Nie pecet ale...

Data: 2010-08-22 14:36:11
Autor: W.P.
Nie pecet ale...
Użytkownik Sailor napisał:
Co prawda tablet to nie pecet ale moze ktos podpowie laikowi.
Generalnie chodzi o to czy warto kupic tablet z androidem z Allegro.
Np. taki (kliknalem na pierwszy lepszy - to nie reklama!):
http://allegro.pl/item1190892765_tablet_android_7_wifi_ebook_netbook_laptop_nowosc.html
Dystrybutor pisze o samych superlatywach, ale moze ktos sie juz zetknal
manualnie z czyms takim i ma wyrobiona opinie?

Najprostsza metoda (ale sporo klikania):

zapytaj tych co JUŻ kupili. Jak? Poprzez KOMENTARZE, tam SĄ dostępni
użytkownicy.

Zrobiłem tak wczoraj i na 2 pytania dostałem 1 odpowiedź, ale co ciekawe
wyczerpującą.

W.P.

Data: 2010-08-23 17:00:50
Autor: bogdan2312
Nie pecet ale...
W dniu 2010-08-22 14:36, W.P. pisze:
zapytaj tych co JUŻ kupili. Jak? Poprzez KOMENTARZE, tam SĄ dostępni
użytkownicy.
Zrobiłem tak wczoraj i na 2 pytania dostałem 1 odpowiedź, ale co ciekawe
wyczerpującą.

Moglbys zacytowac - jezeli to nie jest tajne? :)

Data: 2010-08-23 18:26:12
Autor: W.P.
Nie pecet ale...
Użytkownik bogdan2312 napisał:
[...]

Chyba nie tajne, bo i czemu?

"Przesyłka szkła prawie miesiac. W mojej ocenie mogła przyjśc wczesniej
bo przedmiot kupiłem 30 lipca a wysłano go dopiero 11 08 .
Tablet działa ok. W opakowaniu tylko instrukcja , kabel usb i
ładowarka.Co do wykonania jest nieźle jak za 300 PLN. Metoda pakowania
pozostawia wiele do zyczenia bo tylko org pudełko wsadzili w folie. Mimo
to jakims cudem przesyłka przyjechala cała bez uszkodzeń.
Tablet sam w sobie jest troche powolny. wszystko działa z lekkim
opóźnieniem. Mozna sie przyzwyczaic. Wi-fi dziala ok. Ekran dotykowy
jest troche dretwy w porównaniu do ekranow apple`a. Wyswietlacz sam w
sobie jest czytelny a kolory naruralne.Tablet przyjechał z ustawionym
jezykiem polskim. Bateria trzyma ok 3 h. Wbudowany głosnik działa słabo
, ale jest zlacze na słuchawki. Aparat 1 MPx - na powietrzu zdjecie sie
zrobi w pomieszczeniu cięzko.
W aplikacjach sporo rzeczy po chinsku i nie wiadomo dop czego to sluzy.
To pewnie seria jakis komunikatorów typu TLEN...
Podsumowujac za te pieniadze fajna zabawka , ale nie nalezy oczekiwac
cudów. Technologia wykonania Apple a produkt chinski - niebo a ziemia ..."

Chyba strata mocy procka na "efekty" jest teraz (niestety) normą... Mam
telefon LG Cookie i TEŻ lekko "muli", czasem trzeba czekać nawet do
sekundy zanim coś się stanie...

W.P.

Nie pecet ale...