Nie może zapalić na gazie po niefortunnym zgaszeniu

Data: 2017-06-05 11:02:59
Autor: marta
Nie może zapalić na gazie po niefortunnym zgaszeniu

Witam

Mam taki problem

Jak zgasnie mi niefortunnie samochód np pod górke, rusze z dwójki itd to samochod gasnie - normalna sprawa, gdy proboje odpalić musze go chełtać z pare sekund żeby odpalił. Czy tak musi być czy coś schrzanione ?? Stag qbox

Prosze o odpowiedz

ps. tak normalnie odpala na gazie, zero problemów itd

audi b7 1.8 t stag qbox

Data: 2017-06-05 11:58:23
Autor: radekp@konto.pl
Nie może zapalić na gazie po niefortunnym zgaszeniu
Mon, 5 Jun 2017 11:02:59 +0200, w <59351e46$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>,
marta <martanospams@gmail.com> napisał(-a):

samochod gasnie - normalna sprawa, gdy proboje odpalić musze go chełtać z pare sekund żeby odpalił. Czy tak musi być czy coś schrzanione ?? Stag qbox

A zapalasz na benzynie czy gazie?
Jeżeli na benzynie to normalne - najpierw trzeba wyrzucić gaz z cylindrów.

Data: 2017-06-05 12:37:36
Autor: J.F.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:coaajc1om3hglm27319bcqqh8omgfrbr95@4ax.com...
Mon, 5 Jun 2017 11:02:59 +0200, marta <martanospams@gmail.com> napisał(-a):
[...]

Z cylindrow to powinny wystarczyc 2 obroty. Ktore i tak trzeba zrobic w 4-ro suwie.

Na dobra sprawe to moze i nie trzeba, bo cylinder ktory byl po ssaniu i jest napelniony mieszanka powinien zapalic po pol obrotu.
I ile madry komputer mu iskre da, a przeciez moze byc madrzejszy.

Z kolektora byc moze trzeba jeszcze usunac, ale to znow kwestia dwoch obrotow.

Wiec moze jeszcze cos innego ?

Silnik jak rozumiem rozgrzany, nie ma co zrzucac na "zamarzniecie" parownika, a sama instalacja z "wtryskiwaczami" w kolektorze przed kazdym cylindrem, to powinny gaz skutecznie odcinac.

Po dluzszym postoju zapala normalnie ?
A probujesz wylaczyc i wlaczyc silnik, tzn "zaplon" ?
Moze komputer potrzebuje tej czynnosci, zeby benzyne napompowac ?

J.

Data: 2017-06-05 12:52:02
Autor: radekp@konto.pl
Nie może zapalić na gazie po niefortunnym zgaszeniu
Mon, 5 Jun 2017 12:37:36 +0200, w
<59353470$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

>A zapalasz na benzynie czy gazie?
>Jeżeli na benzynie to normalne - najpierw trzeba wyrzucić gaz z >cylindrów.

Z cylindrow to powinny wystarczyc 2 obroty. Ktore i tak trzeba zrobic w 4-ro suwie.

Ale jednocześnie zalewasz benzyną.

Data: 2017-06-05 13:08:40
Autor: marta
Nie może zapalić na gazie po niefortunnym zgaszeniu
Mi gasnie i nie zapala jak niefortunnie zgasze silnik, jak zgasze normalnie i zapale to odpala normalnie na gazie, nie zaleznie czy zimny czy cieply

Data: 2017-06-05 13:42:10
Autor: radekp@konto.pl
Nie może zapalić na gazie po niefortunnym zgaszeniu
Mon, 5 Jun 2017 13:08:40 +0200, w <59353bbb$0$646$65785112@news.neostrada.pl>,
marta <martanospams@gmail.com> napisał(-a):

Mi gasnie i nie zapala jak niefortunnie zgasze silnik, jak zgasze normalnie i zapale to odpala normalnie na gazie, nie zaleznie czy zimny czy cieply

Zalewa się gazem. Gaś więc tylko fortunnie :)

Data: 2017-06-05 14:49:47
Autor: J.F.
Użytkownik radekp  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mtdajclg3nj6vb6sc8qjfu63thrdieb4tk@4ax.com...
Mon, 5 Jun 2017 12:37:36 +0200, w   "J.F." napisał(-a):
> [...]
>cylindrów.

Z cylindrow to powinny wystarczyc 2 obroty. Ktore i tak trzeba zrobic

Ktora zostanie w czasie tych 2 obrotow wyrzucona razem z gazem.

To nie powinno byc zauwazalne "chechłanie". Moze tylko dla specjalisty.

J.

Data: 2017-06-05 14:20:32
Autor: Sebastian Biały
On 6/5/2017 12:37 PM, J.F. wrote:
Z kolektora byc moze trzeba jeszcze usunac, ale to znow kwestia dwoch obrotow.

W instalacjach z mieszaczem czasem gaz wybuchał jednoczesnie w cylindrze, kolektorze i filtrze. Szczegolnie jak silnik był dławiony a nastepnie mocno depnięty.

Efektem czego miałeś do przepompowania cały tor zasilania w powietrze. Całkiem tego sporo. W Lanosie kreciło się kilkanaście obrotów zanim załapał.

Natomiast czy takie detonacje sa możliwe w instalacjach bez mieszalnika nie wiem, w mojej obecnej od 40kkm nic nie wybuchło ;)

Data: 2017-06-05 22:51:06
Autor: J.F.
Dnia Mon, 5 Jun 2017 14:20:32 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
On 6/5/2017 12:37 PM, J.F. wrote:
[...]

Mialem, nic nie wybuchlo :-)

Efektem czego miałeś do przepompowania cały tor zasilania w powietrze. Całkiem tego sporo. W Lanosie kreciło się kilkanaście obrotów zanim załapał.

Ale tu mamy Stag Qbox ... i zakladam, ze to cos nowoczesnego, z
podawaniem gazu blisko cylindra.

W tych I eneracji byl jeszcze inny problem - troche gazu bylo w
parowniku, i mogl podawac dluzej niz dolot.

J.

Data: 2017-06-05 23:01:09
Autor: Budzik
[...]

Mam w jednym autko staga 300 a w drugim własnie qboxa.
Wydaje mi się ze oba autka maja dokładnie taki sam objaw, 300 na 100% ale qbox chyba tez - widocznie to normalna sprawa.

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

Data: 2017-06-06 11:37:25
Autor: Janusz
W dniu 2017-06-05 o 11:02, marta pisze:

[...]

Mam podobnie, za dużo gazu jest wtedy w silniku i kolektorze dolotowym, zanim to silnik przemieli to trzeba pokręcić wałem.

--
Pozdr
Janusz

Nie może zapalić na gazie po niefortunnym zgaszeniu