Nie p艂akali po Kimie. [opowie艣ci grozy z medi贸w Korei Po艂udniowej]

Data: 2012-01-12 20:33:26
Autor: A. Filip
Nie p艂akali po Kimie. [opowie艣ci grozy z medi贸w Korei Po艂udniowej]
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
W Korei P贸艂nocnej przed s膮dami ludowymi rozpocz臋艂y si臋 rozprawy os贸b,
kt贸re nie p艂aka艂y i nie okazywa艂y rozpaczy w czasie pogrzebu Kim Dzong
Ila. Grozi im do 6 miesi臋cy wi臋zienia - poda艂 portal RBK.ru, powo艂uj膮c
si臋 na media po艂udniowokorea艅skie.
http://www.tvn24.pl/-1,1731079,0,1,nie-plakali-po-kimie-czeka-ich-sad-i-wiezienie,wiadomosc.html

Jadrysowi pod rozwag臋.

Nurtuje mnie jeszcze jedna w膮tpliwo艣膰. Gdy umrze najwi臋kszy m膮偶 stanu
J. Kaczy艅ski, oby 偶y艂 wiecznie, u nas te偶 tak b臋dzie?

A ju偶 kto艣 raczy艂 napisa膰 ile takich rozpraw si臋 odby艂o?
Bo je艣li nie to ja domy艣lne "wszystkie dwie" pot臋piam! :-)

Nie p艂akali po Kimie. [opowie艣ci grozy z medi贸w Korei Po艂udniowej]