Nie oddam i co mi pan zrobisz?

Data: 2010-10-07 14:59:32
Autor: witek
Nie oddam i co mi pan zrobisz?
On 10/7/2010 2:55 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
Witam,

mam (teraz już byłego) kolegę, któremu pożyczyłem 4 książki. Wartość
około 300zł. Ciężko wyceniać, bo nie wszystkie są w sprzedaży już. Miał
oddać we wrześniu. Nie oddał. W sobotę pisał esesmana, że przeprasza że
zapomniał i że przywiezie następnego dnia. Niestety następnego dnia się
nie pokazał. Przestał odbierać telefony, a podczas wizyty domowej zamyka
się w pokoju i nie chce odezwać ani wyjść.

O poĹĽyczce wie takĹĽe mĂłj inny kolega.

Czy jest jakaś szansa odzyskania tego, czy skoro gość się zawziął, to
nie odda i koniec?

jak zwykle.
w sÄ…dzie.
idziesz, wygrywasz, oddajesz sprawe do komornika, a ten go 'eskmituje' z ksiÄ…ĹĽek.

Data: 2010-10-07 13:40:46
Autor: maxknowledge
Nie oddam i co mi pan zrobisz?
On 7 PaĽ, 21:59, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
On 10/7/2010 2:55 PM, Przemysław Adam ¦miejek wrote:> Witam,

> mam (teraz już byłego) kolegę, któremu pożyczyłem 4 ksi±żki. Warto¶ć
> około 300zł. Ciężko wyceniać, bo nie wszystkie s± w sprzedaży już. Miał
> oddać we wrze¶niu. Nie oddał. W sobotę pisał esesmana, że przeprasza że
> zapomniał i że przywiezie następnego dnia. Niestety następnego dnia się
> nie pokazał. Przestał odbierać telefony, a podczas wizyty domowej zamyka
> się w pokoju i nie chce odezwać ani wyj¶ć.

Skuteczno¶ć zwrotu w przypadku mniejszych przedmiotów lepiej udaje się
w przypadku manualnej windykacji. Kto by się nie wstydził dostać w
gębę za ksi±żki? Nie opłaca się. Ludzie tak się dzi¶ rachuj±.

Jestem pewien słuszno¶ci tego tak jak oburzenia po moim po¶cie.

Data: 2010-10-08 14:12:52
Autor: Szymon von Ulezalka
Nie oddam i co mi pan zrobisz?
Jestem pewien słuszno¶ci tego tak jak oburzenia po moim po¶cie.

jakiego oburzenia? jak dla mnie- jedyny w miare rozsadny sposob na
owego "koleżkę" (sorry, ale jak ktos sie po szczeniacku zachowuje, to
powinien spodziewac sie szczeniackiego traktowania)

szymon

Data: 2010-10-09 12:37:49
Autor: niusy.pl
Nie oddam i co mi pan zrobisz?

Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <atavus@interia.pl>

--
Tak ale jak Ty się szczeniacko zachowasz to potem on się może zachować i tak będziecie się kręcili

Nie oddam i co mi pan zrobisz?