Nie można wyłączyć zabezp. ekranu

Data: 2018-05-20 23:14:55
Autor: radekp@konto.pl
Nie można wyłączyć zabezp. ekranu
Taki problem - próbowałem wyłączyć blokadę ekranu PIN-em.
Ale w ustawieniach widzę "Opcja brak - wyłączone przez administratora systemu
lub ze względu na zmianę magazynu logowania" (czy jakoś podobnie)?

Ki czort i jak to włączyć?

Opcja była dostępna, a nie jest. Jedyną zmianą była zmiana SIM-a z Aero2 na
Playa i chyba nic więcej.

Data: 2018-05-21 14:31:27
Autor: J.F.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:15p3gd1jn73u9poror8jppgrsi0dq9o9ie@4ax.com...
[...]

IMO - on uzywa tego PIN do zabezpieczenia lokalnej pamieci informacji logowania.

Moze wczesniej nic tam nie miales, a teraz masz, i ten PIN (lub inne) mu potrzebny.

VPN nie zakladales ? On wymaga blokady z PIN (lub innej).

J.

Nie można wyłączyć zabezp. ekranu