Nie o take Polskę walczyłem

Data: 2013-03-12 17:54:27
Autor: jr
Nie o take Polskę walczyłem

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:khmmab$s6i$1mx1.internetia.pl...
- Ja przegrałem wszystko - stwierdził Lech Wałęsa w programie "Tomasz Lis na żywo". - Przegrałem politykę, zobacz pan, jak polityka teraz wygląda.

Po co cytujesz tego hipokryte? Od szesciu lat jego ludzie sa u wladzy, a ty naiwniaczku wierzysz, ze on szaty rozdziera?

Data: 2013-03-13 00:17:05
Autor: boukun
Nie o take Polskę walczyłem
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:khnmu5$ocn$1node1.news.atman.pl...

[...]

Od 1989 roku rządzi cały czas ta sama banda jaruzelska...

boukun

Nie o take Polskę walczyłem