Nie pilotuję samolotu bo dbam o bezpieczeństwo Polaków!

Data: 2010-12-15 13:23:57
Autor: Wasz Dobrodziej
Nie pilotuję samolotu bo dbam o bezpieczeństwo Polaków!
Ba, całego świata!

http://politykier.pl/kat,1026515,wid,12947335,wiadomosc.html?ticaid=5b6c6

Jedyną reakcją na idiotyzmy Hoffmana jest odruch wymiotny!

d.

Data: 2010-12-15 12:54:33
Autor: MH
Wasz Dobrodziej <user@domena.org> napisał(a):
Ba, całego świata!

http://politykier.pl/kat,1026515,wid,12947335,wiadomosc.html?ticaid=5b6c6

Jedyną reakcją na idiotyzmy Hoffmana jest odruch wymiotny!

d.

======================

Błąd Dobrodzieju!!  Hoffman to moim zdaniem bardzo inteligentny i rozsądny
facet. Co się zaś tyczy Hofmana , to istotnie odruch wymiotny jest w pełni
uzasadniony. Szczerze powiedziawszy , ów odruch mam w stosunku do większości
gówniarzy , którym mleko spod nosa jeszcze nie wyschło i "bierą się" za
politykę. "Mondre" słowa z siebie wypuszczają n/t czasów (PRL) , podczas gdy
dopiero co u schyłku owej komuny przyszli na świat , a w '89 dowiedzieli się ,
że to co z pampersa wypadło to nie "papu".

Jest to ŻENUJĄCE. Baa!!  Gorzej !! jest to "RZENUJĄCE"...

MH

Data: 2010-12-15 15:59:19
Autor: cirrus
Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ieadq9$c75$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeżeli to co prezentuje Hofman uważasz za inteligencje to współczuje.

--
stevep

Data: 2010-12-15 15:13:24
Autor: MH
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
> [...]
> MH

Jeżeli to co prezentuje Hofman uważasz za inteligencje to współczuje.

==============

JA PIER.....  Czytaj urwa uważnie !!  Hoffmana uważam za inteligencję !!
Hofmana , NIE !!

MH

P.S. Google => Hoffman. Google => Hofman. Jest różnica ??!!

Data: 2010-12-15 19:00:31
Autor: raff

" MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:iealuk$bpm$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Hofmana , NIE !!

MH

P.S. Google => Hoffman. Google => Hofman. Jest różnica ??!!

Ze Stefkiem tak sobie dyskutujesz ? Z pierwotniakiem ?

A tak ci ladnie jajca lize.

R.

Data: 2010-12-15 18:48:59
Autor: Azor jest pedałem
[...]

Rozsądnemu i inteligentnemu facetowi, bawiącemu się w politykę nie wypada ni wiedzieć kiedy został wprowadzony stan wojenny....

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Nie pilotuję samolotu bo dbam o bezpieczeństwo Polaków!