Nie pierdolić mi tu proszę więcej o wyborach...

Data: 2011-08-26 21:10:14
Autor: boukun
Nie pierdolić mi tu proszę więcej o wyborach...
Nie róbcie z siebie większych debili niż jesteście...

boukun

Data: 2011-08-26 21:13:59
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-26 21:10, boukun pisze:
Nie róbcie z siebie większych debili niż jesteście...

Nie chodzisz na wybory, więc czego marudzisz? Hehe wiedziałem, że jak się tylko nierobek pokaże na psp polew *murowany*

Data: 2011-08-26 21:15:47
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j38r9t$2ah$5news.onet.pl...
W dniu 2011-08-26 21:10, boukun pisze:
Nie róbcie z siebie większych debili niż jesteście...

Nie chodzisz na wybory, więc czego marudzisz? Hehe wiedziałem, że jak się tylko nierobek pokaże na psp polew *murowany*

Ty jesteś dobra reżimowa kurewka Lorn...
Psp to nie miejsce na agitację reżimową pustaku...

boukun

Data: 2011-08-26 21:25:07
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-26 21:15, boukun pisze:

[...]

Oo czyli na psp nie wolno pisać o wyborach, bo nierobek je olewa? :> Popraw lepiej ten murek...

Data: 2011-08-27 00:07:21
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j38rup$6re$1news.onet.pl...
[...]

Żenujące jest, jak robi sie tu prymitywną praopagandę rezimową dla pasożytów u włADZY. tA GRUPA POWINNA BYĆ W CAŁOŚCI KRYTYCZNA DO SWOICH OPRAWCÓW REŻIMOWYCH.
Każdy rozumny Polak powinien reżim olewać i zwalczać!!!

boukun

Data: 2011-08-27 00:10:27
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-27 00:07, boukun pisze:

[...]

Olewasz, zwalczasz, a nawet się złościsz, skoro klepiesz z caps`em... Żeby ci tylko żyłka nie pękła nierobku.

Data: 2011-08-27 00:16:59
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j395kp$8kt$6news.onet.pl...
[...]

Martw się o siebie pasożycie reżimowy, na każdego przyjdzie jego czas...

boukun

Data: 2011-08-27 00:35:35
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-27 00:16, boukun pisze:

[...]

Dlatego pisze i powtarzam... Spokojnie bo ci żyłka pęknie :> Bez nerwów... Nie głosujesz, wybory olewasz... Daj sobie spokój :>

Data: 2011-08-27 00:37:14
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j3973t$eb4$4news.onet.pl...
[...]

Nie daj sobie spokój baranie, bo ci co im tu mózgi pierzecie swoimi bandyckimi wyborami mafii, robią potem szkode przyszłym pokoleniom Polaków, w tym moim potomnym i sobie samym...

boukun

Data: 2011-08-27 00:43:15
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-27 00:37, boukun pisze:

[...]

Martw się o swoje dzieci nierobku... Od moich poszedł won! Masz w dupie Polskę jak każdy narodowy psychol :) Kręć soje filmiki i rób za pajaca na Yutube :>

Data: 2011-08-27 00:49:51
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j397ia$h5v$1news.onet.pl...
[...]

Twoje to mnie poasożycie chuj obchodzą, tylko myślicie własnie o sobie egoiści i o swojej rodzinie, a po was to niech nawet ogień...

boukun

Data: 2011-08-27 00:54:44
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-27 00:49, boukun pisze:

[...]

No proszę... Same wyzwiska. Ależ to merytoryczne :>

Data: 2011-08-27 00:57:14
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j3987q$hu8$3news.onet.pl...
[...]

Poczytaj swoją każdą nienawistną wypowiedź...

boukun

Data: 2011-08-27 01:00:45
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-27 00:57, boukun pisze:

[...]

Hehe nienawistną? :> Człowieku, nawet nie wiesz jaki jesteś żałosny, a przy tym reprezentujesz swoją osobą dosłownie ZERO! :>

Data: 2011-08-27 01:22:52
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j398j3$joo$2news.onet.pl...
[...]

boukun jestem, stąd ta moja nonszalancja! a Zero, to jest anonimowy Lorn, takie nic, taki anonim...

boukun

Data: 2011-08-27 01:26:30
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-27 01:22, boukun pisze:

[...]

Ależ ja nie jestem anonimowy nierobku... Nawet nie kryję się za anonimizerem :>

Data: 2011-08-27 01:29:29
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j39a3c$oid$3news.onet.pl...
[...]

Jesteś anonimowy, pasożytujący wyrobnik władzy...

boukun

Data: 2011-08-27 00:00:27
Autor: Kaczysta

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j38r70$jm7$1mx1.internetia.pl...
Nie róbcie z siebie większych debili niż jesteście...

boukun
Tu masz rację: z nachodzących wyborów uczyniono kompletny cyrk - dla PO liczą się wyłącznie emocje i igrzyska. A tu we wszystkich dziedzinach - kompletna klapa i ruina.
AZ

Data: 2011-08-27 00:17:16
Autor: pluton
[...]

Dochod narodowy spada a bezrobocie rosnie, jak mawia pewna pani etnograf.

Nullification

Data: 2011-08-27 07:25:54
Autor: =HeÂŽSk=
Nie pierdolić mi tu proszę więcej o wyborach...
On Sat, 27 Aug 2011 00:00:27 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

> [...]
Tu masz rację: z nachodzących wyborów uczyniono kompletny cyrk - dla PO liczą się wyłącznie emocje i igrzyska. A tu we wszystkich dziedzinach - kompletna klapa i ruina.

 ogladam dyskusje pomiedzy politykami (?) z 4 glownych partii
 i odnosze wrazenie, ze jedynie PiS robi z siebie kompletnych
 ignorantow w dziedzinie gospodarki. sluchanie np takiego  hofmana wywoluje jedynie politowanie. jezeli to jest twarz
 PiS to nie jest to cyrk, to zalosna farsa.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-27 11:52:14
Autor: u2
W dniu 2011-08-27 00:00, Kaczysta pisze:
Tu masz rację: z nachodzących wyborów uczyniono kompletny cyrk - dla PO
liczą się wyłącznie emocje i igrzyska. A tu we wszystkich dziedzinach -
kompletna klapa i ruina.
AZ

Od czasów Kwassa liczy się wizerunek, a nie meritum. No wiesz niebieskie
szkła kontaktowe, na które lecą dziewczyny :)

Dlatego pewnie bali się billboardów, bo Donek i reszta pełobandy
wyglądają fatalnie i nie pomoże im już żaden retusz.

Data: 2011-08-27 20:42:13
Autor: jadrys
Nie pierdolić mi tu proszę więcej o wyborach...
W dniu 2011-08-26 21:10, boukun pisze:
Nie róbcie z siebie większych debili niż jesteście...

boukun

Byłaby prosta sprawa z mianem debil dla wszystkich, ale trzeba wziąć pod uwagę to Ĺźe sporo grupowiczĂłw na psp to płatni agitatorzy.  Tacy co to się zachwycają pod ogłupiona publiczkę mądrością Tuska i Patriotyzmem Kaczyńskiego!..

Data: 2011-08-28 00:38:34
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3be73$lc6$1news.onet.pl...
[...]

Zgadza się, albo nawet sami liczą na kąsek w wyborach na radnych, bądź takimi pasożytami czasowo są...

boukun

Nie pierdolić mi tu proszę więcej o wyborach...