Nie mógł go wywalić, bo sam go wysłał do Belki

Data: 2014-06-17 17:29:55
Autor: Fritz
Nie mógł go wywalić, bo sam go wysłał do Belki
Data: 2014-06-17 17:36:20
Autor: Fritz
Nie mógł go wywalić, bo sam go wysłał do Belki
"Fritz" <fritz@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:lnpmth$l2n$2speranza.aioe.org...
http://tinyurl.com/lsp68bf

http://tinyurl.com/lsp68bf

~bbm 15 minut temu

A ja uważam, że pan t nikogo nie odwolal bo ci zagrozili mu, ze jesli odsunie ich od koryta to oni wyjawia cos na jego temat przez co on tezpolegnie politycznie.

~na POhybel "po" 14 minut temu

POziom rynsztoka!

~Zosia 16 minut temu

Dziadzio pisał. że Rzeczpospolita, to postaw sukna, który sobie wrogowie wyrywają - w wnuk w krótkich słowach - to Ch... d... i kamieni kupa

~po to DNO 12 minut temu

Tusk, albo się boi, albo jest głupi, albo jest świnia, kłamca i krętacz!

~skowywa 42 minuty temu

Dlaczego premier nie wyrzucił kopacz a ją jeszcze awansował na marszałka coś mi ta sprawa bardzo śmierdzi na odległość

~MW 37 minut temu

JEŚLI , WEDLE SŁÓW POlityków , POLSKI JUŻ NIE MA, TO KOMU MAMY PŁACIĆ PODATKI.

~MW 39 minut temu

NOS , RUDEGO PINOKIA , WYŁAZI MI PRZEZ EKRAN TELEWIZORA , CO MAM ZROBIĆ ????

~adan 15 minut temu

Bo to Tusk wysłał Sienkiewicza do Belki a teraz Sienkiewicz jest mu belka w oku. SPRZEDAWCZYKI.

Nie mógł go wywalić, bo sam go wysłał do Belki