Nie podpisanie wypowiedzenia

Data: 2010-08-02 14:12:45
Autor: Ewa Grotowska
Nie podpisanie wypowiedzenia
Czy jesli pracowawca wrecza mi wypowiedzenie a ja sie nie zgadzam go podpisac
to czy takie wypowiedzenia ma moc prawna?
Pzdr
Ewa

Data: 2010-08-02 09:17:14
Autor: witek
Ewa Grotowska wrote:
Czy jesli pracowawca wrecza mi wypowiedzenie a ja sie nie zgadzam go podpisac
to czy takie wypowiedzenia ma moc prawna?
Pzdr
Ewa

tak.

to nie jest umowa dwustronna, zebys ty musiala go podpisywac.
Twoj podpis to tylko poswiadczenie, ze dokument otrzymalas.
Jak go nie podpiszesz,to ci wysla listem poleconym.
W zasadzie wystarczy sam fakt osob trzecich, ze odmówiłaś przyjecia.

Przy czym rozwizanie umowy za porozumieniem stron nie jest wypowiedzeniem bo to jest umowa dwóch stron.
I tam juz podpis jest wymagany

Data: 2010-08-02 14:14:43
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 02 Aug 2010 14:12:45 +0000, Ewa Grotowska napisał(a):

Czy jesli pracowawca wrecza mi wypowiedzenie a ja sie nie zgadzam go
podpisac to czy takie wypowiedzenia ma moc prawna?

Tak, oczywiście.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

Data: 2010-08-02 23:24:54
Autor: Jotte
Nie podpisanie wypowiedzenia
W wiadomości news:i36jot$q1j$1inews.gazeta.pl Ewa Grotowska
<ewulek525.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:

Czy jesli pracowawca wrecza mi wypowiedzenie a ja sie nie zgadzam go
podpisac to czy takie wypowiedzenia ma moc prawna?
Twój podpis oznacza jedynie potwierdzenie zapoznania się z pismem i nic ponadto.
Odmowa podpisania nic nie da. Pracodawca weźmie sobie świadka/świadków (np. kadrową, księgową czy jakiegoś innego sługusa) i nic nie poradzisz.

--
Jotte

Data: 2010-08-03 23:30:41
Autor: TomZlom
[...]

wypowiedzenie to jednostronne oświadczenie woli, twój podpis nic nie wnosi w kwestii tego, czy jest ważne, czy nie. jedynie łatwiej będzie wypowiadającemu umowę udowodnić kiedy otrzymałaś wypowiedzenie, ale i bez tego sobie pewnie w razie potrzeby poradzi. na twoim miejscu nie podpisywałbym, bo i po co... ,a co najwyżej powiedział, żeby sobie je wsadził... sama wiesz gdzie.

Nie podpisanie wypowiedzenia