Nie oskarzaj bo mozesz zostac oskarzony

Data: 2018-05-10 09:23:53
Autor: Zenek Kapelinder
Nie oskarzaj bo mozesz zostac oskarzony
Pani prokurator od bamber gold grozi kilka lat pierdla. Ciekawe kogo sprzeda zeby sie wykupic od odsiadki i dostac zawiasy.

Data: 2018-05-11 07:33:40
Autor: Pazerność i Stołki
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:286c6030-9953-416e-8fab-6c57769d184fgooglegroups.com...
Pani prokurator od bamber gold grozi kilka lat pierdla. Ciekawe kogo sprzeda zeby sie wykupic od odsiadki i dostac zawiasy.

Kogucie, jakis ty naiwny. Jak kot z chorym kolanem we mgle. Te całe komisje służa jedynie promowaniu PiS-owskich niedojdów. Komisja smoleńska - klapa, komisja Ambe Godld - klapa, komisja SKOK- nie powołana. Jak sądzisz, dlaczego?

CL

Data: 2018-05-11 00:51:02
Autor: jacekbialy80
Nie oskarzaj bo mozesz zostac oskarzony
Powiedzcie mu towarzyszu Piszczyk, że 'klapę' to oni zobaczą przed wyborami, kiedy wszyscy pójdą siedzieć.

Z partyjnym pozdrowieniem!
_kolektyw

Data: 2018-05-12 01:34:38
Autor: stevep
W dniu 2018-05-11 o 09:51, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Powiedzcie mu towarzyszu Piszczyk, że 'klapę' to oni zobaczą przed wyborami, kiedy wszyscy pójdą siedzieć.

Z partyjnym pozdrowieniem!
_kolektyw

Wszystkich konkurentów zamkniecie towarzyszu kliauznik?

--
stevep

Data: 2018-05-11 03:01:29
Autor: Zenek Kapelinder
Nie oskarzaj bo mozesz zostac oskarzony
Naiwny jestes ty bo czytasz gazete wybiorcza i wierzysz we wszystko co tam napisali. Oczywiscie ze wszystkie komisje co sa i beda maja rowniez dzialanie propagandowe. Ale przy okazji likwiduja nieuczciwa konkurencje i daja zwyklym ludziom nadzieje ze ci co ich okradali pojda do pierdli. Na za duzo sobie POprzednicy pozwolili i teraz sa tego dla nich konsekwencje. Jak za wiele lat pis zostanie odstawiony od wladzy to jego nastepcy maja w zakresie obowiazkow zrobic to samo co dzisiaj robi pis. Chwilowo jestem za pisem bo mi jeden punkt z ich programu pasuje. Nie musze zgadzac sie ze wszystkim co robia. Mnie wystarczy ze zgadzamy sie w jednym miejscu.

Data: 2018-05-11 04:08:57
Autor: japanizer
Nie oskarzaj bo mozesz zostac oskarzony
On Friday, May 11, 2018 at 7:01:30 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:

(ciach bredzenie)

Jak za wiele lat pis zostanie odstawiony od wladzy

Bez jaj, dwa lata to nie jest "wiele".

Data: 2018-05-11 09:08:56
Autor: Zenek Kapelinder
Nie oskarzaj bo mozesz zostac oskarzony
Nie ludz sie. Najblizsze wybory ma wygrane i mozliwe ze w takim stosunku do opozycji  ze sam bedzie mogl wiecej niz moze teraz. Zeby przegrali przyszle wybory musialby sie stac jakis cud. Biedni ludzie patrza na polityke przez wlasne kieszenie. Dzisiejsi przeciwnicy pisu, bioracy 500+, z obrzydzeniem postawia krzyzyk przy pisie i z obrzydzeniem wrzuca kartke do urny. Poza tym akcja areszt+ sie rozwija. Po tym co PO zrobilo nikt nie uwierzy Schetynie i spolce w zadne obietnice, zwlaszcza ze zapytany co zrobili przez osiem lat mial problemy z odpowiedzia. Jazdy bez trzymanki zaczna sie na rok przed wyborami.

Data: 2018-05-11 09:22:11
Autor: japanizer
On Saturday, May 12, 2018 at 1:08:58 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Leć po maść na ból dupy, póki sklepów nie zamkną w niedzielę.

I módl się do brzozy smoleńskiej, żeby SLD w koalicję nie chciało z PO/N wchodzić. He he.

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/pierwszy-taki-sondaz-tego-sie-nikt-nie-spodziewal/rrhs9yt

  Gdyby w najbliższą niedzielę Polacy wybierali posłów, to PiS wygrałoby je z   poparciem rzędu 36,9 procent (wzrost o 2 punkty procentowe w porównaniu z   badaniem IBRIS dla Faktu z 21 kwietnia) przed Koalicją Obywatelską. Sojusz   Platformy Obywatelskiej i Nowoczesnej odrabia straty do PiS i teraz mógłby   liczyć na 33,4 procent poparcia (wzrost o 3,8 punktu procentowego).

  Na najniższym stopniu podium melduje się Sojusz Lewicy Obywatelskiej,   osiągający dwucyfrowe poparcie. 10 procent wskazań wyborców to wzrost o 2   punkty procentowe.

Data: 2018-05-11 19:02:06
Autor: boukun
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wystarczy, że wyborcy zapytają PO, czy jak dojdą do władzy nie podwyższą ponownie wieku emerytalnego i zostawią jak jest :)))))

boukun

Data: 2018-05-11 11:11:31
Autor: Zenek Kapelinder
Nie oskarzaj bo mozesz zostac oskarzony
Alez szmaciarze powiedza ze nie tylko pozostawia ale jeszcze obniza o dwa lata. I po tysiac na kazde dziecko dadza. Podniosa emeryturty o 45%. Zlikwiduja kolejki do lekarzy. Co jeszcze chcesz zeby obiecali?

Data: 2018-05-11 11:19:07
Autor: japanizer
On Saturday, May 12, 2018 at 3:11:32 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Alez szmaciarze powiedza ze nie tylko pozostawia ale jeszcze obniza o dwa lata. I po tysiac na kazde dziecko dadza. Podniosa emeryturty o 45%. Zlikwiduja kolejki do lekarzy. Co jeszcze chcesz zeby obiecali?

To teraz pisiorków szmaciarzami nazywasz? Skąd ten zwrot o 180 stopni, szczury uciekają z tonącego statku i nie dostajesz już pisiont groszy o Kaczelnika?

He he, zasuwaj po maść na ból dupy, bo niedziela coraz bliżej:

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/tak-chca-zlikwidowac-kolejki-do-lekarzy/8edrff3

  Ministerstwo Zdrowia mówi, że ma pomysł, jak skończyć z ciągnącymi się   miesiącami a nawet latami kolejkami do lekarzy specjalistów. Zdaniem   Konstantego Radziwiłła, zmiany powinniśmy odczuć już na początku 2017 r.

Data: 2018-05-12 00:37:11
Autor: Zenek Kapelinder
Nie oskarzaj bo mozesz zostac oskarzony
Psychiatrzy sa bez kolejki. To wiesz bo cie lecza.

Data: 2018-05-13 08:07:43
Autor: Pazerność i Stołki
Nie oskarzaj bo mozesz zostac oskarzony
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:637d6b0b-a574-42cf-9acb-3c231eeaad9fgooglegroups.com...
Psychiatrzy sa bez kolejki. To wiem bo sie lecze.

Zenuś, na nóżki sie leczysz?

CL

Data: 2018-05-12 08:06:43
Autor: Pazerność i Stołki
psina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:b2ed4507-3186-468d-b70b-feb803b6e64cgooglegroups.com...
[...]

Co zrobił PiS oprócz rozdawnictwa cudzych pieniędzy?

https://pikio.pl/rydzyk-postraszyl-pis-dostal-miliony/

CL

Data: 2018-05-12 13:41:59
Autor: jacekbialy80
Nie oskarzaj bo mozesz zostac oskarzony
   -- - Co zrobił PiS oprócz rozdawnictwa cudzych pieniędzy -- -

Był taki film z Charlie Chaplinem, gdzie złodzieja podnieśli głową w dół i wytrzepali z kasy... Ale były jaja!
Oglądaliście to towarzyszu Piszczyk?

Data: 2018-05-13 23:59:52
Autor: stevep
W dniu 2018-05-12 o 22:41, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Tylko dźwięk bez obrazu jako, że był niemy tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-05-12 08:05:29
Autor: Pazerność i Stołki
psina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:e8736ee2-9dce-4918-9f0d-27abdeb296acgooglegroups.com...
[...]

Ten punkt to "Ojczyznę dojną racz nam zwrócić Panie" czy "Komuniści i złodzieje"?

Pasuje ci to: https://pikio.pl/rydzyk-postraszyl-pis-dostal-miliony/ ?

CL

Data: 2018-05-12 01:46:05
Autor: Twój przyjaciel Dąs
W dniu sobota, 12 maja 2018 08:42:36 UTC+2 użytkownik Pazerność i Stołki napisał:
[...]

Pajdaku czemu nie nadajesz o tym jak pisiorstwo szata forsą, nawet wnusio
Walentynowicz chapnął 250 tysi za tutkę? Gosieska już wyrwała
te:
http://mygorszysort.pl/thumbs/1907.jpg

Data: 2018-05-13 08:25:34
Autor: Pazerność i Stołki
Nie oskarzaj bo mozesz zostac oskarzony

Użytkownik "Twój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w
wiadomości news:8638d8e9-5c61-4c69-b61f-577b7a971873googlegroups.com...
napisał:
[...]

Dziadu , rozumiesz co oznacza pojęcie "pajdak"?  ;-)))

 czemu nie nadajesz o tym jak pisiorstwo szata forsą,

A ty co masz do roboty pisowski dupolizie?

nawet wnusio Walentynowicz chapnął 250 tysi za tutkę?

Ile wzięła Marta Kilkakrotnie zamężna?

Gosieska już wyrwała te: http://mygorszysort.pl/thumbs/1907.jpg

Która to Gosiewska bo jest ich kilka?

PO przy PiS https://pikio.pl/rydzyk-postraszyl-pis-dostal-miliony/ to
Janosiki.

CL

Data: 2018-05-13 04:30:36
Autor: Zenek Kapelinder
Nie oskarzaj bo mozesz zostac oskarzony
Data: 2018-05-13 15:48:08
Autor: Pazerność i Stołki
Nie oskarzaj bo mozesz zostac oskarzony

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:88ed7555-aaa8-4efe-add1-2328a10ba70cgooglegroups.com...
ja glupi jestem i zapomin ale internet nie zapomina. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DO-ELp8idcmI&ved=0ahUKEwiF2a7m_oDbAhVHmbQKHUu0AZ4QtwIIIDAB&usg=AOvVaw1n28-KX3bg748ZLbOVJOIv

"Prawo i Sprawiedliwość wygrało wybory m.in. dzięki przekonaniu wyborców, że są takimi samymi zwykłymi ludźmi, jak my wszyscy, a konkurencja to oderwani od rzeczywistości bogacze. Ale w zderzeniu z faktami ta teza pada. Przejrzeliśmy wszystkie 234 oświadczenia majątkowe posłów PiS. Średni majątek jest 10-krotnie większy niż majątek zwykłego Polaka. Zarobki też odbiegają od średniej: posłowie PiS w 2015 roku mieli trzykrotnie wyższe dochody, niż statystyczny Polak."

"Ojczyznę dojną racz nam zwrócić Panie!" - (c) A.Duda, prezydent, PiS.

CL

Data: 2018-05-13 07:23:19
Autor: Twój przyjaciel Dąs
W dniu niedziela, 13 maja 2018 15:48:51 UTC+2 użytkownik Pazerność i Stołki napisał:
> [...]

"Prawo i Sprawiedliwość wygrało wybory m.in. dzięki przekonaniu wyborców, że są takimi samymi zwykłymi ludźmi, jak my wszyscy, a konkurencja to oderwani od rzeczywistości bogacze. Ale w zderzeniu z faktami ta teza pada. Przejrzeliśmy wszystkie 234 oświadczenia majątkowe posłów PiS. Średni majątek jest 10-krotnie większy niż majątek zwykłego Polaka. Zarobki też odbiegają od średniej: posłowie PiS w 2015 roku mieli trzykrotnie wyższe dochody, niż statystyczny Polak."

Bieńskoska mówiła, 6kzł zarabia tylko frajer. Twoi fumfle w podobnej sytuacji
bardzo zachwalali swojaka Piskorskiego prezydenta wawki, mówili paczajta
jaki on zaradny. Przeca pisiorstwo wcale nie drążyło tematu ani panama paper Piskorskiego, ani
wałków w MON o których gadał płk. Przybył, ani taśm na których
Stolcman gadał o forsie pod stołem z Kaliszem. Jak widzisz cały pic w 50% przypomina "wy nie ruszacie naszych, my nie ruszamy waszych". Drążą jeszcze temat kaski "znalezionej" u Kwaśnieskiej czy
pisiorstwo liczy że lud zapomni?

Ten od pro civili i skoków o którym antek pisał w raporcie, przeca krecił razem z Biereckim SKOKI, kilka mld znikneło, a gościu dostał ledwo 5 lat. Jak widzisz, pisiorstwo wielkiej krzywdy nikomu nie robi
i daje żyć, może nawet co skubnąć się da jak w służbie zdrowia (prywatnej).

Data: 2018-05-13 09:45:53
Autor: Zenek Kapelinder