Nie parkuj pod blokiem

Data: 2010-02-21 10:09:11
Autor: Wojtek
Nie parkuj pod blokiem
Data: 2010-02-21 09:54:58
Autor: Hants
Nie parkuj pod blokiem
"Wojtek" <anonim@poczta.pl> wrote in message news:hlqt7n$b3a$1inews.gazeta.pl...
http://www.smog.pl/wideo/33181/beda_pamietali_zeby_nie_stawac_pod_blokiem_rosja/

Koncowy komentarz jest tez interesujacy..

Data: 2010-02-21 20:05:14
Autor: JacekG.
Nie parkuj pod blokiem
Hants pisze:
"Wojtek" <anonim@poczta.pl> wrote in message news:hlqt7n$b3a$1inews.gazeta.pl...
http://www.smog.pl/wideo/33181/beda_pamietali_zeby_nie_stawac_pod_blokiem_rosja/

Koncowy komentarz jest tez interesujacy..

Widać dbałość o obciążenie dachu, ciekawe czy komuś z tępogłowych ten filmik ustawił komórki i pokazał miejsce parkowania.
Pozdrawiam.
JacekG.

Data: 2010-02-22 17:06:34
Autor: Massai
Nie parkuj pod blokiem
JacekG. wrote:

Hants pisze:
>"Wojtek" <anonim@poczta.pl> wrote in message
> Widać dbałość o obciążenie dachu, ciekawe czy komuś z
tępogłowych ten filmik ustawił komórki i pokazał miejsce
parkowania.  Pozdrawiam.  JacekG.

Szkoda że żaden z tych kretynów nie spierdolił się na dół.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-02-23 18:00:27
Autor: Krzysiek Kielczewski
Nie parkuj pod blokiem
On 2010-02-22, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

Widać dbało¶ć o obci±żenie dachu, ciekawe czy komu¶ z
tępogłowych ten filmik ustawił komórki i pokazał miejsce
parkowania.  Pozdrawiam.  JacekG.

Szkoda że żaden z tych kretynów nie spierdolił się na dół.

Zależy od okoliczno¶ci, u mnie na parkingu tydzień wisiała kartka "w
dniu xx prosimy nie parkować na trzech miejscach, odbędzie się wywóz
¶niegu" Zgadnij czy się kto¶ zastosował...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-02-22 23:04:08
Autor: Michał
Nie parkuj pod blokiem

Koncowy komentarz jest tez interesujacy..

a na Polski co tam pisze :) ? bo z języków to ja tylko Turbo Pascala ;) --

Data: 2010-02-23 00:32:51
Autor: Tomek
Nie parkuj pod blokiem
Użytkownik " Michał" napisał
a na Polski co tam pisze :)
jest napisane (MSPANC):
przyszli wieczorem, popracowali 40 minut, uszkodzili 3 samochody, dachu nie wyczy¶cili
datę chyba rozczytasz
nie ma za co ;)

--
Tomek

Data: 2010-02-23 07:26:01
Autor: Rafał VFR
Nie parkuj pod blokiem
Kolesie ale maj± luz :-)
Ciekawe czy u nich w kraju można co¶ z tym zrobić ?
Dochodzić jakiego¶ odszkodowania czy co¶ ?
Czy od razu za sam± próbę kula w łeb :-) ?
Pzdr
RK

Nie parkuj pod blokiem