Nie podpisanie wypowiedzenia

Data: 2010-08-02 09:17:14
Autor: witek
Nie podpisanie wypowiedzenia
Ewa Grotowska wrote:
Czy jesli pracowawca wrecza mi wypowiedzenie a ja sie nie zgadzam go podpisac
to czy takie wypowiedzenia ma moc prawna?
Pzdr
Ewa

tak.

to nie jest umowa dwustronna, zebys ty musiala go podpisywac.
Twoj podpis to tylko poswiadczenie, ze dokument otrzymalas.
Jak go nie podpiszesz,to ci wysla listem poleconym.
W zasadzie wystarczy sam fakt osob trzecich, ze odmówiłaś przyjecia.

Przy czym rozwizanie umowy za porozumieniem stron nie jest wypowiedzeniem bo to jest umowa dwóch stron.
I tam juz podpis jest wymagany

Nie podpisanie wypowiedzenia