Data: 2015-08-10 05:24:01 | |
Autor: AA | |
Nie polecam - wycieraczki płaskie SCT Germany Aerotech | |
W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 13:41:13 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
panowie - nieprawd± jest że nie widać różnicy. Jeszcze nigdy żadna wycieraczka nie zrobiła mi takiego numeru w tak krótkim czasie praktycznie nie używania - patrz jaka pogoda. Było słuchać grupowiczy - od lat tu się tłucze, że tylko Motgum - najdroższe komplety płaskich, aerodynamicznych kosztuj± w sklepie ~50PLN. Działaj± bez zarzutu. pozdr AA |
|
Data: 2015-08-10 16:35:05 | |
Autor: Cavallino | |
Nie polecam - wycieraczki płaskie SCT Germany Aerotech | |
W dniu 10.08.2015 o 14:24, AA pisze:
W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 13:41:13 UTC+2 użytkownik Irokez napisał: Im też się zdarza defektować - kontrola jako¶ci i powtarzalno¶ć jest kiepska. Bywa że dopiero trzecia sztuka działa jak należy. |
|
Data: 2015-08-10 19:46:25 | |
Autor: PiteR | |
Nie polecam - wycieraczki płaskie SCT Germany Aerotech | |
na ** p.m.s ** AA pisze tak:
W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 13:41:13 UTC+2 użytkownik "Prawidłowa siła docisku ramienia jest szczególnie istotna przy zastosowaniu piór płaskich – bezdźwigniowych ! Jeśli ramię z jakichś przyczyn zostało przegięte ( np. auto po stłuczkach, wadliwe szczotki myjni automatycznej itp.) praca pióra objawiać się może skakaniem lub zgrzytaniem, szczególnie w jedną stronę. Żądło pióra musi być ustawione prostopadle do powierzchni szyby. Jest to bardzo często spotykany problem i w takim przypadku należy skorygować geometrię ramienia lub je po prostu wymienić." Próbowałem skorygować geometrię ramienia ale w końcu wolałem wymienić wycieraczki na Bosch niż ramiona. -- Ausfahrt. The biggest city in Germany. |