Nie można. Re: Znak B-35

Data: 2016-11-13 08:10:23
Autor: Rey48
Nie można. Re: Znak B-35
Użytkownik "Tomasz Stiller" <kaszel@lexx.eu.org> napisał w wiadomości
news:o056f8$iak$1dont-email.me...

Mam pytanko natury teoretycznej. Stoi sobie znak B-35 (zakaz postoju) z
tabliczką "nie dotyczy chodnika". Nie widać znaku D-18 (parking), brak
tabliczki T-30. Nie widać też linii P-18 czy P-19. Chodnik jest
dość szeroki, nie mierzyłem ale na oko 4-5m w miejscu o które mi chodzi.

Jak parkować na tym chodniku? Czy dobrze rozumiem, że zgodnie z prawem
można parkować tylko tak, żeby cały samochód znajdował się na chodniku?

Tak.

Tj nie można parkować ukośnie, zostawiając jedno tylne koło na jezdni?

Nie można.

Żeby nie było parkując ukośnie pozostawiając jedno koło na jezdni na
chodniku pozostaje grubo powyżej wymagane 1,5m.

Tomek

Nie ma znaczenia.

Nie można. Re: Znak B-35