Data: 2015-11-18 11:31:58 | |
Autor: mk | |
Nie moge sie zalogowac do EB | |
Od kilku godzin podczas proby zalogowania sie widze taki komunikat:
"Przepraszamy Wykonanie operacji jest w tej chwili niemożliwe. Jeśli błąd wystąpi ponownie proszę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta. Kod błędu: 200i" Macie tak samo? |
|
Data: 2015-11-18 20:38:02 | |
Autor: Tom N | |
Nie moge sie zalogowac do EB | |
mk w <news:e474874a-af4a-4fa9-b084-27dfc92002a1googlegroups.com>:
Macie tak samo? Nie -- 'Tom N' |
|
Data: 2015-11-19 10:36:20 | |
Autor: Miroo | |
Nie moge sie zalogowac do EB | |
W dniu 2015-11-18 o 20:31, mk pisze:
Od kilku godzin podczas proby zalogowania sie widze taki komunikat:Masz pewnie linka do strony: https://online.eurobank.pl/bi/bezpieczenstwo_logowanie.ebk a teraz jest link taki: https://online.eurobank.pl/nbi/bezpieczenstwo/logowanie a wystarczy taki: https://online.eurobank.pl/ Pozdrawiam |
|
Data: 2015-11-19 06:57:29 | |
Autor: mk | |
Nie moge sie zalogowac do EB | |
W dniu czwartek, 19 listopada 2015 10:36:31 UTC+1 użytkownik Miroo napisał:
Masz pewnie linka do strony: Dokladnie o to chodzilo. |
|