Nie moge skopiować pliku do głównego dysku :(

Data: 2015-07-18 16:45:49
Autor: Aniuska
Nie moge skopiować pliku do głównego dysku :(
Zauważyłam dziś że nie mogę przegrać zdjęcia z telefonu bezpośrednio na dysk bo pisze ODMOWA DOSTĘPU czy coś takiego, a jak kopiuje do jakiegoś katalogu to nie ma problemu.
Wcześniej było ok. Jak to naprawić
ps. i jak klikne prawym przycikiem na partycje np D to wyskakuje lista i tam jest m.in WŁĄCZ FUNKCJE BITLOCKER, a czegos takiego nie miałam ( chyba )

Nie moge skopiować pliku do głównego dysku :(