"Nie podano"

Data: 2011-04-23 22:05:02
Autor: jadrys
"Nie podano"

To ja podam jaki cel miał te samolot- celem byli Libijczycy, obywatele tego kraju. I z pewnością zamordowanych zostało ich wielu.

http://konflikty.wp.pl/title,Drapieznik-zaatakowal-po-raz-pierwszy,wid,13348302,wiadomosc.html

Data: 2011-04-23 23:04:45
Autor: Camel Leon
"Nie podano"

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iovbbr$id5$2news.onet.pl...

[...]

Pytanie brzmi -  czy czymÅ› takim można stracić Tupolewa?

Data: 2011-04-24 06:38:13
Autor: cirrus
"Nie podano"
Użytkownik "Camel Leon" <c@mel.pl> napisał w wiadomości news:4db33eec$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Można, ale tylko przy użyciu sztucznej mgły,

--
stevep

Data: 2011-04-24 12:11:32
Autor: Camel Leon
"Nie podano"

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ip09fu$lku$1news.vectranet.pl...
[...]

Wiadomo. Chodzi o to zeby z satelitow nic nie bylo widac.
Sprytnie.

Data: 2011-04-24 12:30:42
Autor: A. Filip
"Nie podano"
"Camel Leon" <c@mel.pl> pisze:
[...]

A po co *takim*?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Wąż zmienia swoją skórę, ale nie zmienia natury.

Data: 2011-04-24 12:28:37
Autor: A. Filip
"Nie podano" [USAÅ„ski predator atakuje LibiÄ™]
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

W Pakistanie przy pomocy predatorów spektakularnie osiągnięto cel
ostrego wkurwienia Pakistańczyków (społeczeństwa) na USA. USA widać
pragnie wstąpić na drogę sukcesów na taką samą skalę w Libii :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Ja panu nie przerywałem.

Data: 2011-04-24 12:46:04
Autor: A. Filip
Ostatni sukces USAńskich predatorów w Pakistanie :-)
"A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> pisze:
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

http://www.reuters.com/article/2011/04/24/us-pakistan-nato-idUSTRE73N0MR20110424
  Pakistanis rally against drone strikes, block NATO supply route
  By Aizaz Mohmand ; PESHAWAR, Pakistan | Sun Apr 24, 2011 6:07am EDT
  PESHAWAR, Pakistan (Reuters) - The main supply route for NATO troops
  in Afghanistan was temporarily closed on Sunday after thousands of
  people blocked a key highway in Pakistan to protest against U.S. drone
  strikes, officials said. [...]

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Każdy człowiek tworzy samego siebie.

"Nie podano"