Nie moge zapalic silnika jak jest wilgotno

Data: 2011-10-02 07:48:11
Autor: Rafal M
Nie moge zapalic silnika jak jest wilgotno
On 2 PaĽ, 16:44, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:

Nie moge go rano zapalic. Domyslam sie, ze problemem jest wilgotnosc
(po zimnej nocy jest mgla + skrapla sie duzo wody).
W trakcie dnia, jak auto wyschnie na sloncu zapala bez najmniejszego
problemu za pierwszym razem.

Dodam jeszcze, ze podczas proby porannego zaplania rozrusznik kreci,
prad jest.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-10-02 16:54:02
Autor: Endriu
Nie moge zapalic silnika jak jest wilgotno
Dodam jeszcze, ze podczas proby porannego zaplania rozrusznik kreci,
prad jest.

To sprzedaj Fiata i kup sobie VW. Problem zniknie.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-02 17:00:18
Autor: Grejon
W dniu 2011-10-02 16:54, Endriu pisze:
Dodam jeszcze, ze podczas proby porannego zaplania rozrusznik kreci,
prad jest.

To sprzedaj Fiata i kup sobie VW. Problem zniknie.

Nie zniknie tylko zmieni wła¶ciciela.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-10-02 17:56:57
Autor: zabezp
Nie moge zapalic silnika jak jest wilgotno
Wymień przewody wysokiego napięcia i problem zniknie.

Data: 2011-10-02 18:11:34
Autor: Grejon
W dniu 2011-10-02 17:56, zabezp pisze:
Wymień przewody wysokiego napięcia i problem zniknie.

Ja nie mam problemów z zapłonem. Na dobr± sprawę nie jeżdżę Fiatem Bravo.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-10-02 18:22:59
Autor: Rychu
Nie moge zapalic silnika jak jest wilgotno
W dniu 2011-10-02 17:56, zabezp pisze:
Wymie� przewody wysokiego napi�cia i problem zniknie.

Popatrz... a ja wymieniłem przewody i świece dwa tygodnie
temu i jak odpaliłem go w czwartek wieczorem, jak było
bardzo wilgotno, to strasznie się mulił. Nawet jak się silnik
rozgrzał. Dopiero po przejechaniu jakiś 20 km w mieście
z kilkoma postojami zaczął pracować dobrze. Sytuacja występowała
wcześniej jednak jak widać wymiana kabli i świec to nie to.

MoĹĽe po prostu to jest fiat i to jest fiatowska elektryka?
Podobnie ze światłami. W zeszłym roku wymieniłem wtyczkę
(podłączenie wiązki wielu kabli do sterownika w lewej
części kabiny). Ostatnio patrzę, a nie działa mi po przejechaniu
przez dziurę lewe światło. Ręka w kable i od razu światło się
zapaliło. Szczerze mówiąc to często jak zaglądam pod maskę
i w inne miejsca, w ktĂłrych sÄ… kable, to zastanawiam siÄ™ jak
to jeszcze funkcjonuje. :)

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana WY**00E :)

Data: 2011-10-03 09:49:28
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-10-02 18:22, Rychu pisze:
[...]

No, ja tez tak raz miałem że po wymianie kabli WN było nawet gorzej.
Problem rozwiązała wymiana ale nie na "kable" tylko na dobre kable.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-10-02 19:29:23
Autor: Endriu
Nie moge zapalic silnika jak jest wilgotno
To sprzedaj Fiata i kup sobie VW. Problem zniknie.

Nie zniknie tylko zmieni wła¶ciciela.

:).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Nie moge zapalic silnika jak jest wilgotno