Nie płakali po Kimie.

Data: 2012-01-11 11:50:47
Autor: Jacek Biały
Nie płakali po Kimie.
Nurtuje mnie jeszcze jedna wątpliwość. Gdy umrze największy mąż stanu J.
Kaczyński, oby żył wiecznie

Pojętny jesteś Boguś. Gratuluję!
jb

Data: 2012-01-11 21:36:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie płakali po Kimie.

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ce4b36c1-ecff-41a9-aacf-0b523be97770h13g2000vbn.googlegroups.com...
Nurtuje mnie jeszcze jedna wątpliwość. Gdy umrze największy mąż stanu J.
Kaczyński, oby żył wiecznie

Pojętny jesteś Boguś. Gratuluję!

================================

Nareszcie jakiś pisorek nie rzuca gów..em w przedpiścę.

Data: 2012-01-12 04:35:06
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 11-01-2012 o 20:50:47 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

Nurtuje mnie jeszcze jedna wątpliwość. Gdy umrze największy mąż stanu J.
Kaczyński, oby żył wiecznie

Pojętny jesteś Boguś. Gratuluję!
jb

Wzajemnie pieniaczu.

--
stevep

Data: 2012-01-12 13:18:30
Autor: Jacek Biały
Nie płakali po Kimie.
On 12 Sty, 04:35, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 11-01-2012 o 20:50:47 Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Pojętny jesteś Boguś. Gratuluję!
> jb

Wzajemnie pieniaczu.

Tobie jest Boguś?

Data: 2012-01-13 05:39:33
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 12-01-2012 o 22:18:30 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> Pojętny jesteś Boguś. Gratuluję!
> jb

Wzajemnie pieniaczu.

Tobie jest Boguś?

A pisałeś na priva pieniaczu?

--
stevep

Data: 2012-01-13 07:29:50
Autor: Jacek Biały
Nie płakali po Kimie.
On 13 Sty, 05:39, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 12-01-2012 o 22:18:30 Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Tobie jest Boguś?

A pisałeś na priva pieniaczu?

Na grupę osiołku, lecz zwracałem sie personalnie. A słowo 'wzajemnie'
ma znaczenie zwrotne.
jb

Data: 2012-01-14 05:00:59
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 13-01-2012 o 16:29:50 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> Tobie jest Boguś?

A pisałeś na priva pieniaczu?

Na grupę osiołku, lecz zwracałem sie personalnie. A słowo 'wzajemnie'

A nie przyszło ci do glowy debilku, że jak czyta wiele osób to nie będą  milczeć?
--
stevep

Data: 2012-01-14 12:06:49
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 14 Sty, 05:00, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 13-01-2012 o 16:29:50 Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> [...]
> ma znaczenie zwrotne.
> jb

A nie przyszło ci do glowy debilku, że jak czyta wiele osób to nie będą

Kto każe ci milczeć?
Problem w tym, ze ty nie potrafisz odezwać się po ludzku. Wchodzisz do
wątku i od razu wyzywasz, jak by cię ktoś o to prosił bałwanie.
Większego od ciebie pieniacza ta grupa jeszcze nie widziała. Uważasz
tu wszystkich za kretynów, aż w końcu przez sklerozę sam się
przyznałeś do kretyństwa ('kretyn widzi wokół samych kretynów' to
twoje słowa błaźnie jeden).

jb

Data: 2012-01-15 05:42:52
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 14-01-2012 o 21:06:49 jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

tu wszystkich za kretynów, aż w końcu przez sklerozę sam się
przyznałeś do kretyństwa ('kretyn widzi wokół samych kretynów' to

Pocieszaj się pieniaczu, że najlepszą obroną jest atak, a policz sobie ile  jest ciągniętych przez ciebie tasiemcowo wątków i t tylko w celu, aby  twoje choćby najgłupsze było na wierzchu.

--
stevep

Data: 2012-01-15 04:03:36
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 15 Sty, 05:42, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 14-01-2012 o 21:06:49 jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Pocieszaj się pieniaczu, że najlepszą obroną jest atak, a policz sobie ile
jest ciągniętych przez ciebie tasiemcowo wątków

A niby od czego są grupy dyskusyjne? Od robienia prasówki
propagandowej?
Wklejasz tutaj paściarzu cudze teksty, bo sam boisz się coś od siebie
napisać, żeby nie wyjść na durnia. Wbrew wszelkim pozorom nie uważam
cię za durnia, tylko za tchórza, który boi się ryzyka obrony własnych
poglądów. Gdy tylko ktoś z toba się nie zgadza, przyklejasz mu
obraźliwe cenzurki wyniesione zapewne ze szkoły podstawoowej. Ktoś
nieźle musiał ci dupę zbić, bo nawet na żartach się nie znasz.

zdrówko!
jb

Data: 2012-01-15 13:05:22
Autor: u2
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-15 13:03, jr pisze:
A niby od czego są grupy dyskusyjne? Od robienia prasówki
propagandowej?

Taka jest rola cyrkusa pierdzikowskiego. ;)

Data: 2012-01-15 04:18:05
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 15 Sty, 13:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-01-15 13:03, jr pisze:

> A niby od czego są grupy dyskusyjne? Od robienia prasówki
> propagandowej?

Taka jest rola cyrkusa pierdzikowskiego. ;)

Widzicie Piszczyk?
Od jutra nazywacie się Pierdzik.
Podoba wam się?

_kolektyw

Data: 2012-01-15 16:44:11
Autor: u2
Nie płakali po Kimie.
W dniu 2012-01-15 13:18, jr pisze:
Widzicie Piszczyk?
Od jutra nazywacie się Pierdzik.
Podoba wam się?

_kolektyw

Tysz jestem za skrotami, proletariusze lubiejom skracac ;)

Data: 2012-01-16 05:13:04
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 15-01-2012 o 16:44:11 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

To skróć się idioto o glowę będzie jednego debila mniej.
--
stevep

Data: 2012-01-16 05:12:18
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 15-01-2012 o 13:18:05 jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

On 15 Sty, 13:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> A niby od czego są grupy dyskusyjne? Od robienia prasówki
> propagandowej?

Taka jest rola cyrkusa pierdzikowskiego. ;)

Hmmm, zaraz ci się zrewanżuje, ale musi to być coś oryginalnego bo nie  będę równał do twojego poziomu.

--
stevep

Data: 2012-01-15 14:39:21
Autor: Arnoldzik
Nie płakali po Kimie.
Dnia Sun, 15 Jan 2012 13:05:22 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2012-01-15 13:03, jr pisze:
A niby od czego są grupy dyskusyjne? Od robienia prasówki
propagandowej?

Taka jest rola cyrkusa pierdzikowskiego. ;)

Jaka jest twoja rola ty przygłupie?

Data: 2012-01-16 05:13:31
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 15-01-2012 o 14:39:21 Arnoldzik <razor@banzai.pl> napisał(a):

[...]

Dyżurnego idioty.

--
stevep

Data: 2012-01-16 05:10:47
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 15-01-2012 o 13:05:22 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2012-01-15 13:03, jr pisze:
A niby od czego są grupy dyskusyjne? Od robienia prasówki
propagandowej?

Taka jest rola cyrkusa pierdzikowskiego. ;)

Co za poziom, ale nic dziwnego, głupocie urosły skrzydła to i wysokie loty  glupoty.

--
stevep

Data: 2012-01-16 05:09:36
Autor: stevep
Nie płakali po Kimie.
Dnia 15-01-2012 o 13:03:36 jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

obraźliwe cenzurki wyniesione zapewne ze szkoły podstawoowej. Ktoś
nieźle musiał ci dupę zbić, bo nawet na żartach się nie znasz.

Tia, to odskocznia dla sfrustrowanych podobnych tobie idiotów.

--
stevep

Nie płakali po Kimie.