Nie pójdę więcej do kina na polski film!

Data: 2009-03-08 21:57:45
Autor: Jan Werbiński
Nie pójdę więcej do kina na polski film!
I już!

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-08 17:11:59
Autor: rs
Nie pójdę więcej do kina na polski fil m!
On Sun, 8 Mar 2009 21:57:45 +0100, Jan Werbiński
<janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote:

I już!

a ktory ci taka krzyde zrobil? <rs>

Data: 2009-03-08 23:46:26
Autor: Przemek Budzyński
rs pisze:
On Sun, 8 Mar 2009 21:57:45 +0100, Jan Werbiński
<janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote:

I już!

a ktory ci taka krzyde zrobil? <rs>

pewnie "Popiełuszko"....

Data: 2009-03-08 23:48:28
Autor: Buster
Przemek Budzyński pisze:
rs pisze:
On Sun, 8 Mar 2009 21:57:45 +0100, Jan Werbiński
<janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote:

I już!

a ktory ci taka krzyde zrobil? <rs>

pewnie "Popiełuszko"....

Raczej KiT ;-)

--
Pozdrowienia
Radek Dobrowolski

Data: 2009-03-09 00:51:48
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Buster" <radob@w1pos.p.lodz.pl> napisał w wiadomości news:gp1hvi$oeb$1inews.gazeta.pl...
Przemek Budzyński pisze:
rs pisze:
[...]

Testosteron, Lejdis, Dzień Świra, Miś 2, Twierdza szyfrów...

Na szczęście pamiętając blizny w świadomości zdołalem odmówić i wyśmiać propozycję pójścia na tego gniota o tańcu, co teraz leci w kinach. :-)

Data: 2009-03-09 09:48:28
Autor: Catalyst
Nie pójdę więcej do kina na polski film!

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gp1m7f$fra$1nemesis.news.neostrada.pl...
Testosteron, Lejdis, Miś 2

<rzygi>
;)

Dzień Świra, Twierdza szyfrów...
A co z nimi jest nie-tak? Bardzo mi się oba podobały. Do tego jeszcze Wesele :)

Data: 2009-03-09 11:34:32
Autor: Ensitherum
Nie pójdę więcej do kina na p olski film!
Dzień Świra, Twierdza szyfrów...
A co z nimi jest nie-tak? Bardzo mi się oba podobały. Do tego jeszcze Wesele :)

pewnie nic, ale liczył na flejma.

Data: 2009-03-09 13:18:05
Autor: hermar
Catalyst wrote:

Dzień Świra, Twierdza szyfrów...
A co z nimi jest nie-tak? Bardzo mi się oba podobały. Do tego jeszcze
Wesele :)

Ciało, Vinci, Ogród Luizy, Jasminum, Pogoda na Jutro, Plac Zbawiciela, Wojaczek, Wszyscy Jesteśmy Chrystusami, Sztuczki, Droga Molly, Cztery Noce z Anną, 33 sceny.. troszka ich było w ciągu ostatnich lat.. tylko, że masy otumanione filmami okrzykniętymi 'hitami' miesiąc przed premierą polecą na KiT..

--
www.marcinhernik.com

Data: 2009-03-09 14:38:04
Autor: Ensitherum
Nie pójdę więcej do kina na p olski film!
Droga Molly

niespecjalnie polski

Data: 2009-03-09 13:45:44
Autor: Loki
Użytkownik "Catalyst" <ca3tal12ys2t@interia.pl> napisał w wiadomości news:gp2l4t$5jv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Twierdza szyfrow - nuuuuuda. Tam kazdy niemiec sciaga skorzane rekawiczki przez minute a my musimy to ogladac, palec po palcu. Moglo by byc fajne gdyby bylo o polowe krotsze.

Akurat co sie ludziom podoba w dniu swira tez nie rozumiem, ale to juz zbyt subiektywne, wiec o tym dyskutowac nie bede.

Loki

Data: 2009-03-10 17:43:03
Autor: Titus Atomicus
Nie pójdę więcej do kina na polski film!
In article <gp33ij$i34$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 "Loki" <jakilcz@poczta.onet.pl> wrote:

Akurat co sie ludziom podoba w dniu swira tez nie rozumiem, ale to juz zbyt subiektywne, wiec o tym dyskutowac nie bede.

Sporej czescie publicznosci podoba sie, ze Adas M. uzywa slow powszechnie uznawanych za obrazliwe.
To zreszta takie sprzezenie jest. Tego rodzaju widz idzie do kina, zeby posluchac jak Adas M. mowi, i to go jakos dowartosciowywuje.
Otoz nagle okazuje sie, ze jezyk ktorego uzywa na codzien wcale nie jest drugiego gatunku. Skoro uzywaja go w kinie... To jakas nobilitacja w sumie...
I potem juz z duma niejaka widz ten rzuca miesem w realnym zyciu maja swiadomosc, ze taki Kondrat w filmie (a to przeciez sztuka jest) tez rzuca...

TA

Data: 2009-03-11 13:18:25
Autor: Przemek Budzyński
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

> subiektywne, wiec o tym dyskutowac nie bede.
> Sporej czescie publicznosci podoba sie, ze Adas M. uzywa slow powszechnie uznawanych za obrazliwe.

aha, i to jest przyczyna sukcesu? To już wiem, dlaczego "Pulp Fiction" dostało Złota Palmę...

Ja żyłem w przekonaniu, że film Koterskiego jak żaden inny ostatnio pokazuje frustracje i nerwice polskiego tzw inteligenta (wyksztalciucha), a tu się dowiedziałem, że mi imponują k.....y fruwające jak skowronki. --

Data: 2009-03-09 13:52:09
Autor: Jan Werbiński
[...]

Świr brałem na trzy razy i jakoś go obejrzałem. Jest nudny, ma kilka fajnych tekstów i to tyle. Problem kryzysu wieku średniego znacznie lepiej przedstawia American Beauty i Świr wydaje mi się po prostu jego popłuczynami.

Twierdza Szyfrów oglądałem raczej z przyjemnością, ale tylko dzięki tekstom z pl.pręgierz, gdzie zostało wyjaśnione o co chodzi. Takiej amatorszczyzny za taką kasę to jeszcze nie widziałem. Np widzimi niemieckiego szpiega chodzącego do gołębnika puszczać wiadomości gołębiami do ruskich,a  potem okazuje się że tam była radiostacja. :-D

Data: 2009-03-09 13:56:48
Autor: Catalyst

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gp33vr$io4$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]
No do American B. to mu daleko, fakt :) American był bardziej refleksyjny - Świra oglądałem przez pryzmat komedii w pewnym momencie dochodząc do wniosku że nie ma za bardzo z czego się śmiać.

[...]

Szczerze? To nie zagłębiałem się zbyt w fabułe i niuanse szczegółowe :) Podobał mi się "Krawczyk" z miodowych lat :) I klimat był taki jakiś fajny, mimo, że do filmu podszedłem jak do jeża z uwagi na (jak to mój kumpel mówi) "TVNowskie ryje"

Data: 2009-03-09 17:25:16
Autor: topek
[...]

Dzien swira jest genialny i porusza o wiele wiecej tematow niz tylko kryzys
wieku sredniego.
Pokazuje toksyczna relacje z matka.
Pokazuje zycie w wielkiej plycie i halasy (sam mam na tym punkcie swira :) tzn
nie mieszkam w wielkiej plycie ale na halasy jestem wrazliwy).
Pokazuje relacje z sasiadami (modlitwa, sranie pod balkonem itd)
"moja racja jest mojsza, niz twoja jest twojsza"
Upodlenie czlowieka mala wyplata I inne o ktorych w tej chwili nie pamietam.
Poruszona jest MASA problemow.

Dla mnie to Polska w pigulce widziana oczami faceta w wieku srednim.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-03-12 17:56:24
Autor: Przemek Budzyński
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):
Świr brałem na trzy razy i jakoś go obejrzałem. Jest nudny, ma kilka fajnych tekstów i to tyle. Problem kryzysu wieku średniego znacznie lepiej przedstawia American Beauty

a kto Ci każe upraszczać Dzień Świra tylko do kryzysu wieku średniego? I
jeszcze uniwersalizować go, wyprowadzając poza Polskę?

Dzień Świra to film polski aż do bólu...i miało boleć.

Data: 2009-03-09 17:19:29
Autor: topek
Nie pójdę więcej do kina na polski film!
Testosteron, Lejdis, Dzień Świra, Miś 2, Twierdza szyfrów...
Te Zdzislaw,
jak mogles w tym "zaszczytnym" gronie umiescic "Dzien Swira"?
Film imo zahaczajacy o wybitnosc?
Reszta to faktycznie taka kupa, ze nawet patykiem szkoda tknac

Data: 2009-03-08 22:13:25
Autor: Arek
To ktoś jeszcze chodzi na te gnioty!? [Re: Nie pójdę więcej do kina na polski film!]
Zdumiony

Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-03-10 17:47:40
Autor: Ensitherum
To ktoś jeszcze chodzi na te gnio ty!? [Re: Nie pójdę więcej do kin a na polski film!]
dla ciebie to nawet filmy z S.Segalem są zbyt ambitne więc lepiej nie zabieraj głosu:]

Data: 2009-03-10 11:30:42
Autor: sonn
Nie pójdę więcej do kina na polski film!
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gp1bjt$9cq$1atlantis.news.neostrada.pl...
I już!

LOL. Dopiero teraz zerwałeś z masochizmem?

--
Sonn

Nie pójdę więcej do kina na polski film!