Nie pójd? na wybory

Data: 2011-02-22 22:43:24
Autor: boukun
Nie pójd? na wybory
koniami mnie nie wyciągną. Tylko bojkot wyborów może doprowadzić do wolności Polski...
Naród musi się sam, oddolnie zorganiozować i ustanowić nowy porządek.

boukun

Data: 2011-02-22 13:52:02
Autor: J-23
Nie pójd? na wybory
On 22 Lut, 22:43, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

to sie onanizuj oddolnie

Data: 2011-02-23 00:16:15
Autor: zinek
Nie pójd? na wybory

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ik1b42$s37$1mx1.internetia.pl...
koniami mnie nie wyciągną. Tylko bojkot wyborów może doprowadzić do wolności Polski...
Naród musi się sam, oddolnie zorganiozować i ustanowić nowy porządek.

to wyjdz na ulice i demonstruj ;)

Data: 2011-02-23 11:14:23
Autor: boukun
Nie pójd? na wybory

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ik1gh3$prf$1mx1.internetia.pl...

[...]

Demonstruję tutaj, tymczasem...

boukun

Data: 2011-02-23 08:32:37
Autor: jadrys
Nie pójd? na wybory
W dniu 2011-02-22 22:43, boukun pisze:
koniami mnie nie wyciągną. Tylko bojkot wyborów może doprowadzić do wolności Polski...
Naród musi się sam, oddolnie zorganiozować i ustanowić nowy porządek.

boukun

Żeby zademonstrować swoją niechęć do systemu to lepiej zrób tak jak co kolejne wybory robi to ten facet ze Stęszewa - spal demonstracyjnie swoja kartkę.

Data: 2011-02-23 11:15:32
Autor: boukun
Nie pójd? na wybory

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ik2e4e$t7i$1news.onet.pl...
[...]

Jędruś, bywa u nas...

boukun

Data: 2011-02-23 14:48:39
Autor: jadrys
Nie pójd? na wybory
W dniu 2011-02-23 11:15, boukun pisze:

[...]

Tzn. - gdzie bywa? Na psp pojawia się tylko z okazji wyborów.

Nie pójd? na wybory