Nie mozna sie dodzwonic na przeniesiony numer

Data: 2009-09-02 02:12:07
Autor: GLaF
Nie mozna sie dodzwonic na przeniesiony numer
Witam.
Siostra przeniosła numer z Orange do Ery. Przeniesienie trwało ok. doby,
więc tu jest OK. Można się do niej dodzwonić z Orange, Ery i stacjonarnych
(tpsa), ale nie można z Plusa. Sprawa była zgłaszana i do Ery i do Plusa,
ale każdy twierdzi, że u niego jest wszystko w porządku i winę zwala na
drugiego. Próbowaliśmy różnych telefonów i na wszystkich jest tak samo: tuż
po wybraniu numeru, w chwili, kiedy ma się pojawić sygnał oczekiwania
(długi), słychać dźwięk, jakby osoba do której się dzwoni rozłączyła
połączenie. SMS-y docierają bez problemu.
Co można w takiej sytuacji zrobić? Czy zostaje tylko rozwiązanie umowy z
Erą jako niezgodnej z umową i powrót do Orange?

--
GLaF

Data: 2009-09-02 07:44:48
Autor: SDD

Użytkownik "GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości news:x78b497s23fo$.1mwywbkhwrxei$.dlg40tude.net...

Co można w takiej sytuacji zrobić? Czy zostaje tylko rozwiązanie umowy z
Erą jako niezgodnej z umową i powrót do Orange?

Umowa niezgodna z umiwa..... Hmmmm

Pozrdawiam
SDD

Data: 2009-09-02 11:49:25
Autor: GLaF
Dnia Wed, 2 Sep 2009 07:44:48 +0200, SDD napisał(a):

[...]

:) Miało być, że usługa niezgodna z umową.

--
GLaF

Data: 2009-09-02 08:42:17
Autor: Dominik & Co
GLaF napisał(a):

[...]

Źle mają w Plusie- każdy operator niestety ma swoje bazy numerów, nie ma jednej
centralnej. Miałem tak (z tym, że do mnie nie można było się dodzwonić z Ery).

Na dobrą sprawę nie wiem, czy prawidłowa droga postępowania to reklamacja
w Erze, żeby w Twoim imieniu molestowała Plusa, czy też bezpośrednio do Plusa.
W każdym razie jeżeli reklamację zleją, zgłoś sprawę do UKE- u mnie się
tym zajęli- skutecznie.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-09-02 12:04:17
Autor: GLaF
Dnia Wed, 02 Sep 2009 08:42:17 +0200, Dominik & Co napisał(a):

GLaF napisał(a):

[...]

Po pierwszej interwencji w Erze odpisali, że to wina Plusa. Mam telefon w
Plusie i dzwoniłem do konsultanta, ale ten po sprawdzeniu (potwierdził, że
z Plusa nie można się dodzwonić pod ten konkretny numer, ale można na inne
z Ery) stwierdził, że w Plusie jest wszystko OK.

W każdym razie jeżeli reklamację zleją, zgłoś sprawę do UKE- u mnie się
tym zajęli- skutecznie.

Siostra właśnie czeka na pismo od Ery.

--
GLaF

Data: 2009-09-02 08:43:46
Autor: AL
GLaF pisze:
[...]

poczekaj jeszcze dzien

jak zona przenosila Idea->Era przez moment byl tak, ze jak ktos dzwonil na numer jako uzytkownik Idea (Orange), to dzwonil tel. z karta Idei a pozostale siedzi - dzwonil tel. nowa z karta ery .

W nastepnym dniu juz wszystko bylo OK (karta Idei zamilkla na zawsze)

--
pozdr
Adam (AL)

Nie mozna sie dodzwonic na przeniesiony numer