Nie odebrane dziecko z przedszkola

Data: 2010-07-29 20:35:30
Autor: Rezydent
Nie odebrane dziecko z przedszkola
jaka jest procedura, jeśli zostaje w przedszkolu nie odebrane dziecko z  powodu np. śmierci rodziców w wypadku, wiadomo, zdarza się...

chodzi mi o przedszkolankę, która próbuje metod najprostszych w celu  skontaktowania się, dzwoni na nr tel komórkowe ale bez ofektu, jest ponad  60 minut po czasie a dziecko nie odebrane

--
Rezydent

Data: 2010-07-29 14:53:55
Autor: witek
Rezydent wrote:
[...]

powiadomić przełożonego. :)

Data: 2010-07-29 20:37:32
Autor: pwz
W dniu 2010-07-29 20:35, Rezydent pisze:
[...]

Policja -> izba dziecka -> sierociniec.
pwz

Data: 2010-07-29 21:25:25
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "pwz" <pwz@onet.eu> napisał w wiadomości news:i2shpc$hem$1news.onet.pl...
[...]

A na jakiej podstawie Policja? Popełniono jakieś przestępstwo? Pytam, bo chwilowo nie widzę podstaw. Moim zdaniem raczej sąd rodzinny i tymczasowe zarządzenie.

Data: 2010-07-29 21:30:48
Autor: spp
W dniu 2010-07-29 21:25, Robert Tomasik pisze:

chodzi mi o przedszkolankę, która próbuje metod najprostszych w celu
skontaktowania się, dzwoni na nr tel komórkowe ale bez ofektu, jest
ponad 60 minut po czasie a dziecko nie odebrane
 ^^^^^^^^^
[...]

Sąd rodzinny zjawi się w 61 minucie? ;)

--
spp

Data: 2010-07-29 21:52:13
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "spp" <spp@op.pl> napisał w wiadomości news:i2skta$s8f$1news.onet.pl...
[...]

W Sądzie Rodzinnym jest dyżur. On się nie zjawia. On tam jest po prostu.

Data: 2010-07-29 22:10:41
Autor: Rezydent
Dnia 29-07-2010 o 21:52:13 Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl>  napisał(a):

Sąd rodzinny zjawi się w 61 minucie? ;)

W Sądzie Rodzinnym jest dyżur. On się nie zjawia. On tam jest po prostu.

a jak wygląda procedura skorzystania z takiego dyżuru sądowego ?
Jakie inne sprawy inne od tej mogą do takiego sądu trafiać na dyżur ?

--
Rezydent

Data: 2010-07-29 22:13:08
Autor: Animka
napisał(a):

[...]

Jest jeszcze Izba Dziecka. To jest chyba na policji.

--
animka

Data: 2010-07-29 21:45:18
Autor: Rezydent
Dnia 29-07-2010 o 21:25:25 Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl>  napisał(a):

Policja -> izba dziecka -> sierociniec.
pwz

A na jakiej podstawie Policja? Popełniono jakieś przestępstwo?

pytałem gdzie ma przedszkolanka szukać pomocy w tak nagłym przypadku,  dzwonienie na 997 i powiedzenie, że nie może się z rodzicami dziecka  skontaktować ?

--
Rezydent

Data: 2010-07-29 21:51:18
Autor: Robert Tomasik
napisał(a):

[...]

Można spróbować, ale jeśli dyżurny nie bedzie miał z nimi również kontaktu, to nic więcej pomóc nie będzie mógł.

Data: 2010-07-29 22:06:59
Autor: Rezydent
Dnia 29-07-2010 o 21:51:18 Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

a niby jak dyżurny miałby mieć kontakt z przeciętnym obywatelem kraju,  mieszkańcem miasta ?

--
Rezydent

Data: 2010-07-29 22:15:46
Autor: Robert Tomasik
napisał(a):

[...]

Zakładając, że nie przebywa akurat w areszcie i nie stał się ofiarą przestępstwa, to raczej będzie mu trudno. Stąd właśnie uważam pomysł dzwonienia do dyżurnego za niezbyt trafny.

Data: 2010-07-29 22:51:53
Autor: TomZlom

napisał(a):

Zakładając, że nie przebywa akurat w areszcie i nie stał się ofiarą przestępstwa, to raczej będzie mu trudno. Stąd właśnie uważam pomysł dzwonienia do dyżurnego za niezbyt trafny.
e tam, ja organizowalem impreze masowa i trzebabylo odholowac kilka samochodow, straz miejska w ciagu kilkunastu minut znalazla wlascicieli nie ruszajac sie z miejsca, a samochody nie byly bynajmniej z miejscowymi numerami rejestracyjnymi.

Data: 2010-07-29 17:09:31
Autor: witek
napisał(a):

[...]
A ile im zapłaciłeś, zanim ruszyli tyłki?

Data: 2010-07-30 07:48:25
Autor: sensor
Nie odebrane dziecko z przedszkola
Dnia Thu, 29 Jul 2010 20:35:30 +0200, Rezydent napisał(a) w wiadomości

Chyba najbardziej zgodne z dobrem dziecka byłoby zabranie go najpierw do
siebie przez przedszkolankę. Nakarmić, napoić, pocieszyć...
I szukać najbliższej rodziny - a nie narażać dziecko na traumę związaną z
pobytem na policyjnej izbie dziecka.

Data: 2010-07-30 07:51:24
Autor: qwerty
Użytkownik "sensor" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:sxe3ycm0d1ez.1o5ffoutb6qv9$.dlg@40tude.net...
Chyba najbardziej zgodne z dobrem dziecka byłoby zabranie go najpierw do
siebie przez przedszkolankę. Nakarmić, napoić, pocieszyć...

I później zostanie oskarżona o pedofilię.

Data: 2010-07-30 08:32:38
Autor: sensor
Nie odebrane dziecko z przedszkola
Dnia Fri, 30 Jul 2010 07:51:24 +0200, qwerty napisał(a) w wiadomości

Bez przesady.

Data: 2010-07-30 09:19:15
Autor: Andrzej Adam Filip
sensor <nie@podam.pl> pisze:
Dnia Fri, 30 Jul 2010 07:51:24 +0200, qwerty napisał(a) w wiadomości

Bez przesady.

No to sam zabieraj cudze dzieci do swojego domu :-)

--
Andrzej Adam Filip : anfi@onet.eu : Andrzej.Filip@gmail.com
Lecz ponad wszystkim błyszczeli Kasjusz i Brutus - właśnie dlatego,

Data: 2010-07-30 09:33:58
Autor: sensor
Nie odebrane dziecko z przedszkola
Dnia Fri, 30 Jul 2010 09:19:15 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a) w
wiadomości <news:4qto5sqjqy+A7U@justin.huge.strangled.net>:

Ja nie jestem przedszkolanką i nie mam żadnego sensownego powodu, aby to
robić.

Data: 2010-07-30 11:41:37
Autor: qwerty
Użytkownik "sensor" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1gx2z7knvw547$.1h1ro6wc6o8ny.dlg@40tude.net...
Dnia Fri, 30 Jul 2010 07:51:24 +0200, qwerty napisał(a) w wiadomości

Bez przesady.

Jakoś rok temu czytałem (nie mogę potwierdzić autentyczności), że dziecko zgubiło się w galerii/sklepie. Jakaś osoba zauważyła samotnie chodzące dziecko i spytało się, czy wie gdzie są jego rodzice. Od razu ochrona budynku uznała go za pedofila.

Data: 2010-07-30 12:04:50
Autor: bofh@nano.pl
On 30.07.2010 11:41, qwerty wrote:
[...]

Dalszy rozwój paranoi. Niestety. I niestety takie rzeczy są możliwe, bo
jeden pan socjolog twierdził, że trzeba instalować wokół ogródków
jordanowskich kamery, bo kręcą się wokół pedofile i fotografują dzieci.
Biorąc pod uwagę trynd i to, że temat dzieci jest bezpieczny
politycznie, a można zbić na tym punkty wyborcze ta paranoja będzie się
pogłębiać.

--
wer <",,)~~
http://szumofob.eu

Data: 2010-07-30 12:13:51
Autor: sensor
Nie odebrane dziecko z przedszkola
Dnia Fri, 30 Jul 2010 11:41:37 +0200, qwerty napisał(a) w wiadomości

Za sposób myślenia ochroniarzy marketów nie biorę odpowiedzialności i nie
zamierzam z nimi polemizować. ;)

Data: 2010-07-30 13:13:10
Autor: Andrzej Lawa
qwerty pisze:

[...]

Bo wielu tych ochroniarzy to sfrustrowani debile.

Data: 2010-07-30 13:13:54
Autor: Andrzej Lawa
sensor pisze:
Dnia Fri, 30 Jul 2010 07:51:24 +0200, qwerty napisał(a) w wiadomości

Bez przesady.

"Żaden dobry uczynek nie pozostanie bezkarny".

Data: 2010-07-30 10:46:14
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-07-30 07:48, sensor pisze:
najpierw do
siebie przez przedszkolankę. Nakarmić, napoić, pocieszyć...

I siedzieć potem za uprowadzenie, a przy większej fantazji pedofilię.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-07-30 11:02:53
Autor: sensor
Nie odebrane dziecko z przedszkola
Dnia Fri, 30 Jul 2010 10:46:14 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a) w
wiadomości <news:i2u3gq$g5b$1news.onet.pl>:

I siedzieć potem za uprowadzenie, a przy większej fantazji pedofilię.

Dostrzegasz tu znamiona któregokolwiek z wymienionych przestępstw?

Data: 2010-07-30 11:25:34
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-30 11:02, Użytkownik sensor napisał:

I siedzieć potem za uprowadzenie, a przy większej fantazji pedofilię.

Dostrzegasz tu znamiona któregokolwiek z wymienionych przestępstw?

Biorąc pod uwagę że pocieszenie może przybierać różne formy to
owszem. Dodatkowo jeśli za uprowadzenie uznamy zabranie dziecka bez
wiedzy i zgody rodziców do miejsca rodzinom nieznanego to za
uprowadzenie też można dostać.  :-)

pozdrawiam

Data: 2010-07-30 05:23:04
Autor: gr
On 30 Lip, 11:25, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> [...]

owszem. Dodatkowo jeśli za uprowadzenie uznamy zabranie dziecka bez
wiedzy i zgody rodziców do miejsca rodzinom nieznanego to za

No i mamy dlaczego warto sprawę zgłosic dyżurnemu.

Data: 2010-07-30 16:06:05
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-30 14:23, Użytkownik gr napisał:

[...]

W poprzedniej epoce wystarczała kartka w drzwiach przedszkola.
Teraz na miejscu przedszkolanki zabezpieczał bym się z każdej
strony, najskuteczniej będzie takiego dziecka nie brać do
siebie.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-30 16:43:31
Autor: sensor
Nie odebrane dziecko z przedszkola
Dnia Fri, 30 Jul 2010 16:06:05 +0200, RadoslawF napisał(a) w wiadomości

W poprzedniej epoce wystarczała kartka w drzwiach przedszkola.

Moim zdaniem teraz też wystarczy.

Data: 2010-07-30 19:09:23
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-30 16:43, Użytkownik sensor napisał:

W poprzedniej epoce wystarczała kartka w drzwiach przedszkola.

Moim zdaniem teraz też wystarczy.

Twoim zdaniem jak dziecko coś tam ponarzeka to rodzice i policja
oleją sprawę bo szansa na spotkanie przedszkolanki lubiącej
pedofilię "jest niemalże równe zeru".
To że przepisy (dla policji) i zdrowy rozsądek (dla rodziców)
kazał by zareagować ale przecież twoje zdanie na pewno jest
ważniejsze i ma rację.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-07-30 12:12:55
Autor: sensor
Nie odebrane dziecko z przedszkola
Dnia Fri, 30 Jul 2010 11:25:34 +0200, RadoslawF napisał(a) w wiadomości

Biorąc pod uwagę że pocieszenie może przybierać różne formy to
owszem.

Prawodpodobieństwo spotkania przedszkolanki, która w przestepczy sposób
będzie pocieszać dziecko jest niemalże równe zeru. Może ty masz inne
doświadczenia, nie wiem.

Dodatkowo jeśli za uprowadzenie uznamy zabranie dziecka bez
wiedzy i zgody rodziców do miejsca rodzinom nieznanego

Ty nie gdybaj, tylko zacytuj odpowiedni art. kk i udowodnij zaistnienie
znamion czynu zabronionego w proponowanym przeze mnie działaniu
przedszkolanki.

Data: 2010-07-30 13:44:05
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-30 12:12, Użytkownik sensor napisał:

[...]

A jak dziecko coś dziwnego powie to rodzice i policja sugerując się
prawdopodobieństwem oleje sprawę czy rozpoczną dochodzenie ?

[...]

W sądzie nie jesteśmy więc cytowanie i udowadnianie sobie
odpuszczę. Ale jak masz taka potrzebę to możesz cytować,
nie krępuj się.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-30 14:22:08
Autor: sensor
Nie odebrane dziecko z przedszkola
Dnia Fri, 30 Jul 2010 13:44:05 +0200, RadoslawF napisał(a) w wiadomości

A jak dziecko coś dziwnego powie to rodzice i policja sugerując się
prawdopodobieństwem oleje sprawę czy rozpoczną dochodzenie ?

Rozumując w ten sposób, nie wolno decydować się na zawód przedszkolanki.
Nie można skutecznie dbać o dobro dziecka, mając pełne portki strachu przed
tym, co dziecko teoretycznie może powiedzieć.

W sądzie nie jesteśmy więc cytowanie i udowadnianie sobie
odpuszczę. Ale jak masz taka potrzebę to możesz cytować,
nie krępuj się.

To ty chciałeś udowodnić jakąś tezę, nie ja.

Data: 2010-07-30 16:02:04
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-30 14:22, Użytkownik sensor napisał:

W sądzie nie jesteśmy więc cytowanie i udowadnianie sobie
odpuszczę. Ale jak masz taka potrzebę to możesz cytować,
nie krępuj się.

To ty chciałeś udowodnić jakąś tezę, nie ja.

Jesteś w błędzie. To ty chciałeś abym ja udowadniał.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-08-02 22:51:51
Autor: Michał Stępień
Nie odebrane dziecko z przedszkola
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

To ty chciałeś udowodnić jakąś tezę, nie ja.

Jesteś w błędzie. To ty chciałeś abym ja udowadniał.

Dowodzi ten kto twierdzi.

Data: 2010-08-02 23:12:30
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-08-02 22:51, Użytkownik Michał Stępień napisał:

To ty chciałeś udowodnić jakąś tezę, nie ja.
Jesteś w błędzie. To ty chciałeś abym ja udowadniał.

Dowodzi ten kto twierdzi.

Poważnie ?
To skoro tak twierdzisz to będziesz taki miły i to udowodnisz ?

Pozdrawiam

Data: 2010-08-02 23:23:19
Autor: Michał Stępień
Nie odebrane dziecko z przedszkola
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

Dowodzi ten kto twierdzi.

Poważnie ?
To skoro tak twierdzisz to będziesz taki miły i to udowodnisz ?

art. 42 Konstytucji RP. Celem postępowania karnego jest wzruszenie
domniemania niewinności. Ty zdaje się twierdziłeś, że
przedszkolanka to pedofil(ka).

Data: 2010-08-03 14:36:25
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-08-02 23:23, Użytkownik Michał Stępień napisał:

[...]

Chciałem abyś udowodnił swoje stwierdzenie.
Dla przypomnienia: "Dowodzi ten kto twierdzi.".

A co do twojej wypowiedzi to czy przedszkolanka to pedofil(ka) czy
nie wypowie sie sąd, tyle że zanim sie wypowie odpowiednie służby
odpowiednio długo przeprowadzą dochodzenie i nie będzie to
dla przedszkolanki przyjemne. Śmiem twierdzić że uniewinnienie
w sądzie tego jej nie zrekompensuje.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-03 14:50:15
Autor: Krzysztof

[...]

Się chyba za dużo filmów na AXN naoglądałeś.

Data: 2010-08-03 16:50:05
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-08-03 14:50, Użytkownik Krzysztof napisał:

[...]

Ty chyba nigdy nie byłeś osobą wobec której toczyło się
śledztwo.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-03 17:06:12
Autor: Krzysztof
Nie odebrane dziecko z przedszkola

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w

Ty chyba nigdy nie byłeś osobą wobec której toczyło się
śledztwo.

A co to ma do rzeczy?
Uważam po prostu, że ZDROWO przesadzasz uznając, iż przedszkolanka w opisanej tu sytuacji, zostanie podejrzana o pedofilię, tylko dlatego, że zaopiekowała się dzieckiem po godzinach pracy przedszkola.

Pozdrawiam
K.

Data: 2010-08-03 11:36:07
Autor: witek
Krzysztof wrote:

[...]

A sądzisz, że prokurator się podłoży i wyrzuci papiery do kosza?

Sprawę umorzy po wyprodukowaniu odpowiedniej ilości akt, tak, żeby nikt mu się nie mógł do tyłka dobrać.

Data: 2010-08-03 18:53:01
Autor: Michał Stępień
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:

[...]

I my się z Rosji śmiejemy. Z samych siebie się śmiejemy.

Data: 2010-08-03 13:19:45
Autor: witek
Michał Stępień wrote:
[...]

do czasu kiedy sie nie okaze, ze prokurator faktycznie zignorwał sprawę.

cały dowcip polega na tym, żeby spraw nie ignorowac, ale szybko je załatwiać.

Data: 2010-08-03 21:19:41
Autor: Krzysztof

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i39ghp$hta$2inews.gazeta.pl...

A sądzisz, że prokurator się podłoży i wyrzuci papiery do kosza?

Jaki prokurator i jakie papiery? :)
Na razie mowa jedynie o tym, że dzieckiem pod nieobecność rodziców chwilowo zajęła się jego opiekunka przedszkolna zabierając je do własnego domu.
Od takiej sytuacji do oskarżenia o pedofilię naprawdę jest jeszcze daleeeeka droga.

A jeśli nawet poczynić założenie, że "dziecko coś dziwnego może powiedzieć", to naprawdę nieistotne w jakich okolicznościach się to stanie - czy po jego codziennym, zwykłym powrocie z przedszkola czy po incydencie ze spóźnionymi rodzicami.

Pozdrawiam
K.

Data: 2010-08-03 14:58:30
Autor: witek
Krzysztof wrote:

[...]

zgadza sie.
z tym, ze sytuacja w przedszkolu jest łatwiejsza do obronienia.
dzieci raczej nie przebywaja osobno.

Data: 2010-08-03 22:23:56
Autor: Krzysztof

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i39sd8$hta$8inews.gazeta.pl...

z tym, ze sytuacja w przedszkolu jest łatwiejsza do obronienia.
dzieci raczej nie przebywaja osobno.

Nawet taka, gdy przedszkolanka siedzi z dzieckiem "po godzinach" czekając na spóźnialskiego rodzica?
W przedszkolu oczywiście.
Niczym się to co do zasady nie różni od czekania w jej własnym domu.

Pozdr.
K.

Data: 2010-08-03 17:45:05
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-08-03 17:06, Użytkownik Krzysztof napisał:

[...]

Ja uważam że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem:
[...]
A może na podstawie przytoczonych cytatów masz ochotę udowodnić
że podejrzenie o pedofilię będzie tylko z powodu zaopiekowania
się dzieckiem bo to co powie dziecko zostanie przez rodziców
i policję oczywiście zlekceważone ?   :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-08-03 17:52:30
Autor: Krzysztof

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:i39di2$dot$1node1.news.atman.pl...

[...]

Przede wszystkim powtórzę, że za dużo filmów się naoglądałeś, stąd pomysły i założenia że "dziecko coś dziwnego powie".
Wiesz, równie dobrze mogłoby "coś dziwnego powiedzieć" po zwyczajnym powrocie do domu z przedszkola albo po przedszkolnej wycieczce czy wyprawie do kina. Czy to oznacza, że każda opieka nad dzieckiem obarczona jest defaultowym ryzykiem posądzenia o pedofilię?

Pozdrawiam
K.

Data: 2010-08-03 19:47:04
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-08-03 17:52, Użytkownik Krzysztof napisał:

[...]

Nie wykręcaj kota ogonem i nie oskarżaj mnie o oglądanie twojego
ulubionego kanału telewizyjnego.
A potem przeczytaj jeszcze raz ale dla odmiany ze zrozumieniem.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-03 21:21:49
Autor: Krzysztof
Nie odebrane dziecko z przedszkola

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał

A potem przeczytaj jeszcze raz ale dla odmiany ze zrozumieniem.

A tak bardziej "ad meritum"?
Bo przepychanki w stylu "udowodnij, że twoje stwierdzenie jest twojsze wg twojej teorii" jakie uskuteczniasz w gałęzi obok, nie bardzo mnie interesują.

Pozdrawiam
K.

Data: 2010-08-04 10:02:54
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-08-03 21:21, Użytkownik Krzysztof napisał:

[...]

Tak samo jak mnie nie interesują odzywki troli wszelakich w stylu
za dużo się AXN naoglądałeś.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-03 18:24:29
Autor: Michał Stępień
[...]

Dowód tego że ty dowodzisz jest wyżej.

Data: 2010-08-03 19:48:48
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-08-03 18:24, Użytkownik Michał Stępień napisał:

[...]

Ale swojego stwierdzenia jakoś nie chcesz dowieść.
Dlaczego, stoisz ponad głoszone przez siebie zasady ?

Pozdrawiam

Data: 2010-08-03 19:55:30
Autor: Michał Stępień
[...]

A co to jest to wyżej?

Data: 2010-08-03 20:43:55
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-08-03 19:55, Użytkownik Michał Stępień napisał:

[...]

Nie wiem co uważasz za to co jest wyżej ale czekam aż zgodnie
ze swoją teorią udowodnisz swoje twierdzenie.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-03 20:55:14
Autor: Michał Stępień
[...]

Udowodniłem już "moje twierdzenie" zgodnie z "moją teorią".

Data: 2010-08-04 10:03:56
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-08-03 20:55, Użytkownik Michał Stępień napisał:

[...]

Nie udowodniłeś a tylko robisz uniki.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-04 12:04:14
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 2 Aug 2010, RadoslawF wrote:

[...]

  To może ja:
http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-cywilny-1_2_117.html
+++
Art. 6
Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na osobie, która z faktu tego
wywodzi skutki prawne.
-- -

  Z góry chciałbym powybijać z głowy pomysły w rodzaju "do postępowania
karnego nie stosuje się KC" - przepisy ogólne, *o ile nie są uchylone
przepisami szczegółowymi* (co działa tak, że np. w KK czy KPA są przepisy
które "zastępują" odpowiednie przepisy KC np. dotyczące terminów,
więc *dlatego* nie stosuje się art.112 np. do określenia terminowości
wpłaty podatków) działają w *całym* prawie.

  I co teraz? :)
(teraz możesz przytoczyć przepisy KK, KPA lub innych aktów, wskazujące
że w przypadku "postępowań wynikłych z niniejszej ustawy stosuje się
zasadę iż to przeciwnik powinien coś udowadniać" :P)

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-08-13 18:11:19
Autor: kam
Nie odebrane dziecko z przedszkola
W dniu 2010-07-30 07:48, sensor pisze:
I szukać najbliższej rodziny - a nie narażać dziecko na traumę związaną z
pobytem na policyjnej izbie dziecka.

co wy z tą izbą dziecka?
służy zupełnie czemuś innemu

KG