Nie można ostatnio odtwarzać video na stronach

Data: 2011-06-23 10:56:25
Autor: Pszemol
Nie można ostatnio odtwarzać video na stronach
"Animka" <aminka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message news:itvn39$fa7$1node2.news.atman.pl...
Nie wiem dlaczego tak się dzieje. Czy to wina Opery mini, że nie odtwarza filmików na stronach? Komunikat, że nie mam
zainstalowanego flasha. Jak zainstalować w telefonie adobe
flash player?

A skąd mamy wiedzieć jaki masz telefon?

Data: 2011-06-23 18:19:30
Autor: ALEX
W dniu Cz 23 06 2011 17:56, Pszemol pisze:

[...]

Ostatnio Animka tak namiętnie kupowała LG z Droidem, że kupiła bez ;-)

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2011-06-23 18:58:50
Autor: Animka
W dniu 2011-06-23 18:19, ALEX pisze:

Ostatnio Animka tak namiętnie kupowała LG z Droidem, że kupiła bez ;-)

LG GT 505 ( ale nie patfinder).

Filmy odtwarzał, bo nawet na to mi cały abonament na to poszedł (jak wrócił z serwisu).
Jak (i jakiego) wgrać do tego tefefonu adobe flash playera?
O to pytam.

--
animka

Data: 2011-06-24 19:06:40
Autor: ALEX
W dniu Cz 23 06 2011 18:58, Animka pisze:

[...]

Ale ja Ci nie mogę pomóc. Moja wiedza o LG jest mniej niż mierna. Gdybyś pytała o Nokię to chętnie służę :-)

Data: 2011-06-24 21:24:20
Autor: Animka
W dniu 2011-06-24 19:06, ALEX pisze:
[...]

Odkryłam, że to wina połączenia przez Wi-Fi. Wi-Fi zaczyna łączyć z jakimś filmikiem (np. na onecie) i nie może połączyć. Mogę tylko pobrać i dopiero uruchomić. Jakbym się łączyła przez Internet GPRS to razcej by działało.

--
animka

Data: 2011-06-23 18:23:19
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

Jak zainstalować w telefonie adobe flash player?

A skąd mamy wiedzieć jaki masz telefon?

Każdy, kto (zgodnie z Netykietą) przed zabraniem głosu na grupie pofatygował się przejrzeć posty z ostatniego okresu, doskonale wie, jakiego telefonu używa grupowa maskotka. Nie wiedzą tego tylko miejscowe Kotlety i zamorskie trolle.

JoteR

Data: 2011-06-23 11:38:30
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:itvp9r$d9b$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

A na jakiej podstawie wyciągasz wniosek że grupowiczka ma problem
z tym samym telefonem który kupiła a nie prosi o pomoc w sprawie
telefonu swojej koleżanki Barbie?

Data: 2011-06-23 20:06:39
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

[...]

Bo pisze w pierwszej osobie liczby pojedynczej? I ta Opera...
Poza tym, gdyby to był telefon koleżanki, to być może nie podałaby jego nazwy, za to z pewnością dowiedzielibyśmy się, gdzie kolezanka mieszka, w co się ubiera, ile ma dzieci i jakiej płci oraz który z jej sąsiadów jest menelem. Animkę (primo voto Kaję) trzeba umieć czytać ;->

JoteR

Data: 2011-06-23 22:50:38
Autor: Animka
W dniu 2011-06-23 20:06, JoteR pisze:
"Pszemol" napisał:

[...]

Wiesz co? Stajesz się takim samym trollem jak ten Pszemol, którego mam od lat w filtrze.

--
animka

Data: 2011-06-23 18:55:14
Autor: Animka
W dniu 2011-06-23 18:23, JoteR pisze:
"Pszemol" napisał:

[...]

A ja myślałam, że to Ty jesteś grupowa maskotka :-)

--
animka

Data: 2011-06-23 21:31:03
Autor: Tomek
Nie mo¿na ostatnio odtwarzaæ video na stronach

U¿ytkownik "Animka" <aminka@to.nie.ja.wp.pl> napisa³:

A ja my¶la³am

Noooo posunê³a¶ siê za daleko.

Data: 2011-06-23 22:51:31
Autor: Animka
Nie mo�na ostatnio odtwarza� video na stronach
W dniu 2011-06-23 21:31, Tomek pisze:
U�ytkownik "Animka"<aminka@to.nie.ja.wp.pl>  napisa�:

A ja my�la�am

Noooo posun�a� si� za daleko.

Ty weź się najpierw naucz konfiguracji czytnika.

--
animka

Nie można ostatnio odtwarzać video na stronach