``Nie opiekuj się mną, nawet gdy będziesz chciał`` - niedogodności prestiżowych kont bankowych

Data: 2010-11-01 22:06:41
Autor: Irokez
``Nie opiekuj się mną, nawet gdy będziesz chciał`` - niedogodności prestiżowych kont bankowych
Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.0000007b.4cce8952newsgate.onet.pl...
zauważmy że same banki twierdzą że oferują &#8222;prestiż i wygodę&#8221; i nawet w tym
zdaniu wygoda jest czymś drugorzędnym, pierwszy jest ten wątpliwy &#8222;prestiż&#8221;

klient prestiżowy jest ciągle szpiegowany, a jego rachunki analizowane 100x

Hmm.. a nie każdy jeden?
Wystarczył większy porzelew na moje konto i już panienka na drugi dzień zadzwoniła do mnie z propozycjami na różne "inwestowanie w pomnażanie swoich pieniędzy"

Obawiam się, że banki mają skrypty wyłapujące każdy większy wpływ i nakazujący kontakt z delikwentem.

--
Irokez

``Nie opiekuj się mną, nawet gdy będziesz chciał`` - niedogodności prestiżowych kont bankowych