"Nie otrzymaliśmy od Rosjan zapisu rozmów z wieży za karę"

Data: 2011-01-21 06:25:52
Autor: u2
"Nie otrzymaliśmy od Rosjan zapisu rozmów z wieży za karę"
... jak już kilkakrotnie pisałem to Tusk i Komorowski storpedowali
współpracę z ruskimi :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8982598,_Nie_otrzymalismy_od_Rosjan_zapisu_rozmow_z_wiezy.html

"Polska nie otrzymała laboratoryjnego zapisu rozmów z wieży za karę za
ujawnienie treści rozmów w kokpicie - powiedział w Radiu ZET Wiesław
Jedynak, ekspert Komisji Badania Wypadków Lotniczych. Jak ujawnił
Jedynak, takie wyjaśnienie znajduje się w aneksie do raportu MAK."

Data: 2011-01-21 09:40:04
Autor: Bruner
"Nie otrzymaliśmy od Rosjan zapisu rozmów z wieży za karę"
co nie podwaza faktu ze sluchanie klacych rosyjskich kontrolerow na idiotow co chca we mgle ladowac nie wnosi nic nowego.

gdyby w wiezy stal sam Jaroslaw i padla komenta 'Laduj dziadu" to wtedy bysmy wiedzieli cos wiecej o przyczynach, kto za tym stal.

Data: 2011-01-21 15:40:37
Autor: zażółcony

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:2bd233e7-4f57-47e7-9330-52852ea6a321p7g2000prb.googlegroups.com...
... jak już kilkakrotnie pisałem to Tusk i Komorowski storpedowali
współpracę z ruskimi :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8982598,_Nie_otrzymalismy_od_Rosjan_zapisu_rozmow_z_wiezy.html

Za karę ?
To jakaś gra w tatusia i niegrzecznego Jasia ?

Data: 2011-01-21 15:58:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zażółcony" <red@xop.pl> napisał w wiadomości news:ihc5t4$7gr$1news.onet.pl...

[...]

Nie trzeba było łamać uroczyście danego słowa. W dodatku w świetle reflektorów.
Ruscy myśleli, że mają do czynienia z poważnymi ludźmi, a przekonali się, że jest to banda gówniarzy.

Data: 2011-01-21 19:31:43
Autor: jadrys
[...]

A ty oczywiście jesteś zwolennikiem spiskowania rzadu poza plecami społeczeństwa?

"Nie otrzymaliśmy od Rosjan zapisu rozmów z wieży za karę"