Nie pierdolić mi tu proszę więcej o wyborach...

Data: 2011-08-27 00:00:27
Autor: Kaczysta
Nie pierdolić mi tu proszę więcej o wyborach...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j38r70$jm7$1mx1.internetia.pl...
Nie róbcie z siebie większych debili niż jesteście...

boukun
Tu masz rację: z nachodzących wyborów uczyniono kompletny cyrk - dla PO liczą się wyłącznie emocje i igrzyska. A tu we wszystkich dziedzinach - kompletna klapa i ruina.
AZ

Data: 2011-08-27 00:17:16
Autor: pluton
[...]

Dochod narodowy spada a bezrobocie rosnie, jak mawia pewna pani etnograf.

Nullification

Data: 2011-08-27 07:25:54
Autor: =HeÂŽSk=
Nie pierdolić mi tu proszę więcej o wyborach...
On Sat, 27 Aug 2011 00:00:27 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

> [...]
Tu masz rację: z nachodzących wyborów uczyniono kompletny cyrk - dla PO liczą się wyłącznie emocje i igrzyska. A tu we wszystkich dziedzinach - kompletna klapa i ruina.

 ogladam dyskusje pomiedzy politykami (?) z 4 glownych partii
 i odnosze wrazenie, ze jedynie PiS robi z siebie kompletnych
 ignorantow w dziedzinie gospodarki. sluchanie np takiego  hofmana wywoluje jedynie politowanie. jezeli to jest twarz
 PiS to nie jest to cyrk, to zalosna farsa.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-27 11:52:14
Autor: u2
W dniu 2011-08-27 00:00, Kaczysta pisze:
Tu masz rację: z nachodzących wyborów uczyniono kompletny cyrk - dla PO
liczą się wyłącznie emocje i igrzyska. A tu we wszystkich dziedzinach -
kompletna klapa i ruina.
AZ

Od czasów Kwassa liczy się wizerunek, a nie meritum. No wiesz niebieskie
szkła kontaktowe, na które lecą dziewczyny :)

Dlatego pewnie bali się billboardów, bo Donek i reszta pełobandy
wyglądają fatalnie i nie pomoże im już żaden retusz.

Nie pierdolić mi tu proszę więcej o wyborach...