Nie podpisanie wypowiedzenia

Data: 2010-08-03 23:30:41
Autor: TomZlom
Nie podpisanie wypowiedzenia

Czy jesli pracowawca wrecza mi wypowiedzenie a ja sie nie zgadzam go podpisac
to czy takie wypowiedzenia ma moc prawna?
Pzdr
Ewa

wypowiedzenie to jednostronne oświadczenie woli, twój podpis nic nie wnosi w kwestii tego, czy jest ważne, czy nie. jedynie łatwiej będzie wypowiadającemu umowę udowodnić kiedy otrzymałaś wypowiedzenie, ale i bez tego sobie pewnie w razie potrzeby poradzi. na twoim miejscu nie podpisywałbym, bo i po co... ,a co najwyżej powiedział, żeby sobie je wsadził... sama wiesz gdzie.

Nie podpisanie wypowiedzenia