Nie mogę uruchomić silnika

Data: 2020-04-17 05:43:39
Autor: Kris
Nie mogę uruchomić silnika
W dniu piątek, 17 kwietnia 2020 13:10:46 UTC+2 użytkownik Maniak napisał:

Ponadto na wyświetlaczu komputera pojawił się czerwony znak trójkąta z wykrzyknikiem

A w menu komputera tam gdzie kody błędów są to jakie masz błędy?

Data: 2020-04-17 14:49:30
Autor: Maniak
Nie mogę uruchomić silnika
W dniu 17.04.2020 o 14:43, Kris pisze:
[...]

Nie pokazuje się  żaden kod błędu. Przy licznikach pomarańczowa kontrolka,
potem migająca czerwona, a na wyświetlaczu komputera czerwony trójkąt.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-17 06:05:03
Autor: Kris
Nie mogę uruchomić silnika
W dniu piątek, 17 kwietnia 2020 14:49:32 UTC+2 użytkownik Maniak napisał:
W dniu 17.04.2020 o 14:43, Kris pisze:

Nie pokazuje się  żaden kod błędu. Przy licznikach pomarańczowa kontrolka,
potem migająca czerwona, a na wyświetlaczu komputera czerwony trójkąt.

 https://pl.aliexpress.com/item/32881528577.html

Taki wyświetlacz masz?
Tam z poziomu radia wejdziesz w menu i powinny byc rozpisane błędy
Trip computer/ alert log

Data: 2020-04-17 09:33:46
Autor: sczygiel
Nie mogę uruchomić silnika
W dniu piątek, 17 kwietnia 2020 07:49:32 UTC-5 użytkownik Maniak napisał:

> A w menu komputera tam gdzie kody błędów są to jakie masz błędy?
Nie pokazuje się  żaden kod błędu. Przy licznikach pomarańczowa kontrolka,
potem migająca czerwona, a na wyświetlaczu komputera czerwony trójkąt.

Podepnij elm-a i sobie zczytaj kody bledow. No i najpierw podepnij ten akumulator, to co opisales z oplem jest dokladnie tym co mozna oczekiwac przy akumulatorze bardzo wyladowanym.

Nie mogę uruchomić silnika