cenny głos,  to zagłosuję na Ruch Palikota.  Nie dlatego, że wystawiany w Warszawie przez Palikota człowiek to wielki  myśliciel, naukowiec, prawnik, czy osoba kompetentna, o ile mi wiadomo to  ma być jakiś celebryta, ale dlatego aby zaprotestować przeciwko tej  kościelno-politycznej hipokryzji, temu szambu zwanego polityką. Aby nie  wybierać tego towarzystwa wzajemnej adoracji.
Wolę głosować na olimpijczyka niż na złodzieja, jak w przypadku pana  Wąsika, byłego wiceszefa CBA a obecnie kandydata do Sejmu z ramienia PiS.  W zasadzie to niby nic nowego, PiS zawsze przyciąga do siebie wszelki  motłoch, ale żeby złodzieja? Kandydat PiS w wyborach i były szef CBA  Maciej Wąsik zatankował 50 l paliwa za ok. 220 zł i odjechał bez płacenia.  Dodatkowo ignorował wezwania na policję, w końcu wpadł w ręce policji  podczas demonstracji pod Pałacem Prezydenckim . Wolę gimnastyka od  Kłopotka, dla którego trzymanie psów na łańcuchu to tradycja polskiej wsi.  Zamiast oddać na niego głos proponuję oddać mu metrowy łańcuch niech się  do niego przywiąże.Głosowanie na takiego prof. Rybińskiego też mija się z  celem. Jak sam poinformował nie ma on w zasadzie żadnych poglądów na temat  in vitro, aborcji, związków partnerskich czy aborcji. A jeżeli ma to i tak  ich nie ujawni przed wyborami, bo za wszelką cenę chce się dostać do  Senatu.
Edmund Klich chce przyciągnąć ludzi plakatami z pikującym TU-154, a  mieszkańcy Płocka będą mogli zagłosować na Ilonę Klejnowską czyli "  tajemniczą brunetkę " PiS. Tak można wyliczać w nieskończoność, bo  "gwiazd" ubiegających się o fotele w Parlamencie wciąż jakby przybywa,  szkoda jedynie , że nie przybywa też kompetencji , wiedzy i inteligencji.  Sprawdza się wyświechtane powiedzenie " nie matura lecz chęć szczera...".
Przykre. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5kzj

--
stevep

Data: 2011-08-26 16:52:04
Autor: Leprechaun

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v0tshza7v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Ciekawa jestem ilu z was tak naprawdę interesuję te nadchodzące wybory?
Mnie absolutnie wcale. Wiem już dzisiaj , że wybory wygra PO, drugie
miejsce zajmie PiS, potem będzie SLD i być może PSL.

PSL już zmienia podpaski, zszywa wargi sromowe i sposobi sie do nocy poślubnej z prezesem. Nic by tak nie cieszyło mnie jak to, że PSL znajdzie się za burtą. Orać chamy, ziemia obeschła!

BomBel

Data: 2011-08-27 07:25:58
Autor: =HeÂŽSk=
Nie matura lecz chęć szczera ...
On Fri, 26 Aug 2011 16:43:01 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

# Ciekawa jestem ilu z was tak naprawdę interesuję te nadchodzące wybory?  Mnie absolutnie wcale. Wiem już dzisiaj , że wybory wygra PO, drugie  miejsce zajmie PiS, potem będzie SLD i być może PSL. [...]

 mnie osobiscie najbardziej ucieszylby wynik wywalajacy PSL za burte.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Nie matura lecz chęć szczera ...