Nie płakali po Kimie.

Data: 2012-01-11 19:20:13
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W Korei Północnej przed sądami ludowymi rozpoczęły się rozprawy osób, które nie płakały i nie okazywały rozpaczy w czasie pogrzebu Kim Dzong Ila. Grozi im do 6 miesięcy więzienia - podał portal RBK.ru, powołując się na media południowokoreańskie.
http://www.tvn24.pl/-1,1731079,0,1,nie-plakali-po-kimie-czeka-ich-sad-i-wiezienie,wiadomosc.html ====================================

Jadrysowi pod rozwagÄ™.

Nurtuje mnie jeszcze jedna wątpliwość. Gdy umrze największy mąż stanu J. Kaczyński, oby żył wiecznie, u nas też tak będzie?

Niby co poda rozwagÄ™? WziÄ…Å‚bym gdybyÅ› byÅ‚ naocznym Å›wiadkiem tych rzekomych zderzaÅ„. A tak nie widzÄ™ najmniejszych przesÅ‚anek żeby coÅ› takiego miaÅ‚o zaistnieć w tym kraju. PamiÄ™tasz Bogdan to szczekanie propagandy i użalanie siÄ™ przed czasem nad losem piÅ‚karzy którzy dostali sromotne lanie na mistrzostwach Å›wiata w piÅ‚ce kopanej. Koniec  koÅ„ców  siÄ™ okazaÅ‚o nie byÅ‚o żadnych represji wobec nich.

Data: 2012-01-11 13:57:27
Autor: Jacek Bia³y
Nie p³akali po Kimie.
On 11 Sty, 19:20, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> W Korei Pó³nocnej przed s±dami ludowymi rozpoczê³y siê rozprawy osób,
> które nie p³aka³y i nie okazywa³y rozpaczy w czasie pogrzebu Kim Dzong
> Ila. Grozi im do 6 miesiêcy wiêzienia - poda³ portal RBK.ru, powo³uj±c
> siê na media po³udniowokoreañskie.
>http://www.tvn24.pl/-1,1731079,0,1,nie-plakali-po-kimie-czeka-ich-sad...

> ===================================>
> Jadrysowi pod rozwagê.

> Nurtuje mnie jeszcze jedna w±tpliwo¶æ. Gdy umrze najwiêkszy m±¿ stanu
> J. Kaczyñski, oby ¿y³ wiecznie, u nas te¿ tak bêdzie?

Niby co poda rozwagê? Wzi±³bym gdyby¶ by³ naocznym ¶wiadkiem tych
rzekomych zderzañ.

Zejd¼¿e ch³opie z nieba na ziemiê. Spróbuj choæ trochê czego¶ takiego¶
jak zwyk³e wspó³czucie: Nie za, ani przeciw (nawet zwierzêta to
potrafi±).
jb

Data: 2012-01-12 20:22:33
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-11 22:57, Jacek Biały pisze:

Zejdźże chłopie z nieba na ziemię. Spróbuj choć trochę czegoś takiegoś
jak zwykłe współczucie: Nie za, ani przeciw (nawet zwierzęta to
potrafiÄ…).
jb

W odróżnieniu od ciebie twardo stąpam po ziemi.

Data: 2012-01-12 13:20:05
Autor: Jacek Bia³y
Nie p³akali po Kimie.
On 12 Sty, 20:22, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2012-01-11 22:57, Jacek Bia³y pisze:

> Zejd¼¿e ch³opie z nieba na ziemiê. Spróbuj choæ trochê czego¶ takiego¶
> jak zwyk³e wspó³czucie: Nie za, ani przeciw (nawet zwierzêta to
> potrafi±).
> jb

W odró¿nieniu od ciebie twardo st±pam po ziemi.

Po trupach wrogów klasowych?
jb

Data: 2012-01-15 10:05:42
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-12 22:20, Jacek Biały pisze:
[...]

Skoro stawiają swoją nędzną egzystencję która polega na wyżeraniu innym z ich misek, to istotnie muszą się liczyć z tym że zostaną wyeliminowani z ludzkiej koegzystencji.

Data: 2012-01-15 03:24:22
Autor: jr
Nie p³akali po Kimie.
On 15 Sty, 10:05, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2012-01-12 22:20, Jacek Bia³y pisze:

> Po trupach wrogów klasowych?
> jb

Skoro stawiaj± swoj± nêdzn± egzystencjê która polega na wy¿eraniu innym
z ich misek

Wiesz co? Prócz czerwonych nie znam kapitalistów, którzy jedz± z
cudzych misek. Mistrzami rabunku by³y zawsze komuchy. Takie mêty
spo³eczne, którym nigdy nic nie wysz³o prócz rozboju.

 , to istotnie musz± siê liczyæ z tym ¿e zostan± wyeliminowani

a potem dobierzesz siê do ich misek i oczywi¶cie potr±cisz sobie z
tego 'sk³adki' na staro¶æ?

jb

Data: 2012-01-15 19:28:52
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-15 12:24, jr pisze:
[...]

Wiesz co? Prócz czerwonych nie znam kapitalistów, którzy jedzą z
cudzych misek. Mistrzami rabunku były zawsze komuchy. Takie męty
społeczne, którym nigdy nic nie wyszło prócz rozboju.

  , to istotnie muszÄ… siÄ™ liczyć z tym że zostanÄ… wyeliminowani

a potem dobierzesz się do ich misek i oczywiście potrącisz sobie z
tego 'składki' na starość?

jb

Jedzą? - NIE - oni wyżerają innym. W ordynarny sposób wyżerają. Takie zakały nie potrafią żyć bez wyżerania innym.

Data: 2012-01-15 19:30:01
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-15 19:28, jadrys pisze:
[...]

Ale i tak nie mogą sobie tych świńskich wiecznie nienażartych ryjów zapchać.

Data: 2012-01-16 05:24:51
Autor: stevep
Nie p³akali po Kimie.
Dnia 15-01-2012 o 19:30:01 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Jedz±? - NIE - oni wy¿eraj± innym. W ordynarny sposób wy¿eraj±. Takie  zaka³y nie potrafi± ¿yæ bez wy¿erania innym.

Ale i tak nie mog± sobie tych ¶wiñskich wiecznie niena¿artych ryjów  zapchaæ.

A ty masz ju¿ zapchany ryj?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-16 13:54:10
Autor: jr
Nie p³akali po Kimie.
On 15 Sty, 19:30, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Jedz±? - NIE - oni wy¿eraj± innym. W ordynarny sposób wy¿eraj±. Takie
> zaka³y nie potrafi± ¿yæ bez wy¿erania innym.

Ale i tak nie mog± sobie tych ¶wiñskich wiecznie niena¿artych ryjów
zapchaæ.

Cóz to?
Ju¿ was przenie¶li do ZOO towarzyszu jadrys?

_kolektyw

Data: 2012-01-17 13:23:42
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-16 22:54, jr pisze:

Ale i tak nie mogą sobie tych świńskich wiecznie nienażartych ryjów
zapchać.

Cóz to?
Już was przenieśli do ZOO towarzyszu jadrys?

_kolektyw

Nie jestem dla ciebie żadnym towarzyszem.

Data: 2012-01-17 12:17:27
Autor: jr
Nie p³akali po Kimie.
On 17 Sty, 13:23, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Cóz to?
> Ju¿ was przenie¶li do ZOO towarzyszu jadrys?

> _kolektyw

Nie jestem dla ciebie ¿adnym towarzyszem.

To mo¿e wy jeste¶cie trockista?

Data: 2012-02-02 15:30:18
Autor: jadry¶
Nie p³akali po Kimie.
W dniu 2012-01-17 21:17, jr pisze:
[...]

100 razy ci mówi³em, je¿eli ju¿ musisz to zwracaj siê do mnie  - "Obywatelu"

Data: 2012-02-02 10:17:30
Autor: jr
Nie p³akali po Kimie.
On 2 Lut, 15:30, jadry¶ <r...@yachoo.com> wrote:

> To mo¿e wy jeste¶cie trockista?

100 razy ci mówi³em, je¿eli ju¿ musisz to zwracaj siê do mnie  - "Obywatelu"

"Obywatel" to taki, co sie obywa bez jezior i lasów. Nie jeste¶ dobrym
obywatelem.
jb

Data: 2012-02-02 19:25:27
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-02-02 19:17, jr pisze:
On 2 Lut, 15:30, jadryÅ›<r...@yachoo.com>  wrote:
[...]

To może wy jesteście trockista?
100 razy ci mówiÅ‚em, jeżeli już musisz to zwracaj siÄ™ do mnie  - "Obywatelu"

"Obywatel" to taki, co sie obywa bez jezior i lasów. Nie jesteś dobrym
obywatelem.
jb

Z twojego punktu widzenia nie jestem. Dla ciebie dobry jest ten co ci limituje dostęp do lasów i jezior.

Data: 2012-02-02 13:30:57
Autor: jr
Nie p³akali po Kimie.
On 2 Lut, 19:25, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> "Obywatel" to taki, co sie obywa bez jezior i lasów. Nie jeste¶ dobrym
> obywatelem.
> jb

Z twojego punktu widzenia nie jestem.

Ale dobry z ciebie towarzysz (z mojego punktu widzenia).

 Dla ciebie dobry jest ten co ci
limituje dostêp do lasów i jezior.

Wiesz jaki jest dobry towarzysz (z mojego punktu widzenia)?
jb

Data: 2012-02-02 20:24:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie płakali po Kimie.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jgekft$cgn$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jedno z przykazań: "nie będziesz pożądał jeziora swego bliźniego, ani żadnej rzeczy, która jego jest". Tak ma być, komuszku!

Data: 2012-02-03 13:40:53
Autor: jr
Nie p³akali po Kimie.
On 2 Lut, 20:24, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:jgekft$cgn$1node2.news.atman.pl...

> Z twojego punktu widzenia nie jestem. Dla ciebie dobry jest ten co ci limituje
> dostêp do lasów i jezior.

Jedno z przykazañ: "nie bêdziesz

To kiedy ¿e¶cie sie nawrócili towarzyszu Idzikowski?
jb

 po¿±da³ jeziora swego bli¼niego, ani ¿adnej
rzeczy, która jego jest". Tak ma byæ, komuszku!

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-02-03 14:17:48
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.

[...]

To nie ja wyżeram komuś coś ale ta nienażarta wiecznie świnia mi i innym wyżera. Naprawdę ptasi móżdżku tego nie rozumiesz?
Co jest w przykazaniu na takie zachowanie kapitalisty - "A wiecznie nienażartej świni pożądającej twojego udziału w dobrach tego świata dołóż jeszcze koszulę"?

Data: 2012-02-03 19:35:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie płakali po Kimie.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jggnus$ii3$2node2.news.atman.pl...

[...]

Przestań pieprzyć trzy po trzy. Głupi zindoktrynowany komuszku. Na mojej działce mam sztuczny stawik, w nim pływają karpie. Wejdź komuszku bez mojego pozwolenia i spróbuj zakłusować. Dostaniesz takiego kopa w dupę, że w Moskwie wylądujesz, czy innym komuszym mieście.

Data: 2012-02-03 13:48:57
Autor: jr
Nie p³akali po Kimie.
On 3 Lut, 19:35, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:jggnus$ii3$2node2.news.atman.pl...

> To nie ja wy¿eram komu¶ co¶ ale ta niena¿arta wiecznie ¶winia mi i innym
> wy¿era. Naprawdê ptasi mó¿d¿ku tego nie rozumiesz?
> Co jest w przykazaniu na takie zachowanie kapitalisty - "A wiecznie
> niena¿artej ¶wini po¿±daj±cej twojego udzia³u w dobrach tego ¶wiata do³ó¿
> jeszcze koszulê"?

Przestañ pieprzyæ trzy po trzy. G³upi zindoktrynowany komuszku. Na mojej dzia³ce
mam sztuczny stawik, w nim p³ywaj± karpie. Wejd¼ komuszku bez mojego pozwolenia
i spróbuj zak³usowaæ.

I co wy na to jadry¶?
Skoro k³usownik,  to pewnie i trockista!
_kolektyw

 Dostaniesz takiego kopa w dupê, ¿e w Moskwie wyl±dujesz,
czy innym komuszym mie¶cie.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-02-04 10:07:09
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.

[...]

Sztuczny stawik jest twój i pÅ‚ywajÄ… w nim twoje karpie. Takiego co ci przyjdzie wyżerać twój dorobek masz prawo zaszlachtować na miejscu. Jak jakiÅ› kapitalista wykopie sobie jezioro na ziemi którÄ… użytkuje  i zarybi to ja nawet nie pomyÅ›lÄ™ o Å‚owieniu w nim ryb. MaÅ‚o tego gdy zobaczÄ™ że jakiÅ› amator wyżerania innym bÄ™dzie kradÅ‚ mu ryby to sam doniosÄ™ na policjÄ™.

Data: 2012-02-04 10:31:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie płakali po Kimie.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jgisg2$olm$1node2.news.atman.pl...

[...]

Przymule - ja to kupiłem od kogoś za pieniądze, którymi ponoć gardzisz. Dokładnie tak samo, jak inni kupili jeziora. I jeśli złapią cię tam na kłusowaniu, to nie pogłaszczą cię.

Data: 2012-01-16 13:51:52
Autor: jr
Nie p³akali po Kimie.
On 15 Sty, 19:28, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

Jedz±? - NIE - oni wy¿eraj± innym. W ordynarny sposób wy¿eraj±. Takie
zaka³y nie potrafi± ¿yæ bez wy¿erania innym.

Nic dziwnego, ¿e was komuchów nikt nie rozumie. Was komunistów powinno
siê zamykaæ w ogrodach zoologicznych naprzeciw klatek z dzikimi
¶winiami. Wtedy mieliby¶cie o czym rozmawiaæ, a byæ mo¿e nawet naukow±
pracê napisaæ. ¯yj±c z lud¼mi marnujecie siê tylko.
jb

Data: 2012-01-17 13:23:38
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-16 22:51, jr pisze:

Jedzą? - NIE - oni wyżerają innym. W ordynarny sposób wyżerają. Takie
zakały nie potrafią żyć bez wyżerania innym.

Nic dziwnego, że was komuchów nikt nie rozumie. Was komunistów powinno
się zamykać w ogrodach zoologicznych naprzeciw klatek z dzikimi
świniami. Wtedy mielibyście o czym rozmawiać, a być może nawet naukową
pracę napisać. Żyjąc z ludźmi marnujecie się tylko.
jb

Niestety, na miano komucha to trzeba zasłużyć. Ja pewnie nigdy się nie doczekam żeby takim mianem nazwał mnie ktoś poważny, ktoś kto wie co znaczy to słowo.

Data: 2012-01-17 12:14:28
Autor: jr
Nie p³akali po Kimie.

> [...]
> ¶winiami. Wtedy mieliby¶cie o czym rozmawiaæ, a byæ mo¿e nawet naukow±
> pracê napisaæ. ¯yj±c z lud¼mi marnujecie siê tylko.

Niestety, na miano komucha to trzeba zas³u¿yæ. Ja pewnie nigdy siê nie
doczekam ¿eby takim mianem nazwa³ mnie kto¶ powa¿ny

Litujecie siê nad sob± towarzyszu jadrys, a to jest wsteczny
indywidualizm... Partia jest zawsze powa¿n± organicacj± i nale¿y
begranicznie ufaæ Partii. Skoro Partia dzisiaj uzna³a, ¿e kapitalizm
jest dobry i praktyczny, to znaczy ¿e nale¿y godziæ teoriê z praktyk±,
zamiast alienowaæ siê w niezdrowych sentymentach. Je¶li nie chcecie
byæ uznani za wroga klasowego, trzymakcie siê linii Partii!

, kto¶ kto wie co
znaczy to s³owo.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2012-02-02 15:30:13
Autor: jadry¶
Nie p³akali po Kimie.
W dniu 2012-01-17 21:14, jr pisze:
[...]

Ostatnie ostrze¿enie - z g³upkami nie znaj±cymi okre¶leñ nie bêdê nawet próbowa³ dyskutowaæ.

Data: 2012-02-02 10:23:30
Autor: jr
Nie p³akali po Kimie.
On 2 Lut, 15:30, jadry¶ <r...@yachoo.com> wrote:

> Litujecie siê nad sob± towarzyszu jadrys,

Ostatnie ostrze¿enie - z g³upkami nie znaj±cymi okre¶leñ nie bêdê nawet
próbowa³ dyskutowaæ.

A bujaj siê komuchu!
jb

Data: 2012-02-03 14:17:43
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-02-02 19:23, jr pisze:
[...]

Litujecie siÄ™ nad sobÄ… towarzyszu jadrys,
Ostatnie ostrzeżenie - z głupkami nie znającymi określeń nie będę nawet
próbował dyskutować.
A bujaj siÄ™ komuchu!
jb

Na śmietnik, wierny pudelku kapitalizmu.

Data: 2012-02-03 06:40:00
Autor: jr
Nie p³akali po Kimie.
On 3 Lut, 14:17, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> A bujaj siê komuchu!
> jb

Na ¶mietnik, wierny pudelku kapitalizmu.

Peerelowski ¶mietnik mamy za sob±. Je¶li za nim têsknisz znajd¼ sobie
inny (na przyk³ad w Korei Pó³nocnej jest tyle piêknych lasów i
jezior...)

jb

Data: 2012-01-17 13:43:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie płakali po Kimie.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jf3q0v$7gt$2node2.news.atman.pl...
[...]

A czu jest na świecie ktoś, oprócz ciebie, kto wie co to znaczy komuch?

Data: 2012-01-17 20:29:13
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.

[...]

Tak, są to wszyscy nie ogłupieni propagandą kapitalistów.

Data: 2012-01-18 05:33:58
Autor: stevep
Nie p³akali po Kimie.
Dnia 17-01-2012 o 20:29:13 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

Niestety, na miano komucha to trzeba zas³u¿yæ. Ja pewnie nigdy siê nie  doczekam ¿eby takim mianem nazwa³ mnie kto¶ powa¿ny, kto¶ kto wie co  znaczy to s³owo.

A czu jest na ¶wiecie kto¶, oprócz ciebie, kto wie co to znaczy komuch?

Tak, s± to wszyscy nie og³upieni propagand± kapitalistów.

A ty dziêki jakiej propagandzie tak zg³upia³e¶?

Data: 2012-01-11 19:41:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie płakali po Kimie.

====================================

[...]

I po co ci to? Mówisz jak Kaczyński. Ciebie nikt nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe!
Widziałeś przekazy, jak wszyscy rozpaczali po śmierci ukochanego wodza? Widziałeś, chyba że cię prawda w oczy kluła i przełączałeś kanał. Naturalną konsekwencją jest ukaranie tych, co nie rozpaczali.
Znajdujesz się na przegranej pozycji i rozpaczliwie próbujesz się utrzymać, co oczywiście skazane jest na porażkę.

Data: 2012-01-11 14:04:46
Autor: Jacek Bia³y
Nie p³akali po Kimie.
On 11 Sty, 19:41, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:jekjrp$k2t$1node2.news.atman.pl...

> Niby co poda rozwagê? Wzi±³bym gdyby¶ by³ naocznym ¶wiadkiem tych
> rzekomych zderzañ. A tak nie widzê najmniejszych przes³anek ¿eby co¶
> takiego mia³o zaistnieæ w tym kraju. Pamiêtasz Bogdan to szczekanie
> propagandy i u¿alanie siê przed czasem nad losem pi³karzy którzy dostali
> sromotne lanie na mistrzostwach ¶wiata w pi³ce kopanej. Koniec  koñców
> siê okaza³o nie by³o ¿adnych represji wobec nich.

I po co ci to? Mówisz jak Kaczyñski. Ciebie nikt nie przekona, ¿e czarne
jest czarne, a bia³e jest bia³e!
Widzia³e¶ przekazy, jak wszyscy rozpaczali po ¶mierci ukochanego wodza?
Widzia³e¶, chyba ¿e ciê prawda w oczy klu³a i prze³±cza³e¶ kana³. Naturaln±
konsekwencj± jest ukaranie tych, co nie rozpaczali.
Znajdujesz siê na przegranej pozycji i rozpaczliwie próbujesz siê utrzymaæ,
co oczywi¶cie skazane jest na pora¿kê.

Co jest oczywist± oczywisto¶ci±.

Data: 2012-01-12 20:22:51
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.

[...]

Niezupełnie jak Kaczyński, z obywatelami Korei Płn miałem okazję osobiście się zaznajomić. Byli to studenci. Żaden z nich nie potwierdził tych rzeczy które przedstawia propaganda w naszym kraju.

Nie płakali po Kimie.