Nie mogê dodaæ nowego odbiorcy w Meritum!

Data: 2015-04-07 13:05:36
Autor: Piotr Ga³ka
Nie mogê dodaæ nowego odbiorcy w Meritum!
Próbowa³em dodaæ w Meritum nowego odbiorcê NIE ZAUFANEGO.
Przy 3 próbach (dwie z domu, trzecia z pracy) dostawa³em SMS z kodem do potwierdzenia dodania odbiorcy ZAUFANEGO (w treœci SMSa jest nazwa odbiorcy, ale nie ma nawet kawa³ka numeru konta).
Takiego czegoœ potwierdziæ przecie¿ nie mogê.

Ten system tak ma czy uda³o mi siê unikn¹æ ataku?
P.G.

Data: 2015-04-07 13:39:16
Autor: Imka
Nie mogê dodaæ nowego odbiorcy w Meritum!
Dnia Tue, 7 Apr 2015 13:05:36 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

Próbowałem dodać w Meritum nowego odbiorcę NIE ZAUFANEGO.
Przy 3 próbach (dwie z domu, trzecia z pracy) dostawałem SMS z kodem do potwierdzenia dodania odbiorcy ZAUFANEGO (w treści SMSa jest nazwa odbiorcy, ale nie ma nawet kawałka numeru konta).
Takiego czegoś potwierdzić przecież nie mogę.

Ten system tak ma czy udało mi się uniknąć ataku?

Zrobiłam to samo, SMS stwierdził że odbiorca zaufany, potwierdziłam
kodem, dopisał mi niezaufanego, numer konta prawidłowy.

Czyli system tak ma, czyli majÄ… bajzel.

--
Imka

Data: 2015-04-07 14:00:33
Autor: Piotr Gałka
Nie mogę dodać nowego odbiorcy w Meritum!

Użytkownik "Imka" <spamtrapimki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1itvwylx2d5lv.13aajkoxxxshp$.dlg40tude.net...

[...]

Bałem się że jak potwierdzę i powstanie jakiś ZAUFANY odbiorca o nieznanym mi numerze konta to po kilku sekundach wszystko z oszczędnościowego przez ROR wyparuje na to nieznane konto i potem kiedyś ktoś tu napisze: "Sam jesteś sobie winien. Trzeba czytać SMSy.".

Czyli system tak ma, czyli majÄ… bajzel.

Jak nr konta wpiszę przez ^C^V to ostrzegają, aby sprawdzić a jednocześnie uczą aby SMS-ów nie czytać. To są działania w dokładnie przeciwnych kierunkach (właściwie zwrotach).
P.G.

Data: 2015-04-08 01:17:45
Autor: animka
W dniu 2015-04-07 13:39, Imka pisze:
[...]

Najgorsze jest to, że nie można pobrać potwierdzenia przelewu przychodzcego, tylko wychodzące. To mnie denerwuje. Potrzebny dokument nie będzie przecież honorowany jako skopiowany i wklejony do notatnika.
Podobno Meritum ma się połączyć z Aliorem. Ciekawa jestem kiedy.

--
animka

Data: 2015-04-08 01:14:37
Autor: animka
W dniu 2015-04-07 13:05, Piotr Gałka pisze:
[...]

Robisz najpierw przelew i potem masz w opcjach czy dodać do odbiorców zdefiniowanych.Wysylasz. Dostajesz 2 razy kod na telefon (jeden do zdefiniowania, drugi do potwierdzenia). No i wysyla.

--
animka

Nie mogê dodaæ nowego odbiorcy w Meritum!