Nie oglądałem JPII

Data: 2012-10-10 09:27:40
Autor: Trybun
Nie oglądałem JPII
W dniu 2012-10-10 00:06, boukun pisze:
Nie jestem prymitywem, chały nie oglądam...

Klechistan się kończy...

boukun

Co nazywasz chałą?  Bo muszę ci uświadomić że tylko prymityw nie oglądałby wystąpień takiego człowieka jak JP2 i wysłuchania w skupieniu tego co miał do powiedzenia. Natomiast nie do zniesienia było oglądanie reakcji polskich widzów tych spektakli, jak i uwag komentatorów relacjonujących wystąpienia Papieża. Tym lizusowskim tonem robili papieżowi normalną "niedźwiedzią przysługę" a u normalnego widza wywoływali odruch wymiotny..

Data: 2012-10-10 06:02:34
Autor: khanula
Nie oglądałem JPII
W dniu środa, 10 października 2012 09:27:47 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

Co nazywasz chałą?  Bo muszę ci uświadomić że tylko prymityw nie oglądałby wystąpień takiego człowieka jak JP2 i wysłuchania w skupieniu tego co miał do powiedzenia. Natomiast nie do zniesienia było oglądanie reakcji polskich widzów tych spektakli, jak i uwag komentatorów relacjonujących wystąpienia Papieża. Tym lizusowskim tonem robili papieżowi normalną "niedźwiedzią przysługę" a u normalnego widza wywoływali odruch wymiotny..

tez nie ogladalem, w ogole nie interesuje mnie to co gadaja jakies klechy

Data: 2012-10-10 11:36:07
Autor: boukun
Nie oglądałem JPII

Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k5381j$rtn$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zapamiętaj sobie, CIA wybrała papieża, żeby zniewolić i okraść Polskę...

Kler i papież byli za kapitalizmem, żeby okraść Polaków i Polskę...

Co może powiedzieć mądrego ktoś, kto wciska ludziom boga?

boukun

Nie oglądałem JPII