Nie pecet ale...

Data: 2010-08-18 13:34:04
Autor: Sailor
Nie pecet ale...
Co prawda tablet to nie pecet ale moze ktos podpowie laikowi.
Generalnie chodzi o to czy warto kupic tablet z androidem z Allegro.
Np. taki (kliknalem na pierwszy lepszy - to nie reklama!):
http://allegro.pl/item1190892765_tablet_android_7_wifi_ebook_netbook_laptop_nowosc.html
Dystrybutor pisze o samych superlatywach, ale moze ktos sie juz zetknal
manualnie z czyms takim i ma wyrobiona opinie?

Data: 2010-08-18 13:54:36
Autor: Andrzej Libiszewski
Nie pecet ale...
W dniu 2010-08-18 13:34, Sailor pisze:
[...]

Chińska podróbka ipada. Podle wykonana, z kiepskim procesorem, jeszcze bardziej kiepskim ekranem i przestarzałą wersją Androida. Szkoda pieniędzy.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-08-18 13:08:10
Autor: kamil
Nie pecet ale...

"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4c6bca0c$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sprzedawca ma wiecej takich cudow, jak iPhone za 139zl. A tutaj mozna zobaczyc, ile takie ajfony, ajpady i cala reszta chinskiego podrobkowego szajsu jest warta.

http://uptojump.com/ashens/wordpress/2010/08/suffocationphone-4.html

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-18 13:58:09
Autor: bh
Nie pecet ale...
> [...]
> Dystrybutor pisze o samych superlatywach, ale moze ktos sie juz zetknal
> manualnie z czyms takim i ma wyrobiona opinie?

ChiĹ&#65533;ska podrĂłbka ipada. Podle wykonana, z kiepskim procesorem, jeszcze bardziej kiepskim ekranem i przestarzaĹ&#65533;Ä&#65533; wersjÄ&#65533; Androida. Szkoda pieniÄ&#65533;dzy.

Nie mam kasy na iPada, a w sumie potrzebuje cos takiego jedynie do WWW i poczty,
nooo moze do zrobienia krotkich notatek.

Data: 2010-08-18 13:02:37
Autor: kamil
Nie pecet ale...

<bh@sih.pl> wrote in message news:47f6.000014bb.4c6bcad1newsgate.onet.pl...
> [...]

Nie mam kasy na iPada, a w sumie potrzebuje cos takiego jedynie do WWW i poczty,
nooo moze do zrobienia krotkich notatek.

Pomysl tak logicznie - za 250zl trudno znalezc przechodzonego laptopa, ktory bedzie dzialal w miare sprawnie i bezproblemowo, a ty bys chcial nowy tablet dotykowy..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-18 15:55:08
Autor: RadoslawF
Nie pecet ale...
Dnia 2010-08-18 13:34, Użytkownik Sailor napisał:
[...]

Poświęciłem cało popołudnie na szukaniu jakiegoś forum czy grupy
dyskusyjnej użytkowników tego urządzenia, nie znalazłem.
Znalazłem opinie użytkownika który miał ETEN3 i znajomego z ETEN1.
Obejrzał, stwierdził że na wyświetlanie stron www za wolne i
za mały ekran, do czytania poczty, ebooków ewentualnie komiksów
może być, do pisania kiepski ekran dotykowy i za delikatny.
Twierdził że na upartego można kupić ETEN1, swój odsprzedał
komuś po tygodniu.
Większość sprzedających to na allegro nie podaje nazwy urządzenia
a nikt nie podaje producenta, różne są też informacje o
pracującym w środku procesorze. Samo to powinno zniechęcić
od zakupu.

Od wielu lat używam kieszonkowych komputerków najpierw PALM
a potem PDA z windowsem, pierwszą czynnością po zakupie
urządzenia z dotykowym ekranem powinno być założenie folii
ochronnej, bez folii przy intensywnym użytkowaniu po roku
ekran w niektórych miejscach będzie nie czytelny z powodu
drobnych rys. Do tych wynalazków nawet folii ochronnej
nie można kupić.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-18 16:20:21
Autor: kamil
Nie pecet ale...
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:i4gonv$sab$1node1.news.atman.pl...

[...]

Tez niejednego palmtopa z ekranem dotykowym mialem, od leciwych na windowsie mobile przez kilka androidow (obecnie HTC Desire). Folii zadnej nie naklejam, przez standardowe 18mcy trwania umowy z operatorem sprzet dorabia sie co najwyzej kilku rysek, ktore w niczym nie przeszkadzaja poza razeniem w oczy estetycznych purystow.

Moze przestan wrzucac je do jednej kieszeniz  kluczami, obcinaczka do paznokci i drobnymi na kawe?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-18 17:37:08
Autor: RadoslawF
Nie pecet ale...
Dnia 2010-08-18 17:20, Użytkownik kamil napisał:

[...]

Wszystko zależy jak i do czego używasz, jeśli odpowiednio długo
popracujesz rysikiem w wybranej aplikacji to ślady w miejscach
pojawiania się przycisków na ekranie zostaną.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-18 16:47:13
Autor: kamil
Nie pecet ale...

"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:i4gun7$phc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Pewnie i tak, nigdy nie traktowalem takich urzadzen inaczej jak 'sprawdzic poczte, wylaczyc'.

Inna sprawa, ze mozna kupic uniwersalna folie i przyciac na chinskiego ipada, jesli juz ktos zdecyduje sie taka tandete kupic.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-18 19:25:36
Autor: RadoslawF
Nie pecet ale...
Dnia 2010-08-18 17:47, Użytkownik kamil napisał:

[...]

O to należało napisać zaraz po tekście jakie to ekrany były
wytrzymałe przez 18 miesięcy.   :-)

Inna sprawa, ze mozna kupic uniwersalna folie i przyciac na chinskiego ipada, jesli juz ktos zdecyduje sie taka tandete kupic.

Folia uniwersalna nie jest za wygodna, natomiast przed kupnem
tego wynalazku (tableta) należało by się dobrze zastanowić.
No chyba że ktoś potrzebuje tego jako taniego czytnika
ebooków, komiksów i podobnych. W tej cenie bezkonkurencyjne.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-08-19 09:38:26
Autor: kamil
Nie pecet ale...
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:i4h52i$u7q$1node1.news.atman.pl...

Pewnie i tak, nigdy nie traktowalem takich urzadzen inaczej jak 'sprawdzic poczte, wylaczyc'.

O to należało napisać zaraz po tekście jakie to ekrany były
wytrzymałe przez 18 miesięcy.   :-)

Poza kurierem zbierajacym podpisy klientow na PDA czy obsluga magazynu raczej niewiele innych regularnych zasosowan dla 3.5' ekranu i rysikowej klawiatury moge znalezc. ;)

[...]

Komiksy owszem, ale do ebookow? Czytanie na podswietlanym ekranie (do tego zapewne marnej jakosci sadzac po cenie calego urzadzenia) skutkuje zazwyczaj szybkim bolem oczu i glowy. Juz lepiej jakiegos Kindle kupic wtedy..

Nie watpie ze rynek na takie tanie sprzety istnieje, ale sam nieraz przekonalem sie ze rzeczy tanie sa po prostu do dupy i tego bede sie trzymac.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-19 15:05:29
Autor: RadoslawF
Nie pecet ale...
Dnia 2010-08-19 10:38, Użytkownik kamil napisał:

[...]

Wszelakie bazy danych, wszelakie zbiory notatek, słowniki
języków obcych i to doczego nikt nie chce się przyznać czyli
gry.  A:-)

[...]

Kindle i podobne istnieją od mniej więcej roku może dwu, ja
ebooki czytam prawie dziesięć lat i na oczy nie narzekam.
Urządzenia o których pisze zaczęto produkować i sprzedawać
w ubiegłym wieku.  :-)

Nie watpie ze rynek na takie tanie sprzety istnieje, ale sam nieraz przekonalem sie ze rzeczy tanie sa po prostu do dupy i tego bede sie trzymac.

Z tym do dupy to bez przesady, mając do wyboru tani chiński
tablet za 300zł i wypasiony oraz modny wyrób Apple za trzy
tysiące wybieram tańszy. Jak się okaże do dupy czy z jakiegoś
powodu nieprzydatny bez żalu odstawie na półkę.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-22 00:50:10
Autor: Saiko Kila
Nie pecet ale...
Proces RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> zwrócił błąd:

[...]

Wyrób Apple to drogi chiński tablet, w odróżnieniu od tanich chińskich
tabletów. Niektóre tylko elementy są robione w Korei i domontowywane w
Chinach (np. ekranik produkcji LG jest robiony w fabryce w Paju, choć
nie tylko bo nie wyrabiała) ale ipady nie są tu wyjątkiem.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Data: 2010-08-18 21:43:23
Autor: Nathan
Nie pecet ale...

Poświęciłem cało popołudnie na szukaniu jakiegoś forum czy grupy
dyskusyjnej użytkowników tego urządzenia, nie znalazłem.
Znalazłem opinie użytkownika który miał ETEN3 i znajomego z ETEN1.

Zainteresuj sie w1060 alias a81e, ewentualnie jakimś MIDem z rodziny SmartQ

--
Nathan

Data: 2010-08-18 23:09:37
Autor: RadoslawF
Nie pecet ale...
Dnia 2010-08-18 21:43, Użytkownik Nathan napisał:

[...]

Dwa pierwsze fajne ale inna grupa cenowa, ceny MIDów to inna galaktyka
wręcz.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-18 23:39:16
Autor: Nathan
Nie pecet ale...
W dniu 2010-08-18 23:09, RadoslawF pisze:
[...]

No fakt. Ale i całkiem inna klasa sprzętu, z całkiem ciekawymi możliwościami, nie wspominając już o tak nieważnym aspekcie jak np. czas pracy na baterii.

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,  na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

Data: 2010-08-18 16:32:11
Autor: Mich@l
Nie pecet ale...
W dniu 2010-08-18 13:34, Sailor pisze:
Co prawda tablet to nie pecet ale moze ktos podpowie laikowi.
Generalnie chodzi o to czy warto kupic tablet z androidem z Allegro.

No za mną też coś takiego chodzi, dzieciakowi bym kupił. Chociaż dopiero dwa latka to szybciutko załapał o co chodzi w dotykowym ekranie iPhona. iPada mu nie kupię, bo za drogi i mimo wszystko za duży, a takie coś sprawia wrażenie optymalnego. Ciekawe tylko jak z programami do rysowania itp na tym całym Androidzie.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-08-18 21:21:49
Autor: W.P.
Nie pecet ale...
Użytkownik Mich@l napisał:
[...]

Jest wersja Android-x86 (tak się nazywa), ale niestety (u mnie)
nie udało się jej uruchomić. Natywnie budowana na eeepc.
(sam mam obawy o wydajność, szczególnie modeli z 128M RAMu).

W.P.

Data: 2010-08-19 12:29:10
Autor: Mich@l
Nie pecet ale...
W dniu 2010-08-18 21:21, W.P. pisze:

Jest wersja Android-x86 (tak się nazywa), ale niestety (u mnie)
nie udało się jej uruchomić. Natywnie budowana na eeepc.
(sam mam obawy o wydajność, szczególnie modeli z 128M RAMu).

Na laptopie odpada. Ma być małe, zwarte, dotykowe, banalne w obsłudze, bez żadnych chorych rysików (no, chyba że medycy opracowali już cenowo dostępną dla NFZ metodę regeneracji wykłutych oczu).

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-08-19 17:21:47
Autor: W.P.
Nie pecet ale...
Użytkownik Mich@l napisał:
[...]

Nie złapałeś: na (najlepiej słabym) LAPTOPIE do TESTU funkcjonalnego
"tego Androida". Jak się nada, to WTEDY kupujesz gotowe "device".

W.P.

Data: 2010-08-20 17:42:29
Autor: bogdan2312
Nie pecet ale...
W dniu 2010-08-19 17:21, W.P. pisze:

Nie złapałeś: na (najlepiej słabym) LAPTOPIE do TESTU funkcjonalnego
"tego Androida". Jak się nada, to WTEDY kupujesz gotowe "device".

Jako neptyk techniczny zalapalem.
Mam takiego jakiegos Book z malym linuxem. Nie mam pojecia jaki jest procesor, bo ten system nic nie pokazuje, ale sprzecik ma z 4 lata wiec nie moze byc mocny.
Jak sie zabrac do testowania Androida?

Data: 2010-08-20 18:25:14
Autor: W.P.
Nie pecet ale...
Użytkownik bogdan2312 napisał:
[...]

Pisałem: Android-x86.org i daj znać jak ci poszło
(mi niestety na 2 maszynach nie chce, będę musiał kompilować ze źródeł).

A co do "Booka" to z linii komend lshw, lspci, lsusb i wszystko będzie
podane.

W.P.

Data: 2010-08-23 16:50:35
Autor: kamil
Nie pecet ale...

"W.P." <laurentp@wp.pl> wrote in message news:i4ma9b$bml$1news.onet.pl...
[...]

A to niezly link, dzieki. Walaja sie na strychu dwa tablety HP (TC1100 bodajze), tyle ze obslugiwane rysikiem zamiast paluchami, wiec daje dzieciakow do mazania w paincie. Do androida jak znalazl. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-23 16:16:18
Autor: Mich@l
Nie pecet ale...
W dniu 2010-08-19 17:21, W.P. pisze:

Nie złapałeś: na (najlepiej słabym) LAPTOPIE do TESTU funkcjonalnego
"tego Androida". Jak się nada, to WTEDY kupujesz gotowe "device".

To nie przejdzie. Słaby laptop nie ma cech typowych dla owego tabletu (dotykowy ekran).

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-08-22 14:36:11
Autor: W.P.
Nie pecet ale...
Użytkownik Sailor napisał:
[...]

Najprostsza metoda (ale sporo klikania):

zapytaj tych co JUŻ kupili. Jak? Poprzez KOMENTARZE, tam SĄ dostępni
użytkownicy.

Zrobiłem tak wczoraj i na 2 pytania dostałem 1 odpowiedź, ale co ciekawe
wyczerpującą.

W.P.

Data: 2010-08-23 17:00:50
Autor: bogdan2312
Nie pecet ale...
W dniu 2010-08-22 14:36, W.P. pisze:
zapytaj tych co JUŻ kupili. Jak? Poprzez KOMENTARZE, tam SĄ dostępni
użytkownicy.
Zrobiłem tak wczoraj i na 2 pytania dostałem 1 odpowiedź, ale co ciekawe
wyczerpującą.

Moglbys zacytowac - jezeli to nie jest tajne? :)

Data: 2010-08-23 18:26:12
Autor: W.P.
Nie pecet ale...
[...]

Chyba nie tajne, bo i czemu?

"Przesyłka szkła prawie miesiac. W mojej ocenie mogła przyjśc wczesniej
bo przedmiot kupiłem 30 lipca a wysłano go dopiero 11 08 .
Tablet działa ok. W opakowaniu tylko instrukcja , kabel usb i
ładowarka.Co do wykonania jest nieźle jak za 300 PLN. Metoda pakowania
pozostawia wiele do zyczenia bo tylko org pudełko wsadzili w folie. Mimo
to jakims cudem przesyłka przyjechala cała bez uszkodzeń.
Tablet sam w sobie jest troche powolny. wszystko działa z lekkim
opóźnieniem. Mozna sie przyzwyczaic. Wi-fi dziala ok. Ekran dotykowy
jest troche dretwy w porównaniu do ekranow apple`a. Wyswietlacz sam w
sobie jest czytelny a kolory naruralne.Tablet przyjechał z ustawionym
jezykiem polskim. Bateria trzyma ok 3 h. Wbudowany głosnik działa słabo
, ale jest zlacze na słuchawki. Aparat 1 MPx - na powietrzu zdjecie sie
zrobi w pomieszczeniu cięzko.
W aplikacjach sporo rzeczy po chinsku i nie wiadomo dop czego to sluzy.
To pewnie seria jakis komunikatorów typu TLEN...
Podsumowujac za te pieniadze fajna zabawka , ale nie nalezy oczekiwac
cudów. Technologia wykonania Apple a produkt chinski - niebo a ziemia ..."

Chyba strata mocy procka na "efekty" jest teraz (niestety) normą... Mam
telefon LG Cookie i TEŻ lekko "muli", czasem trzeba czekać nawet do
sekundy zanim coś się stanie...

W.P.

Nie pecet ale...