Nie pamiętam kiedy (Oscary)

Data: 2010-03-08 10:16:27
Autor: Ghost
Nie pamiętam kiedy (Oscary)

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:hn2egq$vuf$1news.ett.com.ua...

Mam wrażenie, że w tym Hollywood Cameron zalazł paru gościom za skórę (ewentualnie zwykła zazdrość) i żeby mu dopiec, nominowali film byłej żony.
Fakt, że bardzo rzadko wygrywały filmy kobiet a za reżyserię nigdy wcześniej kobieta nie dostała oscara, dodatkowo  pewnie pomógł nominacji i zwycięstwu.

Prawda jest taka, ze zarowno Avatar jak i Locker nie zasluzyly na tyle nominacji, a Locker na tyle oscarow.

Ja mam watpliwosci nawet co do efektow avatara.

"Kingdom" też przeleciałem na podglądzie,

Bo to lekka kiszka, zwlaszcza (jak zwykle) postacie dzielnych amerykanow.

"Helikopter w ogniu" też (od połowy ale i tak na wstyd się przyznać :) )

Za dlugi, meczyl po prostu.

Nie pamiętam kiedy (Oscary)