Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   [Polbank] Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit transakcji

[Polbank] Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit transakcji

Data: 2011-05-04 15:04:41
Autor: Q
[Polbank] Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit transakcji
Chce zrobic przelew z Polbanku a tu info:
"Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit transakcji".

Okazalo sie, ze maja dzienny limit do 5k pln (limit przelewow na zewnatrz omg).
Czy mozna zwiekszyc limit telefonicznie czy musze biegac do ich placowki?

Data: 2011-05-04 15:30:26
Autor: Borys Pogoreło
[Polbank] Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit transakcji
Dnia Wed, 4 May 2011 15:04:41 +0200, Q napisał(a):

Okazalo sie, ze maja dzienny limit do 5k pln (limit przelewow na zewnatrz omg).
Czy mozna zwiekszyc limit telefonicznie czy musze biegac do ich placowki?

 Witaj w klubie. Możesz zmienić telefonicznie tylko jeśli posiadasz jakiś
magiczny PIN. Jeśli go nie masz, to zasuwasz do placówki. Oni z kolei
sprawę zlecają centrali, której się nie spieszy.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-05-04 16:08:02
Autor: Q
[Polbank] Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit transakcji
Witaj w klubie. Możesz zmienić telefonicznie tylko jeśli posiadasz jakiś
magiczny PIN. Jeśli go nie masz, to zasuwasz do placówki. Oni z kolei
sprawę zlecają centrali, której się nie spieszy.

Pinu do ichniego serwisu telefonicznego nie mam, bo nie mam karty
a karty nie mam, bo zmienilem konto z miszczoskiego na kulejące...

No nic - to lece do banku (jak ja tego nie lubie!), ale zastanawiam sie
czy moze od razu wyplacic gotowke i poleciec do getinu? :)

Data: 2011-05-04 09:57:43
Autor: Rafal M
Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit transakcji
On 4 Maj, 16:08, "Q" <n...@spam.pl> wrote:

Pinu do ichniego serwisu telefonicznego nie mam, bo nie mam karty
a karty nie mam, bo zmienilem konto z miszczoskiego na kulejące...


Chodzi o telepin :) Zadzwon to Ci przysla poczta.


Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-05-04 22:28:06
Autor: Q
Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit transakcji
Pinu do ichniego serwisu telefonicznego nie mam, bo nie mam karty
a karty nie mam, bo zmienilem konto z miszczoskiego na kulejące...

Chodzi o telepin :) Zadzwon to Ci przysla poczta.

Bedac w ich placowce zima w celu zamkniecia miszczoskiego
(wraz z karta, ojoj) poprosilem pania o nadanie tego telepinu.
Pani powiedziala, ze nie moze mi go dac / nie moge go miec, bo nie mam karty.

Tylko nie mowcie, ze pani sie mylila...

Data: 2011-05-04 23:42:03
Autor: Borys Pogoreło
Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit transakcji
Dnia Wed, 4 May 2011 22:28:06 +0200, Q napisał(a):

Bedac w ich placowce zima w celu zamkniecia miszczoskiego
(wraz z karta, ojoj) poprosilem pania o nadanie tego telepinu.
Pani powiedziala, ze nie moze mi go dac / nie moge go miec, bo nie mam karty.

Tylko nie mowcie, ze pani sie mylila...

 Masz to pewne jak w banku ;)

 Ja mam tylko pomagające, PIN podobno do mnie wędruje. Tylko coś
przywędrować nie może.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-05-05 08:54:30
Autor: Piotr Gałka
Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit transakcji

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:ipscq8$lf0$1news.task.gda.pl...
Pinu do ichniego serwisu telefonicznego nie mam, bo nie mam karty
a karty nie mam, bo zmienilem konto z miszczoskiego na kulejące...

Chodzi o telepin :) Zadzwon to Ci przysla poczta.

Bedac w ich placowce zima w celu zamkniecia miszczoskiego
(wraz z karta, ojoj) poprosilem pania o nadanie tego telepinu.
Pani powiedziala, ze nie moze mi go dac / nie moge go miec, bo nie mam karty.

Tylko nie mowcie, ze pani sie mylila...

Miszczoskiego nie mam, kod do telefonu mam, ale to niczego nie dowodzi, bo kartę też mam.
Wydaje mi się, że nigdy w placówce nie dało się zamówić kodu do serwisu telefonicznego.
P.G.

Data: 2011-05-05 09:13:31
Autor: Q
Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit transakcji
Tylko nie mowcie, ze pani sie mylila...

Miszczoskiego nie mam, kod do telefonu mam, ale to niczego nie dowodzi, bo kartę też mam.
Wydaje mi się, że nigdy w placówce nie dało się zamówić kodu do serwisu telefonicznego.

Telefonicznie nie wydali - powiedzieli, ze mam isc do placowki po pin,
no to poszedlem...

Data: 2011-05-05 11:53:20
Autor: Borys Pogoreło
Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit transakcji
Dnia Thu, 5 May 2011 09:13:31 +0200, Q napisał(a):

Miszczoskiego nie mam, kod do telefonu mam, ale to niczego nie dowodzi, bo kartę też mam.
Wydaje mi się, że nigdy w placówce nie dało się zamówić kodu do serwisu telefonicznego.

Telefonicznie nie wydali - powiedzieli, ze mam isc do placowki po pin,
no to poszedlem...

 A mnie właśnie konsultant telefoniczny podobno zamówił ten pin. Choć może
miał wyrzuty sumienia po tym, jak Głębokim Westchnieniem skomentowałem
konieczność zasuwania w podskokach do placówki ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-05-08 16:48:44
Autor: Q
A jednak mialem racje :)
A mnie właśnie konsultant telefoniczny podobno zamówił ten pin. Choć może
miał wyrzuty sumienia po tym, jak Głębokim Westchnieniem skomentowałem
konieczność zasuwania w podskokach do placówki ;)

Dostalem odpowiedzi na nurtujace mnie pytania "na pismie":


1. Jak uzyskać kod dostępu do serwisu telefonicznego Polbanku?

Szanowny Panie, Uprzejmie informuję, że pin do Bankowowści Telefonicznej Polbank 24 można zamówić podczas kontaktu telefonicznego z infolinia banku, warunkiem zamówienia kodu jest posiadanie przez klienta aktywanej karty w Polbanku. Posiadanie pinu nie umżliwi jedna telefonicznego zwiększenia limitów na przelewy zlecane poprzez bankowość internetową. W razie dodatkowych pytań, jesteśmy do Pana dyspozycji pod numerem telefonu 0 801 822 822 lub 22 3 822 822. Łącząc wyrazy szacunku, Dominika Lesiak Specjalista Departament Telefonicznej Obsługi Klienta Polbank EFG


2. Jak zwiększyć globalny limit transakcji?

Szanowny Panie, Uprzejmie informuję, że standartowe limity dobowe na przelewy zlecane poprzez bankowośc internetową Polbank 24 na przelewy zewnetrzne wynoszą 5000 zł, na przelewy wewnętrzne 10000 zł, na przelewy pomiędzy rachunkamkami limitów nie ma. Zwiększenia limitów można dokonać tylko w placówce banku, maksymalna kowta wynosi 100000 zł. Dyspozycja zmiany limitów jest realizowana przez bank w ciągu 3 dni roboczych. W razie dodatkowych pytań, jesteśmy do Pana dyspozycji pod numerem telefonu 0 801 822 822 lub 22 3 822 822. Łącząc wyrazy szacunku, Dominika Lesiak Specjalista Departament Telefonicznej Obsługi Klienta Polbank EFG


Odpowiedzi "pokrywaja sie" z tym co uslyszalem w oddziale banku.

[Polbank] Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit transakcji

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona