Nie oglądałem JPII

Data: 2012-10-10 00:06:26
Autor: boukun
Nie oglądałem JPII
Nie jestem prymitywem, chały nie oglądam...

Klechistan się kończy...

boukun

Data: 2012-10-10 09:27:40
Autor: Trybun
Nie oglądałem JPII
W dniu 2012-10-10 00:06, boukun pisze:
Nie jestem prymitywem, chały nie oglądam...

Klechistan się kończy...

boukun

Co nazywasz chałą?  Bo muszę ci uświadomić że tylko prymityw nie oglądałby wystąpień takiego człowieka jak JP2 i wysłuchania w skupieniu tego co miał do powiedzenia. Natomiast nie do zniesienia było oglądanie reakcji polskich widzów tych spektakli, jak i uwag komentatorów relacjonujących wystąpienia Papieża. Tym lizusowskim tonem robili papieżowi normalną "niedźwiedzią przysługę" a u normalnego widza wywoływali odruch wymiotny..

Data: 2012-10-10 06:02:34
Autor: khanula
Nie oglądałem JPII
W dniu środa, 10 października 2012 09:27:47 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

Co nazywasz chałą?  Bo muszę ci uświadomić że tylko prymityw nie oglądałby wystąpień takiego człowieka jak JP2 i wysłuchania w skupieniu tego co miał do powiedzenia. Natomiast nie do zniesienia było oglądanie reakcji polskich widzów tych spektakli, jak i uwag komentatorów relacjonujących wystąpienia Papieża. Tym lizusowskim tonem robili papieżowi normalną "niedźwiedzią przysługę" a u normalnego widza wywoływali odruch wymiotny..

tez nie ogladalem, w ogole nie interesuje mnie to co gadaja jakies klechy

Data: 2012-10-10 11:36:07
Autor: boukun
Nie oglądałem JPII

Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k5381j$rtn$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zapamiętaj sobie, CIA wybrała papieża, żeby zniewolić i okraść Polskę...

Kler i papież byli za kapitalizmem, żeby okraść Polaków i Polskę...

Co może powiedzieć mądrego ktoś, kto wciska ludziom boga?

boukun

Data: 2012-10-10 17:58:25
Autor: Przemysław M.
Nie oglądałem JPII
Dnia Wed, 10 Oct 2012 00:06:26 +0200, boukun napisał(a):

Nie jestem prymitywem, chały nie oglądam...

Klechistan się kończy...

boukun

Moim zdaniem jesteś starzejącym się frustratem bez widoków na przyszłość.
Winni są ONI tylko nie ty.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-10-10 22:18:09
Autor: boukun
Nie oglądałem JPII

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k5462b$t65$1dont-email.me...
[...]

No trudno, żebym ja jeden był winien rozkładu państwa polskiego...

boukun

Nie oglądałem JPII