Nie pecet ale...

Data: 2010-08-18 13:54:36
Autor: Andrzej Libiszewski
Nie pecet ale...
W dniu 2010-08-18 13:34, Sailor pisze:
Co prawda tablet to nie pecet ale moze ktos podpowie laikowi.
Generalnie chodzi o to czy warto kupic tablet z androidem z Allegro.
Np. taki (kliknalem na pierwszy lepszy - to nie reklama!):
http://allegro.pl/item1190892765_tablet_android_7_wifi_ebook_netbook_laptop_nowosc.html
Dystrybutor pisze o samych superlatywach, ale moze ktos sie juz zetknal
manualnie z czyms takim i ma wyrobiona opinie?

Chińska podróbka ipada. Podle wykonana, z kiepskim procesorem, jeszcze bardziej kiepskim ekranem i przestarzałą wersją Androida. Szkoda pieniędzy.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-08-18 13:08:10
Autor: kamil
Nie pecet ale...

"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4c6bca0c$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sprzedawca ma wiecej takich cudow, jak iPhone za 139zl. A tutaj mozna zobaczyc, ile takie ajfony, ajpady i cala reszta chinskiego podrobkowego szajsu jest warta.

http://uptojump.com/ashens/wordpress/2010/08/suffocationphone-4.html

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-18 13:58:09
Autor: bh
Nie pecet ale...
> [...]
> Dystrybutor pisze o samych superlatywach, ale moze ktos sie juz zetknal
> manualnie z czyms takim i ma wyrobiona opinie?

ChiÅ&#65533;ska podróbka ipada. Podle wykonana, z kiepskim procesorem, jeszcze bardziej kiepskim ekranem i przestarzaÅ&#65533;Ä&#65533; wersjÄ&#65533; Androida. Szkoda pieniÄ&#65533;dzy.

Nie mam kasy na iPada, a w sumie potrzebuje cos takiego jedynie do WWW i poczty,
nooo moze do zrobienia krotkich notatek.

Data: 2010-08-18 13:02:37
Autor: kamil
Nie pecet ale...

<bh@sih.pl> wrote in message news:47f6.000014bb.4c6bcad1newsgate.onet.pl...
> [...]

Nie mam kasy na iPada, a w sumie potrzebuje cos takiego jedynie do WWW i poczty,
nooo moze do zrobienia krotkich notatek.

Pomysl tak logicznie - za 250zl trudno znalezc przechodzonego laptopa, ktory bedzie dzialal w miare sprawnie i bezproblemowo, a ty bys chcial nowy tablet dotykowy..

Pozdrawiam
Kamil

Nie pecet ale...