Nie płaczę po Charlie Hebdo!

Data: 2015-01-08 19:47:00
Autor: Budzik
Nie płaczę po Charlie Hebdo!
Użytkownik abc abc@wp.pl ...

Lewactwo we Francji  rozpacza po egzekucji barbarzyńców, którzy nie
potrafili uszanować uczuć religijnych innych ludzi, w tym przede
wszystkim katolików, a ostatnio także muzułmanów.

Nie sądzę, aby ci redaktorzy rażeni nagłą i niespodziewaną śmiercią
zdążyli przed śmiercią pojednać się z Kościołem. A jak to ujął Sobór
Florencki: "Nie należy wątpić, że nie tylko wszyscy poganie, ale i wszyscy Żydzi,
wszyscy heretycy i schizmatycy, umierający poza Kościołem katolickim
pójdą w ogień wieczny, przygotowany dla szatana i aniołów jego, jeżeli
nie połączą się z Kościołem katolickim przed swoją śmiercią."

Je ne suis pas Charlie!

Jakie to katolickie - mieć satysfakcję z ataku terrorystycznego!

Data: 2015-01-08 14:08:57
Autor: Marek
Nie płaczę po Charlie Hebdo!
W dniu czwartek, 8 stycznia 2015 20:47:01 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> nie połączą się z Kościołem katolickim przed swoją śmiercią."

Jakie to katolickie - mieć satysfakcję z ataku terrorystycznego!

Uciecha polega na tym, ze katolicy ich nie ukrzyzowali, za to muzulmanie rozwalili ich kulami z kalasznikowa.

Data: 2015-01-08 22:59:41
Autor: Budzik
Nie płaczę po Charlie Hebdo!
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

Jakie to katolickie - mieć satysfakcję z ataku terrorystycznego!

Uciecha polega na tym, ze katolicy ich nie ukrzyzowali, za to
muzulmanie rozwalili ich kulami z kalasznikowa.

Chyba nie wyczuwam tu zartu. Jakas ironia?

Data: 2015-01-08 15:08:10
Autor: Marek
Nie płaczę po Charlie Hebdo!
W dniu czwartek, 8 stycznia 2015 23:59:42 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

> muzulmanie rozwalili ich kulami z kalasznikowa. Chyba nie wyczuwam tu zartu. Jakas ironia?

No coz...czasem ma sie to cos...

Nie płaczę po Charlie Hebdo!