Nie płakali po Kimie.

Data: 2012-01-11 18:58:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie płakali po Kimie.
W Korei Północnej przed s±dami ludowymi rozpoczęły się rozprawy osób, które nie płakały i nie okazywały rozpaczy w czasie pogrzebu Kim Dzong Ila. Grozi im do 6 miesięcy więzienia - podał portal RBK.ru, powołuj±c się na media południowokoreańskie.
http://www.tvn24.pl/-1,1731079,0,1,nie-plakali-po-kimie-czeka-ich-sad-i-wiezienie,wiadomosc.html

====================================

Jadrysowi pod rozwagę.

Nurtuje mnie jeszcze jedna w±tpliwo¶ć. Gdy umrze największy m±ż stanu J. Kaczyński, oby żył wiecznie, u nas też tak będzie?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-11 11:50:47
Autor: Jacek Biały
Nie płakali po Kimie.
Nurtuje mnie jeszcze jedna w±tpliwo¶ć. Gdy umrze największy m±ż stanu J.
Kaczyński, oby żył wiecznie

Pojętny jeste¶ Bogu¶. Gratuluję!
jb

Data: 2012-01-11 21:36:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie płakali po Kimie.

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ce4b36c1-ecff-41a9-aacf-0b523be97770h13g2000vbn.googlegroups.com...
Nurtuje mnie jeszcze jedna w±tpliwo¶ć. Gdy umrze największy m±ż stanu J.
Kaczyński, oby żył wiecznie

Pojętny jeste¶ Bogu¶. Gratuluję!

================================

Nareszcie jaki¶ pisorek nie rzuca gów..em w przedpi¶cę.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-12 04:35:06
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 11-01-2012 o 20:50:47 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

Nurtuje mnie jeszcze jedna w±tpliwo¶ć. Gdy umrze największy m±ż stanu J.
Kaczyński, oby żył wiecznie

Pojętny jeste¶ Bogu¶. Gratuluję!
jb

Wzajemnie pieniaczu.

--
stevep

Data: 2012-01-12 13:18:30
Autor: Jacek Biały
Nie płakali po Kimie.
On 12 Sty, 04:35, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 11-01-2012 o 20:50:47 Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Pojętny jeste¶ Bogu¶. Gratuluję!
> jb

Wzajemnie pieniaczu.

Tobie jest Bogu¶?

Data: 2012-01-13 05:39:33
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 12-01-2012 o 22:18:30 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> Pojętny jeste¶ Bogu¶. Gratuluję!
> jb

Wzajemnie pieniaczu.

Tobie jest Bogu¶?

A pisałe¶ na priva pieniaczu?

--
stevep

Data: 2012-01-13 07:29:50
Autor: Jacek Biały
Nie płakali po Kimie.
On 13 Sty, 05:39, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 12-01-2012 o 22:18:30 Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Tobie jest Bogu¶?

A pisałe¶ na priva pieniaczu?

Na grupę osiołku, lecz zwracałem sie personalnie. A słowo 'wzajemnie'
ma znaczenie zwrotne.
jb

Data: 2012-01-14 05:00:59
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 13-01-2012 o 16:29:50 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> Tobie jest Bogu¶?

A pisałe¶ na priva pieniaczu?

Na grupę osiołku, lecz zwracałem sie personalnie. A słowo 'wzajemnie'

A nie przyszło ci do glowy debilku, że jak czyta wiele osób to nie będ±  milczeć?
--
stevep

Data: 2012-01-14 12:06:49
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 14 Sty, 05:00, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 13-01-2012 o 16:29:50 Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> [...]
> ma znaczenie zwrotne.
> jb

A nie przyszło ci do glowy debilku, że jak czyta wiele osób to nie będ±

Kto każe ci milczeć?
Problem w tym, ze ty nie potrafisz odezwać się po ludzku. Wchodzisz do
w±tku i od razu wyzywasz, jak by cię kto¶ o to prosił bałwanie.
Większego od ciebie pieniacza ta grupa jeszcze nie widziała. Uważasz
tu wszystkich za kretynów, aż w końcu przez sklerozę sam się
przyznałe¶ do kretyństwa ('kretyn widzi wokół samych kretynów' to
twoje słowa błaĽnie jeden).

jb

Data: 2012-01-15 05:42:52
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 14-01-2012 o 21:06:49 jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

tu wszystkich za kretynów, aż w końcu przez sklerozę sam się
przyznałe¶ do kretyństwa ('kretyn widzi wokół samych kretynów' to

Pocieszaj się pieniaczu, że najlepsz± obron± jest atak, a policz sobie ile  jest ci±gniętych przez ciebie tasiemcowo w±tków i t tylko w celu, aby  twoje choćby najgłupsze było na wierzchu.

--
stevep

Data: 2012-01-15 04:03:36
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 15 Sty, 05:42, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 14-01-2012 o 21:06:49 jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Pocieszaj się pieniaczu, że najlepsz± obron± jest atak, a policz sobie ile
jest ci±gniętych przez ciebie tasiemcowo w±tków

A niby od czego s± grupy dyskusyjne? Od robienia prasówki
propagandowej?
Wklejasz tutaj pa¶ciarzu cudze teksty, bo sam boisz się co¶ od siebie
napisać, żeby nie wyj¶ć na durnia. Wbrew wszelkim pozorom nie uważam
cię za durnia, tylko za tchórza, który boi się ryzyka obrony własnych
pogl±dów. Gdy tylko kto¶ z toba się nie zgadza, przyklejasz mu
obraĽliwe cenzurki wyniesione zapewne ze szkoły podstawoowej. Kto¶
nieĽle musiał ci dupę zbić, bo nawet na żartach się nie znasz.

zdrówko!
jb

Data: 2012-01-15 13:05:22
Autor: u2
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-15 13:03, jr pisze:
A niby od czego s± grupy dyskusyjne? Od robienia prasówki
propagandowej?

Taka jest rola cyrkusa pierdzikowskiego. ;)

Data: 2012-01-15 04:18:05
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 15 Sty, 13:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-01-15 13:03, jr pisze:

> A niby od czego s± grupy dyskusyjne? Od robienia prasówki
> propagandowej?

Taka jest rola cyrkusa pierdzikowskiego. ;)

Widzicie Piszczyk?
Od jutra nazywacie się Pierdzik.
Podoba wam się?

_kolektyw

Data: 2012-01-15 16:44:11
Autor: u2
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-15 13:18, jr pisze:
Widzicie Piszczyk?
Od jutra nazywacie się Pierdzik.
Podoba wam się?

_kolektyw

Tysz jestem za skrotami, proletariusze lubiejom skracac ;)

Data: 2012-01-16 05:13:04
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 15-01-2012 o 16:44:11 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

To skróć się idioto o glowę będzie jednego debila mniej.
--
stevep

Data: 2012-01-16 05:12:18
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 15-01-2012 o 13:18:05 jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

On 15 Sty, 13:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> A niby od czego s± grupy dyskusyjne? Od robienia prasówki
> propagandowej?

Taka jest rola cyrkusa pierdzikowskiego. ;)

Hmmm, zaraz ci się zrewanżuje, ale musi to być co¶ oryginalnego bo nie  będę równał do twojego poziomu.

--
stevep

Data: 2012-01-15 14:39:21
Autor: Arnoldzik
Nie płakali po Kimie.
Dnia Sun, 15 Jan 2012 13:05:22 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2012-01-15 13:03, jr pisze:
A niby od czego s± grupy dyskusyjne? Od robienia prasówki
propagandowej?

Taka jest rola cyrkusa pierdzikowskiego. ;)

Jaka jest twoja rola ty przygłupie?

Data: 2012-01-16 05:13:31
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 15-01-2012 o 14:39:21 Arnoldzik <razor@banzai.pl> napisał(a):

[...]

Dyżurnego idioty.

--
stevep

Data: 2012-01-16 05:10:47
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 15-01-2012 o 13:05:22 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2012-01-15 13:03, jr pisze:
A niby od czego s± grupy dyskusyjne? Od robienia prasówki
propagandowej?

Taka jest rola cyrkusa pierdzikowskiego. ;)

Co za poziom, ale nic dziwnego, głupocie urosły skrzydła to i wysokie loty  glupoty.

--
stevep

Data: 2012-01-16 05:09:36
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 15-01-2012 o 13:03:36 jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

obraĽliwe cenzurki wyniesione zapewne ze szkoły podstawoowej. Kto¶
nieĽle musiał ci dupę zbić, bo nawet na żartach się nie znasz.

Tia, to odskocznia dla sfrustrowanych podobnych tobie idiotów.

--
stevep

Data: 2012-01-11 19:02:04
Autor: XL
Nie płakali po Kimie.
Dnia Wed, 11 Jan 2012 18:58:13 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Nurtuje mnie jeszcze jedna w±tpliwo¶ć. Gdy umrze największy m±ż stanu J. Kaczyński, oby żył wiecznie, u nas też tak będzie?

Czemu tak Cię to nurtuje? - butnie zakładasz, że Ciebie to jeszcze będzie
dotyczyło?
:-]
--
XL

Data: 2012-01-11 19:06:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie płakali po Kimie.

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1p85nwx7wrji$.y6qovwbgd1k2.dlg40tude.net...
[...]

Uderz w stół....

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-11 13:24:02
Autor: Jacek Biały
Nie płakali po Kimie.
On 11 Sty, 19:06, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "XL" <iks...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:1p85nwx7wrji$.y6qovwbgd1k2.dlg40tude.net...

> Czemu tak Cię to nurtuje? - butnie zakładasz, że Ciebie to jeszcze będzie
> dotyczyło?

Uderz w stół....

No wła¶nie Idzikowski! Jeszcze rzed chwil± musiałem tu udowadniać, że
szukacie mniejszych od siebie.
Ty już znalazłe¶:

Data: 2012-01-12 04:30:41
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 11-01-2012 o 22:24:02 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> dotyczyło?

Uderz w stół....

No wła¶nie Idzikowski! Jeszcze rzed chwil± musiałem tu udowadniać, że

A to jeste¶ wyższy od swojego prezia, uważaj bo mog± cię skrócić.

--
stevep

Data: 2012-01-12 04:29:31
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 11-01-2012 o 19:02:04 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Butnie zakładam twój widok jak łkasz po odej¶ciu prezia miło¶nika kotów.   :D
--
stevep

Data: 2012-01-12 19:42:53
Autor: XL
Nie płakali po Kimie.
Dnia Thu, 12 Jan 2012 04:29:31 +0100, stevep napisał(a):

[...]

Ty my¶l o swoim, zamiast się jarać czyim¶... Dobrze radzę.
--
XL

Data: 2012-01-13 05:24:12
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 12-01-2012 o 19:42:53 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Butnie zakładam, że twój żal będzie szczery.
--
stevep

Data: 2012-01-13 13:46:01
Autor: XL
Nie płakali po Kimie.
Dnia Fri, 13 Jan 2012 05:24:12 +0100, stevep napisał(a):

[...]

Nie wiem, kto pierwszy. Może Ty.
Ty wiesz?
--
XL

Data: 2012-01-13 16:10:13
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 13-01-2012 o 13:46:01 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A co pierwszy?

--
stevep

Data: 2012-01-14 05:11:48
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 13-01-2012 o 18:54:27 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ty zawsze z tym peerelem, musisz wspominać choćby przez kolejki?
--
stevep

Data: 2012-01-11 19:09:52
Autor: Przemysław W
Nie płakali po Kimie.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f0dcdbe$0$1462$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie wiadomo czy w momencie ¶mierci nie będzie sam. W każdyn razie wszystko robi w tym kierunku.

 Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepł± wodę w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-11 19:22:51
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-11 19:09, Przemysław W pisze:

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f0dcdbe$0$1462$65785112news.neostrada.pl...
W Korei Północnej przed sądami ludowymi rozpoczęły się rozprawy osób, które nie płakały i nie okazywały rozpaczy w czasie pogrzebu Kim Dzong Ila. Grozi im do 6 miesięcy więzienia - podał portal RBK.ru, powołując się na media południowokoreańskie.
http://www.tvn24.pl/-1,1731079,0,1,nie-plakali-po-kimie-czeka-ich-sad-i-wiezienie,wiadomosc.html ====================================

Jadrysowi pod rozwagÄ™.

Nurtuje mnie jeszcze jedna wątpliwość. Gdy umrze największy mąż stanu J. Kaczyński, oby żył wiecznie, u nas też tak będzie?

Nie wiadomo czy w momencie śmierci nie będzie sam. W każdyn razie wszystko robi w tym kierunku.

Przemek

99% ludzi w dzisiejszych czasach umiera samotnie, Jacku.

Data: 2012-01-11 21:08:22
Autor: Przemysław W
Nie płakali po Kimie.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w

99% ludzi w dzisiejszych czasach umiera samotnie, Jacku.

SkÄ…d to wiesz?

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-11 13:33:24
Autor: Jacek Biały
Nie płakali po Kimie.
On 11 Sty, 21:08, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w

> 99% ludzi w dzisiejszych czasach umiera samotnie, Jacku.

Sk±d to wiesz?

Przemek

No jak sk±d? W komuniĽmie Partia była przy człowieku!
Od kołyski do grobu...
jb

Data: 2012-01-12 04:33:16
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 11-01-2012 o 22:33:24 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Sk±d to wiesz?

Przemek

No jak sk±d? W komuniĽmie Partia była przy człowieku!

Ale "kazdemu wg jego potrzeb", a jadrys robił tylko za pożytecznego idiotę.

--
stevep

Data: 2012-01-11 21:37:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie płakali po Kimie.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jekq7o$gt0$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w

99% ludzi w dzisiejszych czasach umiera samotnie, Jacku.

SkÄ…d to wiesz?

Jardys pisze tak na podstawie swojej sytuacji  ĹĽyciowej. Z wĹ‚asnych doĹ›wiadczeĹ„.

Data: 2012-01-12 04:31:48
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 11-01-2012 o 21:37:33 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w  wiadomo¶ci news:jekq7o$gt0$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w

99% ludzi w dzisiejszych czasach umiera samotnie, Jacku.

Sk±d to wiesz?

Jardys pisze tak na podstawie swojej sytuacji  życiowej. Z własnych  do¶wiadczeń.

Nie ma żony, dzieci, wnuków, ani kochanek.  ;)

--
stevep

Data: 2012-01-13 05:27:47
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.

napisał(a):

[...]

Mam ci wyliczyć?

--
stevep

Data: 2012-01-13 16:09:08
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.

napisał(a):

[...]

Dobrze, ale ty najpierw.
--
stevep

Data: 2012-01-13 09:15:45
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 13 Sty, 16:09, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 13-01-2012 o 13:46:56 XL <iks...@gazeta.pl> napisał(a):

> tak.

Dobrze, ale ty najpierw.

Cóz to Piszczyk... bawicie się doktora?
_kolektyw

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-14 05:07:21
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 13-01-2012 o 18:15:45 jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

On 13 Sty, 16:09, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

> [...]

Zostawiam takie zabawy niedopieszczonym pieniaczom jak ty.

--
stevep

Data: 2012-01-13 18:53:42
Autor: XL
Nie płakali po Kimie.

napisał(a):

[...]

Kochanek - nie mam.
Wnuków - jeszcze nie, ale liczę, że będ±.
Dzieci - dwie córki.
Żony - nie mam i nie mam zamiaru 3-)

--
XL

Data: 2012-01-14 05:13:12
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.

napisał(a):

[...]

A co z mężem?

--
stevep

Data: 2012-01-12 20:23:02
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-11 21:08, Przemysław W pisze:
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w

99% ludzi w dzisiejszych czasach umiera samotnie, Jacku.

SkÄ…d to wiesz?

Przemek

Bo przyjmuję do wiadomości prawdę o tym że każdy człowiek umiera samotnie.

Data: 2012-01-12 21:39:15
Autor: XL
Nie płakali po Kimie.
Dnia Thu, 12 Jan 2012 20:23:02 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

Bo przyjmuję do wiadomo¶ci prawdę o tym że każdy człowiek umiera samotnie.

Tak, każdy. Przez to ucho igielne nie można się przecisn±ć z nikim innym...
--
XL

Data: 2012-01-15 10:04:52
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-12 21:39, XL pisze:

Bo przyjmuję do wiadomości prawdę o tym że każdy człowiek umiera samotnie.
Tak, każdy. Przez to ucho igielne nie można się przecisnąć z nikim innym...

Otóż to. Tylko mało kto sobie z tego zdaje sprawę.

Data: 2012-01-11 19:20:13
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
[...]

Niby co poda rozwagÄ™? WziÄ…Ĺ‚bym gdybyĹ› byĹ‚ naocznym Ĺ›wiadkiem tych rzekomych zderzaĹ„. A tak nie widzÄ™ najmniejszych przesĹ‚anek ĹĽeby coĹ› takiego miaĹ‚o zaistnieć w tym kraju. PamiÄ™tasz Bogdan to szczekanie propagandy i uĹĽalanie siÄ™ przed czasem nad losem piĹ‚karzy ktĂłrzy dostali sromotne lanie na mistrzostwach Ĺ›wiata w piĹ‚ce kopanej. Koniec  koĹ„cĂłw  siÄ™ okazaĹ‚o nie byĹ‚o ĹĽadnych represji wobec nich.

Data: 2012-01-11 13:57:27
Autor: Jacek Biały
Nie płakali po Kimie.
On 11 Sty, 19:20, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

> Nurtuje mnie jeszcze jedna w±tpliwo¶ć. Gdy umrze największy m±ż stanu
> J. Kaczyński, oby żył wiecznie, u nas też tak będzie?

Niby co poda rozwagę? Wzi±łbym gdyby¶ był naocznym ¶wiadkiem tych
rzekomych zderzań.

ZejdĽże chłopie z nieba na ziemię. Spróbuj choć trochę czego¶ takiego¶
jak zwykłe współczucie: Nie za, ani przeciw (nawet zwierzęta to
potrafi±).
jb

Data: 2012-01-12 20:22:33
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-11 22:57, Jacek Biały pisze:

Zejdźże chłopie z nieba na ziemię. Spróbuj choć trochę czegoś takiegoś
jak zwykłe współczucie: Nie za, ani przeciw (nawet zwierzęta to
potrafiÄ…).
jb

W odróżnieniu od ciebie twardo stąpam po ziemi.

Data: 2012-01-12 13:20:05
Autor: Jacek Biały
Nie płakali po Kimie.
On 12 Sty, 20:22, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> ZejdĽże chłopie z nieba na ziemię. Spróbuj choć trochę czego¶ takiego¶
> jak zwykłe współczucie: Nie za, ani przeciw (nawet zwierzęta to

W odróżnieniu od ciebie twardo st±pam po ziemi.

Po trupach wrogów klasowych?
jb

Data: 2012-01-15 10:05:42
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-12 22:20, Jacek Biały pisze:
[...]

Po trupach wrogĂłw klasowych?
jb

Skoro stawiają swoją nędzną egzystencję która polega na wyżeraniu innym z ich misek, to istotnie muszą się liczyć z tym że zostaną wyeliminowani z ludzkiej koegzystencji.

Data: 2012-01-15 03:24:22
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 15 Sty, 10:05, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Po trupach wrogów klasowych?
> jb

Skoro stawiaj± swoj± nędzn± egzystencję która polega na wyżeraniu innym
z ich misek

Wiesz co? Prócz czerwonych nie znam kapitalistów, którzy jedz± z
cudzych misek. Mistrzami rabunku były zawsze komuchy. Takie męty
społeczne, którym nigdy nic nie wyszło prócz rozboju.

 , to istotnie musz± się liczyć z tym że zostan± wyeliminowani

a potem dobierzesz się do ich misek i oczywi¶cie potr±cisz sobie z
tego 'składki' na staro¶ć?

jb

Data: 2012-01-15 19:28:52
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-15 12:24, jr pisze:
[...]

Wiesz co? PrĂłcz czerwonych nie znam kapitalistĂłw, ktĂłrzy jedzÄ… z
cudzych misek. Mistrzami rabunku były zawsze komuchy. Takie męty
społeczne, którym nigdy nic nie wyszło prócz rozboju.

  , to istotnie muszÄ… siÄ™ liczyć z tym ĹĽe zostanÄ… wyeliminowani

a potem dobierzesz się do ich misek i oczywiście potrącisz sobie z
tego 'składki' na starość?

jb

Jedzą? - NIE - oni wyżerają innym. W ordynarny sposób wyżerają. Takie zakały nie potrafią żyć bez wyżerania innym.

Data: 2012-01-15 19:30:01
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-15 19:28, jadrys pisze:
[...]

Ale i tak nie mogą sobie tych świńskich wiecznie nienażartych ryjów zapchać.

Data: 2012-01-16 05:24:51
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 15-01-2012 o 19:30:01 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Jedz±? - NIE - oni wyżeraj± innym. W ordynarny sposób wyżeraj±. Takie  zakały nie potrafi± żyć bez wyżerania innym.

Ale i tak nie mog± sobie tych ¶wińskich wiecznie nienażartych ryjów  zapchać.

A ty masz już zapchany ryj?

--
stevep

Data: 2012-01-16 13:54:10
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 15 Sty, 19:30, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Jedz±? - NIE - oni wyżeraj± innym. W ordynarny sposób wyżeraj±. Takie
> zakały nie potrafi± żyć bez wyżerania innym.

Ale i tak nie mog± sobie tych ¶wińskich wiecznie nienażartych ryjów
zapchać.

Cóz to?
Już was przenie¶li do ZOO towarzyszu jadrys?

_kolektyw

Data: 2012-01-17 13:23:42
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-16 22:54, jr pisze:

Ale i tak nie mogą sobie tych świńskich wiecznie nienażartych ryjów
zapchać.

CĂłz to?
Już was przenieśli do ZOO towarzyszu jadrys?

_kolektyw

Nie jestem dla ciebie ĹĽadnym towarzyszem.

Data: 2012-01-17 12:17:27
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 17 Sty, 13:23, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Cóz to?
> Już was przenie¶li do ZOO towarzyszu jadrys?

> _kolektyw

Nie jestem dla ciebie żadnym towarzyszem.

To może wy jeste¶cie trockista?

Data: 2012-02-02 15:30:18
Autor: jadry¶
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-17 21:17, jr pisze:
[...]

100 razy ci mówiłem, jeżeli już musisz to zwracaj się do mnie  - "Obywatelu"

Data: 2012-02-02 10:17:30
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 2 Lut, 15:30, jadry¶ <r...@yachoo.com> wrote:

> To może wy jeste¶cie trockista?

100 razy ci mówiłem, jeżeli już musisz to zwracaj się do mnie  - "Obywatelu"

"Obywatel" to taki, co sie obywa bez jezior i lasów. Nie jeste¶ dobrym
obywatelem.
jb

Data: 2012-02-02 19:25:27
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-02-02 19:17, jr pisze:
On 2 Lut, 15:30, jadryĹ›<r...@yachoo.com>  wrote:
[...]

To może wy jesteście trockista?
100 razy ci mĂłwiĹ‚em, jeĹĽeli juĹĽ musisz to zwracaj siÄ™ do mnie  - "Obywatelu"

"Obywatel" to taki, co sie obywa bez jezior i lasĂłw. Nie jesteĹ› dobrym
obywatelem.
jb

Z twojego punktu widzenia nie jestem. Dla ciebie dobry jest ten co ci limituje dostęp do lasów i jezior.

Data: 2012-02-02 13:30:57
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 2 Lut, 19:25, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> "Obywatel" to taki, co sie obywa bez jezior i lasów. Nie jeste¶ dobrym
> obywatelem.
> jb

Z twojego punktu widzenia nie jestem.

Ale dobry z ciebie towarzysz (z mojego punktu widzenia).

 Dla ciebie dobry jest ten co ci
limituje dostęp do lasów i jezior.

Wiesz jaki jest dobry towarzysz (z mojego punktu widzenia)?
jb

Data: 2012-02-02 20:24:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie płakali po Kimie.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jgekft$cgn$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jedno z przykazań: "nie będziesz pożądał jeziora swego bliźniego, ani żadnej rzeczy, która jego jest". Tak ma być, komuszku!

Data: 2012-02-03 13:40:53
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 2 Lut, 20:24, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomo¶cinews:jgekft$cgn$1node2.news.atman.pl...

> Z twojego punktu widzenia nie jestem. Dla ciebie dobry jest ten co ci limituje
> dostęp do lasów i jezior.

Jedno z przykazań: "nie będziesz

To kiedy że¶cie sie nawrócili towarzyszu Idzikowski?
jb

 poż±dał jeziora swego bliĽniego, ani żadnej

Data: 2012-02-03 14:17:48
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.

[...]

To nie ja wyżeram komuś coś ale ta nienażarta wiecznie świnia mi i innym wyżera. Naprawdę ptasi móżdżku tego nie rozumiesz?
Co jest w przykazaniu na takie zachowanie kapitalisty - "A wiecznie nienażartej świni pożądającej twojego udziału w dobrach tego świata dołóż jeszcze koszulę"?

Data: 2012-02-03 19:35:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie płakali po Kimie.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jggnus$ii3$2node2.news.atman.pl...

[...]

Przestań pieprzyć trzy po trzy. Głupi zindoktrynowany komuszku. Na mojej działce mam sztuczny stawik, w nim pływają karpie. Wejdź komuszku bez mojego pozwolenia i spróbuj zakłusować. Dostaniesz takiego kopa w dupę, że w Moskwie wylądujesz, czy innym komuszym mieście.

Data: 2012-02-03 13:48:57
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 3 Lut, 19:35, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomo¶cinews:jggnus$ii3$2node2.news.atman.pl...

> [...]
> jeszcze koszulę"?

Przestań pieprzyć trzy po trzy. Głupi zindoktrynowany komuszku. Na mojej działce
mam sztuczny stawik, w nim pływaj± karpie. WejdĽ komuszku bez mojego pozwolenia
i spróbuj zakłusować.

I co wy na to jadry¶?
Skoro kłusownik,  to pewnie i trockista!
_kolektyw

 Dostaniesz takiego kopa w dupę, że w Moskwie wyl±dujesz,
czy innym komuszym mie¶cie.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-02-04 10:07:09
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.

[...]

Sztuczny stawik jest twĂłj i pĹ‚ywajÄ… w nim twoje karpie. Takiego co ci przyjdzie wyĹĽerać twĂłj dorobek masz prawo zaszlachtować na miejscu. Jak jakiĹ› kapitalista wykopie sobie jezioro na ziemi ktĂłrÄ… uĹĽytkuje  i zarybi to ja nawet nie pomyĹ›lÄ™ o Ĺ‚owieniu w nim ryb. MaĹ‚o tego gdy zobaczÄ™ ĹĽe jakiĹ› amator wyĹĽerania innym bÄ™dzie kradĹ‚ mu ryby to sam doniosÄ™ na policjÄ™.

Data: 2012-02-04 10:31:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie płakali po Kimie.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jgisg2$olm$1node2.news.atman.pl...

[...]

Przymule - ja to kupiłem od kogoś za pieniądze, którymi ponoć gardzisz. Dokładnie tak samo, jak inni kupili jeziora. I jeśli złapią cię tam na kłusowaniu, to nie pogłaszczą cię.

Data: 2012-01-16 13:51:52
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 15 Sty, 19:28, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

Jedz±? - NIE - oni wyżeraj± innym. W ordynarny sposób wyżeraj±. Takie
zakały nie potrafi± żyć bez wyżerania innym.

Nic dziwnego, że was komuchów nikt nie rozumie. Was komunistów powinno
się zamykać w ogrodach zoologicznych naprzeciw klatek z dzikimi
¶winiami. Wtedy mieliby¶cie o czym rozmawiać, a być może nawet naukow±
pracę napisać. Żyj±c z ludĽmi marnujecie się tylko.
jb

Data: 2012-01-17 13:23:38
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-16 22:51, jr pisze:

JedzÄ…? - NIE - oni wyĹĽerajÄ… innym. W ordynarny sposĂłb wyĹĽerajÄ…. Takie
zakały nie potrafią żyć bez wyżerania innym.

Nic dziwnego, ĹĽe was komuchĂłw nikt nie rozumie. Was komunistĂłw powinno
się zamykać w ogrodach zoologicznych naprzeciw klatek z dzikimi
świniami. Wtedy mielibyście o czym rozmawiać, a być może nawet naukową
pracę napisać. Żyjąc z ludźmi marnujecie się tylko.
jb

Niestety, na miano komucha to trzeba zasłużyć. Ja pewnie nigdy się nie doczekam żeby takim mianem nazwał mnie ktoś poważny, ktoś kto wie co znaczy to słowo.

Data: 2012-01-17 12:14:28
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.

> [...]
> jb

Niestety, na miano komucha to trzeba zasłużyć. Ja pewnie nigdy się nie
doczekam żeby takim mianem nazwał mnie kto¶ poważny

Litujecie się nad sob± towarzyszu jadrys, a to jest wsteczny
indywidualizm... Partia jest zawsze poważn± organicacj± i należy
begranicznie ufać Partii. Skoro Partia dzisiaj uznała, że kapitalizm
jest dobry i praktyczny, to znaczy że należy godzić teorię z praktyk±,
zamiast alienować się w niezdrowych sentymentach. Je¶li nie chcecie
być uznani za wroga klasowego, trzymakcie się linii Partii!

, kto¶ kto wie co
znaczy to słowo.

Data: 2012-02-02 15:30:13
Autor: jadry¶
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-17 21:14, jr pisze:
[...]

Ostatnie ostrzeżenie - z głupkami nie znaj±cymi okre¶leń nie będę nawet próbował dyskutować.

Data: 2012-02-02 10:23:30
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 2 Lut, 15:30, jadry¶ <r...@yachoo.com> wrote:

> Litujecie się nad sob± towarzyszu jadrys,

Ostatnie ostrzeżenie - z głupkami nie znaj±cymi okre¶leń nie będę nawet
próbował dyskutować.

A bujaj się komuchu!
jb

Data: 2012-02-03 14:17:43
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-02-02 19:23, jr pisze:
[...]

Litujecie siÄ™ nad sobÄ… towarzyszu jadrys,
Ostatnie ostrzeżenie - z głupkami nie znającymi określeń nie będę nawet
próbował dyskutować.
A bujaj siÄ™ komuchu!
jb

Na śmietnik, wierny pudelku kapitalizmu.

Data: 2012-02-03 06:40:00
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 3 Lut, 14:17, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> A bujaj się komuchu!
> jb

Na ¶mietnik, wierny pudelku kapitalizmu.

Peerelowski ¶mietnik mamy za sob±. Je¶li za nim tęsknisz znajdĽ sobie
inny (na przykład w Korei Północnej jest tyle pięknych lasów i
jezior...)

jb

Data: 2012-01-17 13:43:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie płakali po Kimie.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jf3q0v$7gt$2node2.news.atman.pl...
[...]

A czu jest na świecie ktoś, oprócz ciebie, kto wie co to znaczy komuch?

Data: 2012-01-17 20:29:13
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.

[...]

Tak, są to wszyscy nie ogłupieni propagandą kapitalistów.

Data: 2012-01-18 05:33:58
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 17-01-2012 o 20:29:13 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Niestety, na miano komucha to trzeba zasłużyć. Ja pewnie nigdy się nie  doczekam żeby takim mianem nazwał mnie kto¶ poważny, kto¶ kto wie co  znaczy to słowo.

A czu jest na ¶wiecie kto¶, oprócz ciebie, kto wie co to znaczy komuch?

Tak, s± to wszyscy nie ogłupieni propagand± kapitalistów.

A ty dzięki jakiej propagandzie tak zgłupiałe¶?

--
stevep

Data: 2012-01-11 19:41:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie płakali po Kimie.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jekjrp$k2t$1node2.news.atman.pl...
[...]

I po co ci to? Mówisz jak Kaczyński. Ciebie nikt nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe!
Widziałeś przekazy, jak wszyscy rozpaczali po śmierci ukochanego wodza? Widziałeś, chyba że cię prawda w oczy kluła i przełączałeś kanał. Naturalną konsekwencją jest ukaranie tych, co nie rozpaczali.
Znajdujesz się na przegranej pozycji i rozpaczliwie próbujesz się utrzymać, co oczywiście skazane jest na porażkę.

Data: 2012-01-11 14:04:46
Autor: Jacek Biały
Nie płakali po Kimie.
On 11 Sty, 19:41, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomo¶cinews:jekjrp$k2t$1node2.news.atman.pl...

> Niby co poda rozwagę? Wzi±łbym gdyby¶ był naocznym ¶wiadkiem tych
> rzekomych zderzań. A tak nie widzę najmniejszych przesłanek żeby co¶
> takiego miało zaistnieć w tym kraju. Pamiętasz Bogdan to szczekanie
> propagandy i użalanie się przed czasem nad losem piłkarzy którzy dostali
> sromotne lanie na mistrzostwach ¶wiata w piłce kopanej. Koniec  końców
> się okazało nie było żadnych represji wobec nich.

I po co ci to? Mówisz jak Kaczyński. Ciebie nikt nie przekona, że czarne
jest czarne, a białe jest białe!
Widziałe¶ przekazy, jak wszyscy rozpaczali po ¶mierci ukochanego wodza?
Widziałe¶, chyba że cię prawda w oczy kluła i przeł±czałe¶ kanał. Naturaln±
konsekwencj± jest ukaranie tych, co nie rozpaczali.
Znajdujesz się na przegranej pozycji i rozpaczliwie próbujesz się utrzymać,
co oczywi¶cie skazane jest na porażkę.

Co jest oczywist± oczywisto¶ci±.

Data: 2012-01-12 20:22:51
Autor: jadrys
Nie płakali po Kimie.

[...]

Niezupełnie jak Kaczyński, z obywatelami Korei Płn miałem okazję osobiście się zaznajomić. Byli to studenci. Żaden z nich nie potwierdził tych rzeczy które przedstawia propaganda w naszym kraju.

Data: 2012-01-11 19:22:44
Autor: A. Filip
Nie płakali po Kimie [prezydent RP w KK]
On 01/11/2012 06:58 PM, Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

A to nie Prezydent RP ma "własny" paragraf w KK?

Wiec może się spytasz jak będ± karać za nie płakanie po Komorowskim jak PO będzie władzy? :-)

Data: 2012-01-11 20:00:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie płakali po Kimie [prezydent RP w KK]

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jekk1k$5d6$1dont-email.me...
[...]

Nie weksluj, przyjemniaczku. Zadałem pytanie. Je¶li nie potrafisz na nie odpowiedzieć, nie odpowiadaj.
I to byłoby na tyle.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-11 20:12:47
Autor: A. Filip
On 01/11/2012 08:00 PM, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Nie zdołałe¶ zrozumieć że musiałby umrzeć pod rz±dami PiS a jakby był w chwili zgonu prezydentem RP to by "nie zaszkodziło"?

Data: 2012-01-12 04:34:32
Autor: stevep

===================================>>
[...]

Ciebie zetn± za wybitn± głupotę.  :'(

--
stevep

Data: 2012-01-12 10:03:59
Autor: A. Filip
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> writes:

[...]

Wiec może się spytasz jak będą karać za nie płakanie po Komorowskim
jak PO będzie władzy? :-)

Ciebie zetnÄ… za wybitnÄ… gĹ‚upotÄ™.  :'(

Czyli jesteś za przywróceniem kary śmierci/PiSem? :-)

Data: 2012-01-12 15:34:32
Autor: stevep

===================================>>>>
[...]

Czyli jeste¶ za przywróceniem kary ¶mierci/PiSem? :-)

Jestem, za wybitn± głupotę najpierw ¶cięcie, a potem topienie Marzanny.

--
stevep

Data: 2012-01-11 23:16:27
Autor: Grzegorz Z.
Nie płakali po Kimie.
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

U nas w Polsce po ¶mierci Wielkiego Kremówkożercy w 2005 "żałoba narodowa"
trwała chyba dłużej niż 10 dni?

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-12 12:04:32
Autor: Jacek Biały
Nie płakali po Kimie.
On 11 Sty, 23:16, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Bogdan Idzikowski napisał:

> [...]

U nas w Polsce po ¶mierci Wielkiego Kremówkożercy w 2005 "żałoba narodowa"

Kazał ci kto¶ chodzić na czworaka z tego powodu?

Data: 2012-01-12 21:53:24
Autor: Grzegorz Z.
Nie płakali po Kimie.

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Tak. Wtedy jeszcze lubiłem ogl±dać telewizję, a oni mi powył±czali
wszystkie kanały.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-12 14:33:25
Autor: Jacek Biały
Nie płakali po Kimie.
On 12 Sty, 21:53, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Jacek Biały napisał:

> Kazał ci kto¶ chodzić na czworaka z tego powodu?

Tak.

Kto ci kazał chodzić na czworaka?
jb

Data: 2012-01-13 18:52:39
Autor: Grzegorz Z.
Nie płakali po Kimie.

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Sam chciałem.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-13 10:49:25
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 13 Sty, 18:52, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Jacek Biały napisał:

> Kto ci kazał chodzić na czworaka?
> jb

Sam chciałem.

Na zdrowie!
jb

Data: 2012-01-13 22:11:32
Autor: Grzegorz Z.
Nie płakali po Kimie.

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Dziękuję.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-12 23:46:01
Autor: A. Filip
Żałoby po Kimie.]
"Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> pisze:
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

U nas w Polsce po śmierci Wielkiego Kremówkożercy w 2005 "żałoba narodowa"
trwała chyba dłużej niż 10 dni?

Formalna żałoba narodowa trwała 6 dni, jak podejrzewam po to żeby nie
było że krótsza niż po Bierucie.

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBa%C5%82oba_narodowa
 8. 13-18  marca 1956 Ĺšmierć byĹ‚ego prezydenta BolesĹ‚awa Bieruta
15. 3-8 kwietnia 2005 Śmierć papieża Jana Pawła II

A te gadki godne "pół-KRLD" jak to się wszystko trwale zmieni jakoś nie
wyleciały (całkowicie) z mojej pamięci.

Data: 2012-01-12 20:33:26
Autor: A. Filip
Nie płakali po Kimie. [opowieści grozy z mediów Korei Południowej]
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

A już ktoś raczył napisać ile takich rozpraw się odbyło?
Bo jeśli nie to ja domyślne "wszystkie dwie" potępiam! :-)

Nie płakali po Kimie.