Nie nagrywaja sie rozmowy.

Data: 2011-04-01 02:16:42
Autor: animka
Nie nagrywaja sie rozmowy.
Tak sie złozyło, że 2 razy chciałam nagrać rozmowę podczas rozmowy telefonicznej. Raz z ciekawości, z konsultantką Orange, drugi raz dla zarchiwizowania.
Niestety ja jej głos słyszałam, a osoba rozmawiająca mnie nie słyszała. Czyli do d-py jest to nagrywanie rozmów, wielka lipa. Tak jak lipa z aparatem fotograficznym zawartym w tym telefonie. Już bez lampy błyskowej trochę lepiej zdjęcie zrobi.
Ogólnie bym nie narzekała, bo telefon fajny, szybka transmisja danych, internet po WiFi także. Taki mały komputerek, ale sknocili 2 rzeczy.
Telefon LG GT505.

--
animka

Data: 2011-04-01 19:33:35
Autor: Pan Piskorz
Nie nagrywaja sie rozmowy.
W dniu 2011-04-01 02:16, animka pisze:
jak lipa z aparatem fotograficznym zawartym w tym telefonie

Hmm. Może dałaś się nabrać na megapiksele. Zdaje się pisałem Ci jak to jest.
W przypadku kompresji JPEG wielkość pliku wiele mówi o jakości zdjęcia.
Skoro zdjęcie z telefonu ma np. (ale pasuje to do LG) 200KB,
a np. moja zamknięta dziś w szafie Konica-Minolta ma $MP i plik JPG to średnio 2MB, można przyjąć, że aparat robi 10x mniej ostre zdjęcia.
Odszukaj sobie też artykuły nt. zależności czułości od fizycznej wielkości matrycy (która w telefonie odpowiada główce zapałki).

Dioda też nie jest lampą błyskową. Zawsze świeci stałym światłem.
Jakbyś wzięła do ręki aparat fotograficzny z dawnych lat i starą lampę - miałabyś podobny problem. Dzisiejsze lampy błyskowe dostosowują długość błysku do pomiarów światła, albo ich błysk jest skracany w odpowiednim momencie.

Aparat w komórce to jest dobry by sfotografować rozkÅ‚ad jazdy autobusów lub kolegÄ™ klÄ™czÄ…cego przed szefem.  ;-)

zdrówko

P.

Data: 2011-04-01 19:51:31
Autor: radekp@konto.pl
Nie nagrywaja sie rozmowy.
Fri, 01 Apr 2011 19:33:35 +0200, w <in529a$ras$1@inews.gazeta.pl>, Pan Piskorz
<piskorz1@buziaczek.pl> napisa³(-a):

Skoro zdjêcie z telefonu ma np. (ale pasuje to do LG) 200KB,
a np. moja zamkniêta dzi¶ w szafie Konica-Minolta ma $MP i plik JPG to ¶rednio 2MB, mo¿na przyj±æ, ¿e aparat robi 10x mniej ostre zdjêcia.

Spore uogólnienie, mój cyfrak ma 10MP, zdjêcia maj± po 4MB, a dowolny optimizer
potrafi zrobiæ z nich mniej ni¿ 1MB (bez utraty jako¶ci, sprawdza³em na
detalach).

Data: 2011-04-01 21:41:37
Autor: Andrzej Libiszewski
Nie nagrywaja sie rozmowy.

<piskorz1@buziaczek.pl> napisał(-a):

Skoro zdjęcie z telefonu ma np. (ale pasuje to do LG) 200KB,
a np. moja zamknięta dziś w szafie Konica-Minolta ma $MP i plik JPG to średnio 2MB, można przyjąć, że aparat robi 10x mniej ostre zdjęcia.

Spore uogólnienie, mój cyfrak ma 10MP, zdjęcia mają po 4MB, a dowolny optimizer
potrafi zrobić z nich mniej niż 1MB (bez utraty jakości, sprawdzałem na
detalach).

A to już zależy od tego, co schodzi z matrycy. Jak na zdjęciu nie ma
szczegółów bo aparat/obiektyw zrobił z nich kolorową paćkę to możesz
kompresować mocno i nie będzie widaćm, że jest gorzej. --
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-04-02 00:54:37
Autor: animka
Nie nagrywaja siê rozmowy.
Nie wiecie dlaczego jak nagrywam rozmowê podczas "gadania z kim¶" to druga strona mnie nie s³yszy?
Telefon LG GT505.

--
animka

Data: 2011-04-02 17:13:25
Autor: J.F.
Nie nagrywaja siê rozmowy.
On Sat, 02 Apr 2011 00:54:37 +0200,  animka wrote:
Nie wiecie dlaczego jak nagrywam rozmowê podczas "gadania z kim¶" to druga strona mnie nie s³yszy?
Telefon LG GT505.

A ty dobrze nagrywasz ? nie znam tego modelu - ale sa tam chyba jakies "opcje rozmowy".

J.

Data: 2011-04-02 18:28:06
Autor: animka
Nie nagrywaja siê rozmowy.
W dniu 2011-04-02 17:13, J.F. pisze:
[...]

Podczas rozmowy pokazuje siê ikona i trzeba j± nacisn±æ/stukn±æ, ¿eby zaczê³o siê nagrywanie. Jak nagrywa to druga strona mnie nie s³yszy!

--
animka

Data: 2011-04-02 22:22:14
Autor: Czes³aw
Nie nagrywaja siê rozmowy.
W dniu 2011-04-02 18:28, animka pisze:
Podczas rozmowy pokazuje siê ikona i trzeba j± nacisn±æ/stukn±æ, ¿eby
zaczê³o siê nagrywanie. Jak nagrywa to druga strona mnie nie s³yszy!

To niech da na mszê i tak trzyma dalej!

Data: 2011-04-03 00:27:20
Autor: animka
Nie nagrywaja siê rozmowy.
W dniu 2011-04-02 22:22, Czes³aw pisze:
W dniu 2011-04-02 18:28, animka pisze:
Podczas rozmowy pokazuje siê ikona i trzeba j± nacisn±æ/stukn±æ, ¿eby
zaczê³o siê nagrywanie. Jak nagrywa to druga strona mnie nie s³yszy!

To niech da na mszê i tak trzyma dalej!

Kto ma daæ na mszê?
Muszê jako¶ telefon przetestowaæ. Do tej pory mi siê w ten sposób nie uda³o nagraæ ¿adnej rozmowy. Pierwsza, któr± chcia³am nagraæ by³a z konsultantk± Bok-u Orange.

--
animka

Data: 2011-04-03 02:25:20
Autor: Endi
Nie nagrywaja siê rozmowy.
On 2 Kwi, 18:28, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

> A ty dobrze nagrywasz ?

Podczas rozmowy pokazuje siê ikona i trzeba j± nacisn±æ/stukn±æ, ¿eby
zaczê³o siê nagrywanie. Jak nagrywa to druga strona mnie nie s³yszy!

No to zacznij nagrywaæ zamiast wy³±czaæ mikrofon.

Data: 2011-04-03 20:02:45
Autor: animka
Nie nagrywaja siê rozmowy.
W dniu 2011-04-03 11:25, Endi pisze:
[...]

Zaskoczy³e¶ mnie . Faktycznie to jest mikrofon. Pad³am ofiar± jakiego¶ oszustwa chyba. Muszê zadzwoniæ do serwisu w tej sprawie, tzn czy nagrywa  czy nie nagrywa i gdzie jest ta opcja.

--
animka

Data: 2011-04-04 11:36:58
Autor: Tomek
Nie nagrywaja siê rozmowy.

U¿ytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisa³a:

[...]

made by animka

Data: 2011-04-04 14:40:06
Autor: animka
Nie nagrywaja siê rozmowy.
W dniu 2011-04-04 11:36, Tomek pisze:

[...]

Czego siê wcinasz debilu. Postêpowa³am zgodnie z instrukcj± telefonu!

--
animka

Data: 2011-04-04 16:56:18
Autor: Waldek Godel
Nie nagrywaja siê rozmowy.
Dnia Mon, 04 Apr 2011 14:40:06 +0200, animka napisa³(a):

Czego siê wcinasz debilu. Postêpowa³am zgodnie z instrukcj± telefonu!

Maskotka, zachowuj siê. Chocia¿ byle jak, ale sie zachowuj.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Pawe³

Data: 2011-04-04 19:57:46
Autor: ALEX
Nie nagrywaja siê rozmowy.
W dniu Pn 4 04 2011 17:56, Waldek Godel pisze:

Czego siê wcinasz debilu. Postêpowa³am zgodnie z instrukcj± telefonu!

Maskotka, zachowuj siê. Chocia¿ byle jak, ale sie zachowuj.

BTW U¿ywasz/u¿ywa³e¶ co¶ z symbian^3 na pok³adzie?

--
ALEX CloneTrooper
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2011-04-04 19:07:56
Autor: Waldek Godel
Nie nagrywaja siê rozmowy.
Dnia Mon, 04 Apr 2011 19:57:46 +0200, ALEX napisa³(a):

BTW U¿ywasz/u¿ywa³e¶ co¶ z symbian^3 na pok³adzie?

D³u¿ej ni¿ kilkadziesi±t minut nie. Mia³em w rêkach N8, ale nie
zdzier¿y³em, zbyt masakryczne to jest.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Pawe³ "robbo" Kamiñski aka Jan

Data: 2011-04-04 20:28:36
Autor: ALEX
Nie nagrywaja siê rozmowy.
W dniu Pn 4 04 2011 20:07, Waldek Godel pisze:

BTW U¿ywasz/u¿ywa³e¶ co¶ z symbian^3 na pok³adzie?

D³u¿ej ni¿ kilkadziesi±t minut nie.

Kiepsko, bo mi ostatnio jaki¶ debilny komunikat zacz±³ wyskakiwaæ :-/

Mia³em w rêkach N8, ale nie
zdzier¿y³em, zbyt masakryczne to jest.

A co w niej masakrycznego?

Data: 2011-04-04 19:44:30
Autor: Waldek Godel
Nie nagrywaja siê rozmowy.
Dnia Mon, 04 Apr 2011 20:28:36 +0200, ALEX napisa³(a):

A co w niej masakrycznego?

Ogólna u¿ywalno¶æ i kompletnie przypadkowe rozmieszczenie funkcji
wszelakich. Tak to jest jak siê chce na si³ê dotykowo¶æ robiæ, bo "trynd
taki, wicie, rozumicie"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Pawe³ "robbo" Kamiñski aka Jan

Data: 2011-04-04 20:02:32
Autor: Endi
Nie nagrywaja siê rozmowy.

U¿ytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisa³o:

[...]

A ja nie mia³em tego telefonu w rêku i tylko nick "animka" pchn±³ mnie do stwierdzenia ¿eby¶ zamiast wy³±czania mikrofonu w³±czy³a dyktafon. A ty z instrukcj± w rêku nie da³a¶ rady i jeszcze siê tym chwalisz, a innych wyzywasz od debili? No brawo. To ja Tobie w takim razie gratulujê polotu i inteligencji.

Data: 2011-04-04 21:24:53
Autor: animka
Nie nagrywaja siê rozmowy.
W dniu 2011-04-04 20:02, Endi pisze:

[...]

No dobra, masz racjê. Jutro zadzwoniê do serwisu. Zmienili mi oprogramowanie, wiêc mo¿e zniknê³a ta opcja.

--
animka

Data: 2011-04-04 17:29:56
Autor: J.F.
Nie nagrywaja siê rozmowy.
U¿ytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisa³ w
[...]

No wiesz, wszystko moze zmylic, mnie ostatnio zmylil malomiekki (MS) wrednie.

A w sumie jak sie zastanowic - w takim ambitnym systemie, jesli nie przewidzieli takie opcji w systemie, to odpalenie dyktafonu moze sie skonczyc dwojako:
a) zglosi blad ze nie moze otworzyc mikrofonu,
b) otworzy .. i ukradnie go toczacej sie rozmowie :-)

J.

Data: 2011-04-04 19:53:12
Autor: ALEX
Nie nagrywaja siê rozmowy.
W dniu Pn 4 04 2011 17:29, J.F. pisze:

A w sumie jak sie zastanowic - w takim ambitnym systemie, jesli nie
przewidzieli takie opcji w systemie

U¿yszkodniczki Animki te¿ nie przewidzieli ;-) Shame on you Brin ;-)

Data: 2011-04-03 11:51:04
Autor: GS
Nie nagrywaja siÄ™ rozmowy.
Użytkownik animka napisał:
W dniu 2011-04-02 17:13, J.F. pisze:
On Sat, 02 Apr 2011 00:54:37 +0200, animka wrote:
Nie wiecie dlaczego jak nagrywam rozmowÄ™ podczas "gadania z kimÅ›" to
druga strona mnie nie słyszy?
Telefon LG GT505.

A ty dobrze nagrywasz ?
nie znam tego modelu - ale sa tam chyba jakies "opcje rozmowy".

Podczas rozmowy pokazuje się ikona i trzeba ją nacisnąć/stuknąć, żeby
zaczęło się nagrywanie. Jak nagrywa to druga strona mnie nie słyszy!

A może Twój rozmówca jest wprost zadowolony z tego że cię nie słyszy?

pzdr
GS

Data: 2011-04-02 00:47:09
Autor: animka
Nie nagrywaja sie rozmowy.
W dniu 2011-04-01 19:33, Pan Piskorz pisze:
[...]

Aparat w komórce to jest dobry by sfotografować rozkład jazdy autobusów
lub kolegÄ™ klÄ™czÄ…cego przed szefem.  ;-)

Jakieś sine i prześwietlone wychodzą przy włączonej lampie. Telefon był w naprawie i jedyne co zrobili to wgrali jakieś inne oprogramowanie i lampa teraz nie nie parzy, tzn nie nagrzewa telefonu.
Natomiast SE W 580i robi pięknie zdjęcia, niezłe wychodzą nawet w mieszkaniu przy zapalonym świetle. Telefon nie ma lampy błyskowej.

http://www.2shared.com/photo/qSZp-QrV/1A_online.html?
Pierwsze zdjęcie to z LG GT505. To i tak najładniejsze. Reszta to koszmar i musiałam pousuwać z dysku.
Drugie z W 580i (bez lampy). Ja tym telefonem to mogę wszystkie zdjęcia zrobić i wyjdą dobrze.

--
animka

Data: 2011-04-03 23:30:12
Autor: z
Nie nagrywaja sie rozmowy.
animka pisze:

http://www.2shared.com/photo/qSZp-QrV/1A_online.html?
Pierwsze zdjęcie to z LG GT505. To i tak najładniejsze. Reszta to koszmar i musiałam pousuwać z dysku.

Za namową grupowiczów testowałem kiedyś LGKU990 jako następcę SEK800.
Krótko mówiąc LIPA. Tutaj jest nawet gorzej. Podobno dało się ręcznymi ustawieniami polepszyć jakość zdjęć ale mi się nie udało a zresztą nie wyobrażam sobie takiego postępowania przy robieniu zdjęć z marszu komórką.
Dlatego nadal mam K800 i zbieram kasÄ™ na Satio lub NokiÄ™ N8.
Ta to dopiero ma rozmiar matrycy a to jest ważniejsze niż megapixele.

Data: 2011-04-03 23:50:52
Autor: animka
Nie nagrywaja sie rozmowy.
W dniu 2011-04-03 23:30, z pisze:
animka pisze:

[...]

Ja teraz noszę przy sobie 2 telefony, bo jak chcę pstryknąć fotkę, to ten starszy W580i robi w miare dobre, ostre zdjęcia.
To było zrobione 2 marca z SE W580i.
  http://www.2shared.com/photo/LeG7uK8e/Roger_zim.html?

Mam też fajny mały aparacik fotograficzny, kupiłam sobie na Allegro. Robi naprawdę pięknie zdjęcia, ale nie chce mi się nosić ze soba za bardzo wyładowanej torebki, bo 2 telefony i aparat to trochę za cięzko.

--
animka

Data: 2011-04-04 08:40:41
Autor: z
Nie nagrywaja sie rozmowy.
animka pisze:

Mam też fajny mały aparacik fotograficzny, kupiłam sobie na Allegro. Robi naprawdę pięknie zdjęcia, ale nie chce mi się nosić ze soba za bardzo wyładowanej torebki, bo 2 telefony i aparat to trochę za cięzko.

Jak się ma torebkę to pełny luksus. :-)
Gorzej jak tylko kieszenie ew. kabura na pasku :-)

Data: 2011-04-04 10:42:01
Autor: Waldek Godel
Nie nagrywaja sie rozmowy.
Dnia Sun, 03 Apr 2011 23:30:12 +0200, z napisa³(a):

Ta to dopiero ma rozmiar matrycy a to jest wa¿niejsze ni¿ megapixele.

oj.. co za epokowe stwierdzenie...