Nie płakali po Kimie.

Data: 2012-01-11 23:16:27
Autor: Grzegorz Z.
Nie płakali po Kimie.
Bogdan Idzikowski napisał:

W Korei Północnej przed s±dami ludowymi rozpoczęły się rozprawy osób, które nie płakały i nie okazywały rozpaczy w czasie pogrzebu Kim Dzong Ila. Grozi im do 6 miesięcy więzienia - podał portal RBK.ru, powołuj±c się na media południowokoreańskie.
http://www.tvn24.pl/-1,1731079,0,1,nie-plakali-po-kimie-czeka-ich-sad-i-wiezienie,wiadomosc.html

U nas w Polsce po ¶mierci Wielkiego Kremówkożercy w 2005 "żałoba narodowa"
trwała chyba dłużej niż 10 dni?

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-12 12:04:32
Autor: Jacek Biały
Nie płakali po Kimie.
On 11 Sty, 23:16, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Bogdan Idzikowski napisał:

> [...]

U nas w Polsce po ¶mierci Wielkiego Kremówkożercy w 2005 "żałoba narodowa"

Kazał ci kto¶ chodzić na czworaka z tego powodu?

Data: 2012-01-12 21:53:24
Autor: Grzegorz Z.
Nie płakali po Kimie.

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Tak. Wtedy jeszcze lubiłem ogl±dać telewizję, a oni mi powył±czali
wszystkie kanały.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-12 14:33:25
Autor: Jacek Biały
Nie płakali po Kimie.
On 12 Sty, 21:53, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Jacek Biały napisał:

> Kazał ci kto¶ chodzić na czworaka z tego powodu?

Tak.

Kto ci kazał chodzić na czworaka?
jb

Data: 2012-01-13 18:52:39
Autor: Grzegorz Z.
Nie płakali po Kimie.

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Sam chciałem.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-13 10:49:25
Autor: jr
Nie płakali po Kimie.
On 13 Sty, 18:52, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Jacek Biały napisał:

> Kto ci kazał chodzić na czworaka?
> jb

Sam chciałem.

Na zdrowie!
jb

Data: 2012-01-13 22:11:32
Autor: Grzegorz Z.
Nie płakali po Kimie.

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Dziękuję.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-12 23:46:01
Autor: A. Filip
Żałoby po Kimie.]
"Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> pisze:
Bogdan Idzikowski napisał:

W Korei Północnej przed sądami ludowymi rozpoczęły się rozprawy osób, które nie płakały i nie okazywały rozpaczy w czasie pogrzebu Kim Dzong Ila. Grozi im do 6 miesięcy więzienia - podał portal RBK.ru, powołując się na media południowokoreańskie.
http://www.tvn24.pl/-1,1731079,0,1,nie-plakali-po-kimie-czeka-ich-sad-i-wiezienie,wiadomosc.html

U nas w Polsce po śmierci Wielkiego Kremówkożercy w 2005 "żałoba narodowa"
trwała chyba dłużej niż 10 dni?

Formalna żałoba narodowa trwała 6 dni, jak podejrzewam po to żeby nie
było że krótsza niż po Bierucie.

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBa%C5%82oba_narodowa
 8. 13-18  marca 1956 Ĺšmierć byĹ‚ego prezydenta BolesĹ‚awa Bieruta
15. 3-8 kwietnia 2005 Śmierć papieża Jana Pawła II

A te gadki godne "pół-KRLD" jak to się wszystko trwale zmieni jakoś nie
wyleciały (całkowicie) z mojej pamięci.

Nie płakali po Kimie.