Nie płakałem za Karpiniukiem.

Data: 2010-05-05 01:06:47
Autor: Arkadiusz Korn
Nie płakałem za Karpiniukiem.

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrq7l1$3kj$1news.task.gda.pl...
Nie płakałbym też za Niesiołem i Palikotem.
http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article599909/Stadion_im_Karpiniuka_Bali_sie_linczu_.html

To tak jak ja nie płaczę za Prezydentem i  innymi z jego ferajny.Szkoda mi tylko ludzi, ktorzy z cala powagą sprawowali swoje funkcje i z tego powodu zgineli. Chodzi mi głownie o obsluge samolotu.
Szkoda mi także gości, którzy dostali "zaszczyt" poleciec z nim.
Ale jak ktoś juz w dziecinstwie chce ukrasc ksiezyc to nie mowcie mi ze on to dla ludzi robi.

Data: 2010-05-05 06:35:56
Autor: awe

Użytkownik "Arkadiusz Korn" <arkom@hot.pl> napisał w wiadomości news:4be0a88b$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
ty z innego powodu placzesz lub bedziesz plakac. deficyt wysoki, wzrost gospodarczy spadl dosc powaznie...i tak sie koncza rzOndy PO.
Moze w tym roku zaczniemy wychodzic na prosta, jak nie w przyszlym.
Jesli powiesz ze to i tamto to ja od  rzOndu Tuska oczekuje CUDOW
awe

Data: 2010-05-05 09:00:43
Autor: Krzysztof
[...]

Dalej sluchac sieczki rydzolla, akurat jest widozne ozywienie gospodarcze tluku, a i z deficytem nie jest zle.
Nooo nie to co za kaczora - dochodow bylo mnostwo, a i tak zrobil deficyt.
W sama pore stracil wladze - inaczej skonczylibysmy jak Grecja.
K.

Nie płakałem za Karpiniukiem.