Nie może chodzić o honor osobnikowi z mentalnością woźnicy.

Data: 2014-07-12 06:55:12
Autor: Mark Woydak
Nie może chodzić o honor osobnikowi z mentalnością woźnicy.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xiu4d8ed50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Miałem o pajacu w muszce już nigdy nie pisać ale reakcja salonowej
publiczności na jego ostatnie chamskie zachowanie stawia mnie w sytuacji
bez wyjścia. Szanowni Państwo, abstrahując od tego czy Boni zasłużył czy
nie, to chyba nikt zdrowy na umyśle nie uwierzy, że JKM nosił w sobie
urazę przez 22 lata a teraz na widok Boniego nagle mu się przypomniało. To
niepoważne.

--

Poważne, powazne. Nie róbcie z JKM wariata. Strzelił w dziub Boniemu i bardzo dobrze. Tak się załatwia męskie sprawy.

MW

Data: 2014-07-13 04:35:34
Autor: stevep
W dniu .07.2014 o 06:55 Mark Woydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Eeeee, przesadzasz nie ten czas i nie ten klaun.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-13 06:56:26
Autor: Mark Woydak

[...]

Oczywiście, że przesadzam. Celowo czekając na reakcje pisowców. Zauważ, że
zachowaniem JKM nie jest zniesmaczony prezes PiS.

MW

Data: 2014-07-12 23:56:01
Autor: leming.show
Nie może chodzić o honor osobnikowi z mentalnością woźnicy.
użytkownik Mark Woydak napisał:

Oczywiscie, ze przesadzam. Celowo czekajac na reakcje pisowcow. Zauwaz, ze
zachowaniem JKM nie jest zniesmaczony prezes PiS.

Spotkali sie Rydzyk z Niesiolem:
http://www.youtube.com/watch?v=M7jJYtRYB0A

Data: 2014-07-13 09:36:45
Autor: Mark Woydak

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:9706aeb3-7f92-463d-8da4-dd8782128c5agooglegroups.com...
[...]

Szypińska cała w skowronkach! ;-)))
A tu: http://www.youtube.com/watch?v=P7w0OtqI3ps
i tu: http://www.youtube.com/watch?v=L0eK0JnHhhY

Nie przeszkadza ci to? ;-)

MW

Data: 2014-07-13 09:21:52
Autor: A. Filip
Nie
[...]

niepowaĹźne.

--

Poważne, powazne. Nie róbcie z JKM wariata. Strzelił w dziub Boniemu i
bardzo dobrze. Tak się załatwia męskie sprawy.

MW

Eeeee, przesadzasz nie ten czas i nie ten klaun.

A nie napiszesz że ten _powód_ niewystarczający na obecne czasy (według ciebie)?

Bo do czego prowadzi promowanie "absolutnych zasad" przez krĂłtkowzrocznych
idiotów i oszołomów pokazał Breivik tym że nawet on nie dostał kary śmierci.
JKM jakoś za ten policzek ukarany być musi bo politycy zaczną się policzkować
"codziennie" a nie raz na kilka lat, kara za surowa będzie wołającą o pomstę do
nieba obroną "takich jak Boni (polityk PO)".  --
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Długo szuka się przyjaciela, szybko się go traci.  (Przysłowie chińskie)

Data: 2014-07-13 09:38:01
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:fv2tcjmbafe7d0.huge.strangled.net...
[...]

Czy takie zachowania to inna kategoria: http://www.youtube.com/watch?v=L0eK0JnHhhY ?

MW

Nie może chodzić o honor osobnikowi z mentalnością woźnicy.